עמק שופ

צעצועים ומשחקים בגן נר

ערסל ה-Lounge

מחיר : 389 ₪
מחיר משלוח : 49
פרטים נוספים:

ערסל ה-Lounge 
"פשוט יגרום לכם להרגיש כאילו יש לכם הרבה מה לא לעשות" .
"לא משנה אם אתם שותים קוקטיל במרפסת , או רואים סרט בבית ,הוא ייתן לכם לדהות כמו נוצה.. הוא יקנה לכם בטחון מושלם עם מוטות עץ מסיבים ובדים מדהימים שיפנקו אתכם בשלווה וברוגע מוחלט."
מה מגיע בערכה :
כרית ראש
סט תלייה ג'מבו וו
שאקל תלייה .
הערסל מגיע בבדי OUTDOOR מדהימים מבית LIMONTA ITALY באמת בדים של פעם בחיים הבדים נקנו ישירות מאיטליה והינם לכמות מוגבלת של ערסלים

איך מרכיבים ? :
תליית הערסל פשוטה מאד ..
לתלייה על פרגולה : מצאו את הקורה המרכזית(העבה והיציבה ביותר) והקיפו את חבל התלייה מסביב לקורה ועגנו את השאקל לחבל כך תצרו לולאה חזקה.
לתלייה על תקרה: יש צורך למדוד את דיבל הג'מבו אשר מסופק בארכה ולפי מידתו לקדוח בתקרה, יש לוודא את חוזק הדיבל בתקרה ע"י משיכת חבל העגינה כלפי מטה בחוזקה , לאחר השימוש הראשוני יש לחזק את אום וו התליה בעזרת

מגיע בצבעים: כתום,אדום,שחור,אפור,טוריקז, כחול רויאל

מוצרים

עמק שופ

עמק שופ היא חברה ישראלית שהוקמה ב-2009.
אנו הורים לשלושה ילדים מתוקים שמחפשים כל הזמן את האיכות ויחודיות ובמחיר הוגן, לכן אספנו יצרנים ויבואנים של צעצועים מוצרי בית וכינסנו אותם תחת גג אחד נוח ויעיל.
אנחנו מאמינים כי הדבר הנכון והטוב לילדנו הוא צעצועים המאתגרים את המחשבה, הדמיון, היצירתיות ומעשירים את עולמו הפנימי של הילד.
מטרתנו בעמק שופ היא לתת לילד חוויה מאתגרת שתשאב אותו אל תוך עולם המדע והידע, עולם האסתטיקה והדמיון, עולם הצחוק והשמחה, להעניק לו את מירב הכלים להתפתחות החשיבתית והתפיסתית, לגילוי כישרונו והכוונת יצירתיותו.
עמק שופ היא משפחה שמחה וצבעונית, הספקים שלנו הם חברים שלנו, אנו מזמינים אתכם להיות חלק מהמשפחה המורחבת שלנו.


5% הנחה לחברי הרשת שלי.


שם איש קשר: שירלי

סיווגים