הבונים בעץ

פרגולות

פרגולות עץ במבצע מדהים לקראת הקיץ החם

אם בבעלותכם בית פרטי עם גינה או דירת גג, אין יותר נעים מאשר לשבת תחת פרגולת עץ, שתהפוך את הגינה או הגג שלנו למקום כפרי שכיף לשהות בו. יש כמה סוגים של פרגולות אבל אלו מכם המעוניינים להתקין פרגולות עץ, חייבים לקחת בחשבון כי הפרגולות מצריכות אישור בניה.

בס"ד

פרגולות עץ

אם בבעלותכם בית פרטי עם גינה או דירת גג, אין יותר נעים מאשר לשבת תחת פרגולת עץ, שתהפוך את הגינה או הגג שלנו למקום כפרי שכיף לשהות בו. יש כמה סוגים של פרגולות אבל אלו מכם המעוניינים להתקין פרגולות עץ, חייבים לקחת בחשבון כי הפרגולות מצריכות אישור בניה. כמו כן, חשוב ביותר לוודא כי רק אנשי מקצוע המתמחים בבניה של פרגולות עץ, יהיו אלו שיתקינו לכם את הפרגולה בחצר הבית או על גג ביתכם. אחרי הכל – הבטיחות היא ראשונה במעלה כאשר תולים משהו כבד מעל ראשכם! במדינה חמה כמו ישראל, פרגולות מעץ פרגולות הן הכרחיות על מנת שיגרמו לנו לצל ולאווירה נעימה וטבעית ובמקביל, הן משפרות את המראה ומעלות את ערך הנכס.

 פרגולות עץ הפכו להיות פופולריות בארץ

הגינה היא ההמשך הטבעי של ביתנו. גינות מטופחות ומושקעות שיש בהן פרגולות עץ, דקים וריהוט מפואר שמתאים לגינה מהוות תוספת משמעותית ומשום כך, נכון להיום, ניתן כבר לראות פרגולות עץ המקשטות בתים רבים ומרפסות או פנטהאוזים. ישנן פרגולות עץ עומדות וישנן כאלו תלויות, כאשר המבנה של החצר או ההתאמה שלהן לחצר הבית היא המכתיבה זאת.

לא מעט פעמים אנו מקבלים תמונות של פרגולות עץ אשר מצאו חן בעיני הלקוחות שלנו כאשר ראו אותן בבתים אחרים. כך שבנוסף לסוגי הפרגולות המוצעים באתר, תוכלו בהחלט גם לקחת השראה מהטרנד ששוטף את הארץ על מנת שנוכל לבנות עבורכם פרגולה דומה, עם התאמת העיצוב למאפייני המבנה שלכם, כמובן.

כיצד לבחור חברה אמינה שתבנה ותתקין לכם פרגולות מעץ באחריות?

בנקודה זו נרצה לציין כי פרגולות עץ דורשות תחזוקה פעם בשנה, בכדי לשמר את העץ. כשאנו מעוניינים להתקין פרגולות עץ, רצוי כי היופי והאיכות ישולבו יחדיו עם אריכות ימים כך שתוכלו ליהנות מהפרגולה שלכם לאורך זמן רב.

לאחר שזה נאמר, חשוב שתבחרו בחברה שתוכל להתקין פרגולה יציבה ומעוצבת, המעסיקה אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה שידעו לתת מענה לכל סיטואציה בלי להתפשר על האיכות. מהנסיון שלנו כחברה מובילה בתחום פרגולות עץ, לא תמצאו חברה אמינה מאיתנו ואנו נשמח להעמיד לרשותכם את כל הנסיון שלנו כדי שתוכלו לשבת ולהירגע תחת הפרגולה המדהימה והחדשה שלכם.

פנו אלינו ונוכל לספק לכם את כל הפרטים. לחצו כאן כעת!

 

הבונים בעץ - תכנון ובניית פרגולות עץ 

הבונים בעץ

הבונים בעץ - דקים ופרגולות 076-5401179
חברת הבונים בעץ מספקת שירותי בנייה בעץ בסטנדרטים מהגבוהים בשוק הישראלי .
הבונים בעץ מספקים פתרונות בנייה בעץ מהאיכותיים בתחום , לבתים פרטיים , מבנים תעשייתים וציבוריים
אנו עובדים עם חומרי העץ האיכותיים ביותר אשר עברו בדיקות תקן והוכיחו את עצמם בתנאים קשים לאורך זמן .

הבונים בעץ מספקים שירותי תכנון עיצוב ובנייה לפרגולות ,דקים ,בתי עץ,מחסני עץ , גדרות עץ, מדרגות עץ ,
ריהוט עץ לגינה בהתאמה אישית , אדניות עץ , ועוד..

שלב התכנון והעיצוב נעשה ע"י מומחה בתחום הבנייה בעץ ובעל ידע אדריכלי .

עם הרבה ניסיון והרבה אהבה לחומר הנפלא הזה, אשר משמש אותנו משחר האנושות ובהקשבה ורצון
אמיתי ליצור לך את המוצר המתאים ביותר אנו נדאג לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר

צוותי העבודה שלנו מורכבים מאנשי מקצוע בעל ניסיון של למעלה מ8 שנים בתחום


למה לבחור בנו ?
אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק
עיצוב ותכנון ע"י מומחה בתחום הבנייה בעץ בעל ידע אדריכלי
אחריות על כל עבודות העץ.
שירות אדיב ומקצועי.

הבונים בעץ – כי בנייה בעץ זה בטבע שלנו .

שם איש קשר: אורי גיל

סיווגים