מיטות/בסיס למיטה

מיטות ומזרנים

טיפים בתחום העץ

כאשר מתכננים פרויקט בנייה בעץ, דוגמאת בניית דק או פרגולה, יש לחשב מיקום בצורה שתאפשר להפיק מהם את מירב התועלת. כאשר בונים תשתית עץ יש להשתמש בעץ מוקצע ומחוטא בלבד. במידה והעץ ממוקם חיצונית ועשוי לבוא במגע עם פגעי מזג האוויר – מומלץ לשמן את העץ מראש. כאשר צובעים עץ יש לשייף אותו באופן אחיד לאחר כל שכבת צבע. כאשר מנקים דק לאחר בנייתו, יש להרטיב את הדק באמצעות "ערפל מים" עץ נוטה להתכווצות והתרחבות כתוצאה מקור, חום וספיגת מים. על כן חשוב לשמור על רווחים בין קורות עץ. סוגי עץ לפרגולה - עץ שעבר תהליך אימפרגנציה (חיטוי) יהיה מוגן ממזיקים ומריקבון ולכן עדיף לעשות בו שימוש אלה אם כן הפרגולה מקורה או שרוצים צבע בהיר לפרגולה. תכנון פרגולה - תכנון נכון של פרגולה יחסוך בעיות בעתיד לכן טרם ביצוע העבודה חשוב לשים על כך דגש. שיוף פרגולה - ניתן לשייף ולשמן פרגולה ובכך לגרום לה להראות חדשה יותר. כיסוי פרגולה - כשבונים פרגולה, רצוי לקנות כיסוי נגד גשם עבור הפרגולה ע"מ שתוכלו לשבת שם גם בחורף יתרון נוסף הוא שקירוי שומר על אריכות ימי הפרגולה לשנים. הגנה מפני מים - כאשר יודעים כי הפרגולה צריכה לבוא במגע תמידי עם מים רצוי למרוח מעט זפת על העץ במקום בו הוא אמור לבוא במגע עם מים בד"כ בעמודים ליד ממטרות. בחירת קירוי לפרגולה - כאשר בוחרים פרגולה חשוב לבחור את סוג ההקירוי שמתאים לה וזאת מכיוון שקיימים סוגים רבים של קירויים עבור פרגולות. ניתן לקרות את הפרגולה עם קירוי במבוק, סרגלי עץ ישרים או אלכסונים וכמובן סנטף. פרגולה תלויה - כאשר מכינים פרגולה תלוייה חשוב עוד בשלב הבדיקה לברר האם היא מצריכה אישורי מהנדס, במידה וכן חשוב לברר מחירים בנושא.חיבור פרגולה תלויה נעשית ע"י חיבור כבלים מותחים (מותחנים) לבטון, קיימים מצבים בהם קונסטרוקטור צריך לאשר את בדיקת חוזק המבנה, תלוי בגודל הפרגולה, משקל הפרגולה ואופן הביצוע שלה. הבדלים בין עץ אורן לעץ גושני - ההבדל בין פרגולה מעץ אורן פיני לפרגולה מעץ גושני הוא לא בשימוש הפרגולה או יעודה, אלא במראה הפרגולה אשר בא לידי ביטוי בעובי וחתך העץ. פרגולה מעץ גושני תהיה בעלת נוכחות גדולה יותר מפרגולה מאורן פיני רגיל. ישנם אנשים אשר יעדיפו פרגולה מעץ אורן פיני רגיל מכיוון שהוא "נבלע במקום" ולא מתבלט במיוחד לעומת אחרים שיעדיפו פרגולה גושנית בעלת מסה ונוכחות גדולה יותר בשטח. פרגולה עם שינגלס - כאשר מרכיבים פרגולה עם שינגלס (רעפים אמריקאים) חשוב להקפיד לעשות הכנה נכונה לשינגלס אשר כוללת תשתית של o.s.b (חומר דחוס חזק מאוד אשר תפקידו לתת משטח ישר ולכן קל יותר לעבוד עליו)חשוב מאו להקפיד להניח מתחת לשינגלס יריעות זפת דקות שמסיעות לאיטום הפרגולה עבור כיסוי השינגלס. כיסוי השינגלס נעשה ע"י כך שהוא נדבק אחד לשני וכאשר הוא חשוף לחום חיצוני ההדבקה מתחזקת ומשלימים אותה ע"י דפיקת מסמרי דפיקה עם ראש רחב בשביל לא לפגוע ברעפי השינגלס. צבעי הפרגולה - את הפרגולה אפשר לבנות מעץ גושני ולצבוע בצבעים שונים. הצבעים המקובלים הם הצבע הלבן ווש אשר מאוד אופנתי בימים אלו בחצרות פרטיים ומשתלב בצורה יפה עם צבעי הבית. לעומתו הצבע החום נחשב כצבע מוביל בשוק ומבחינת אורך חיים נשמר בצורה יפה ואיכותית יותר לאורך זמן ומתנהג בצורה מאוד טובה עם שינויי מזג האוויר. הידעת? העץ חי וממשיך "לנשום" גם לאחר כריתתו.

מוצרים ושירותים

+ לשירותים שלנו + למוצרים נוספים

מיטות/בסיס למיטה

יצור מיטות איכותיות העשויות מעץ אורן פיני מלא.רגלי המיטה בחתך 10/10,הלייסטים של המיטה מעוגלים יחודי בארץ,
חברת נוי נוי אורנית יגוני מתמחה ביצור מיטות איכותיות העשויות מעץ אורן פיני מלא
להזמנות התקשרו:054-5243271
.רגלי המיטה בחתך 10/10,עץ אורן פיני משובח רמה 1, עץ זה איכותי יותר מאשר מקבילו העץ הלבן, וזאת בשל צפיפותו הרבה.הקנטים של המיטה מעוגלים יחודי בארץ,כמו כן המיטות מורכבות בעזרת ברגי פסיבציה,אל-חלד ,אנו מזמינים אתכם להנות מבסיס מיטה איכותי וחזק אשר ניתן לפרוק ולהרכבה בקלות ,אנו מציעים מיטות בסיס זוגיות, זוגיות מופרדות לציבור הדתי, מיטות כולל מסגרת,כולל ראש מיטה,מיטת יחיד ויצור מיטות בכל מידה על פי הזמנה.
המיטות של חברת נוי נוי אורנית יגוני בנויות מהחומרים האיכותיים ביותר ,עץ אורן פיני משובח !( הזהרו מחיקויים)כל המיטות מגיעות כקיט להרכבה עצמית שנכנסות בכל כלי רכב, המיטות שלנו מגיעות עם 15 שנות אחריות!



שם איש קשר: נוי

סיווגים