My Cakes

אפיית עוגות

עוגיצ'יק

מחיר : צרו קשר לפרטים
פרטים נוספים:

עוגיצ'יק הוא אופה כדורים מהיר וחסכוני המתאים למגוון מטרות. בתוך 5 דקות אפייה בלבד תהנו ממאפים כדורים חמים וטריים. 
שלא כמו אפייה בתנור אפייה בעוגיצ'יק לא מצריכה זמן חימום מראש, קצרה וחוסכת בחשמל. 
כשאופים בעוגיצ'יק מכינים בדיוק את הכמות שרוצים ולא צריך לזרוק שאריות- את הבלילה הנותרת אפשר לשמור במקפיא- כך אפשר להנות תמיד ממאפים טריים וחמים. 
עוגיצ'יק מתאים לשימוש במתכונים רבים ואפשר בקלות להתאים לו כל מתכון אהוב, מלוח או מתוק. 
עוגיצ'יק קל לשימוש ותפעול ממש כמו כל טוסטר ביתי והוא גם לא תופס הרבה מקום.


אז מה עושים כשמגיעים אורחים בהתראה קצרה? מחממים את העוגיצ'יק בינתיים מכינים בלילה במהירות, יוצקים לעוגיצ'יק מחכים 5 דקות שמים בכלי נחמד מפזרים אבקת סוכר ונפתרה הבעיה.

לילדים נמאס לאכול שוב ביצה סלט וגבינה לארוחת ערב? אין בעיה תכיני להם כדורי עוגיצ'יק והם יהנו מארוחת ערב טעימה מזינה ומגניבה.

לא רוצים שהילדים יאכלו שטויות? חממו את העוגיצ'יק ותוך 5 דקות הילדים יהנו מכדורי עוגיצ'יק ואתם תהנו מלדעת בדיוק מה יש במה שהם אוכלים.

סתם מתחשק לכם משהו מתוק? לא צריך להפעיל תנור... מכינים בלילה לפי המתכון אופים כמה כדורים שרוצים נהנים מהם כהשם חמים וטריים ואת הבלילה הנותרת שומרים במקפיא.

רוצים לעשות פעילות חוויתית עם הילדים? מכינים יחד בלילה לפי המתכון מחכים 5 דקות ואז אפשר לצפות בציפוי שוקולדי לחבר למקל ולקשט איך שרוצים..

עוגיציק הוא אופה ביתי המתאים לכל בית,מכשיר להכנת קייקפופס.

My Cakes

אנחנו אימהות שאוהבות לאפות אבל עם כל הריצות בין עבודה, לטיפול בילדים , בישולים, כביסות ועוד אין כול כך זמן לאפות. מה שרק רוצים בסוף היום זה לנוח על הספה לצפות בתוכנית האהובה, לשתות כוס קפה/תה ולהתפנק עם קינוח מתוק. אבל השעה כבר מאוחרת ואין כוח לקום לחמם את התנור להכניס את התבנית ולחכות 20 דקות שהעוגה תהייה מוכנה כבר עדיף ללכת לישון . שמענו על מכשירים חדשניים שיוצרים כמעט את כול סוגי הקינוחים ב-5 דקות. אז יצאנו לבדוק רכשנו את המכשיר להכנת מאפינס וכמו קסם לאחר הכנת הבלילה תוך 5 דקות התקבל מאפינס לתפארת, לא נידבק, ללא המתנה מיותרת ניקוי קל של המכשיר וסיימנו. סוף סוף הגענו אל הקינוח הנחשק בפחות מ-10 דקות עבודה. שתפנו את הקרובים לנו בתגלית, לחלקם המחיר היה גבוה לכן לא יכלו לרכוש את המכשיר. החלטנו לפתוח את החברה על מנת להוזיל את עלות המכשיר כדי שכולם יוכלו להנות ממנו במחיר הוגן, לאור ההצלחה הוספנו גם מוצרי עזר לאפייה שגם הם במחירים הוגנים.
המהפכה בתחום האפייה מתחילה כאן!!!

שם איש קשר: טל

קבוצות נטוורקינג

סיווגים