ארגמן איטום גגות

זיפות ואיטום גגות

איך לבחור אינסטלטור?

פעמים רבות עולה בפני השאלה כיצד לבחור אינסטלטור? בין אם מדובר בעבודה פשוטה של פתיחת צנרת או בעבודה גדולה של בנייה ושיפוצים עליכם לדעת כיצד לבחור את בעל המקצוע ואילו שאלות לשאול אותו במועד סגירת העסקה. אל תשכחו עדיף לבוא מוכנים לפגישה עם אינסטלטור ולדעת בדיוק מה אתם רוצים ולמה אתם מצפים.

 

איך לבחור אינסטלטור?

פעמים רבות עולה בפני השאלה כיצד לבחור אינסטלטור? בין אם מדובר בעבודה פשוטה של פתיחת צנרת או בעבודה גדולה של בנייה ושיפוצים עליכם לדעת כיצד לבחור את בעל המקצוע ואילו שאלות לשאול אותו במועד סגירת העסקה. אל תשכחו עדיף לבוא מוכנים לפגישה עם אינסטלטור ולדעת בדיוק מה אתם רוצים ולמה אתם מצפים.

 

אינסטלטור- סקר שוק:

לפני שניגש למלכת סגירת העסקה ומה חשוב שיהיה אצל אינסטלטור נפתח בדבר מה בסיסי למדי- סקר שוק. מלבד תחום האינסטלציה סקר שוק חשוב בכלל התחומים, אם תבדקו לעומק כל נושא לפני שתבצעו פעולה תחסכו לכם גם עוגמת נפש וגם כסף בדרך- כלל. בעידן שלנו ניתן לעשות סקר שוק ביתר קלות כל מה שצריך לעשות זה להדליק את המחשב, להיכנס לגוגל ולחפש אינסטלטור.

כמה נקודות חשוב לזכור בעת חיפוש אינסטלטור דרך האינטרנט:

  1. לא תמיד תמצא את כל המידע שאתה מחפש דרך האתר, לפעמים אינסטלטור מעדיף שלא לחשוף מחירים ברשת בגלל התחרות. כדי לדעת עוד אודות המחירים כל שעליך לעשות זה להרים טלפון לאינסטלטור ולברר כמה הוא דורש על שירות זה או אחר.

 

  1. תגובות חיוביות יכולות להיות דבר טוב ויפה אך לא תמיד אמתי. לפעמים בתוך האתר עצמו ניתן למצוא תגובות של לקוחות, אין אני אומר שהתגובות כולן מפוברקות אני בטוח כי רבות מהן אכן אמתיות אך לפעמים יש תגובות שנראות טובות מידי. תגובות שנראות טוב מידי לעיתים יכולות לנבוע מבעל המקום שהשאיר אותן תחת שם בדוי או חברים קרובי משפחה שעשו זאת עבורו. אנו ממליצים בחום להתייחס לתגובות שאנשים משאירים בפייסבוק ואם אתם רואים בזה אופציה תפנו לבן אדם ותשאלו האם הוא מרוצה מהעבודה שהאינסטלטור סיפק לו.

 

  1. חוסר מענה טלפוני לא בהכרח מעיד על כך שמסננים אתכם. חוסר מענה טלפוני יכול לנבוע מהעובדה שהאתר לא מעודכן במספרים הנכונים ורצוי לחפש עוד מקורות לטלפון שאתה מחפש כגון 144 אם האינסטלטור מתאים לצרכים שלך ולמה שאתה מחפש.

 

מצאתם אינסטלטור ומה עכשיו?

עשיתם חיפוש יסודי ברשת, דיברתם טלפונית עם מספר אנשים ולבסוף בחרתם אינסטלטור שמתאים לכם. עכשיו כל מה שנשאר זה להתחיל לעבוד, אז זהו שלא. נכון שהבטחות בטלפון נשמעות אמינות, וחוזה בעל פה זה דבר נהדר אבל לטובתכם אם מדובר בעבודה גדולה עדיף לסגור את כל הפרטים גם הקטנים ביותר בחוזה. כל זאת על מנת למנוע מכם הוספת כספית בעתיד או קבלת עבודה שאתם פשוט לא מרוצים ממנה.

שלבים בהכנת חוזה ותיאום עם האינסטלטור:

  1. תחילה הכינו בעצמכם רשימה של הדברים שאתם רוצים שהאינסטלטור יטפל בהם, בהתחלה עשו רשימה כללית של כל המשימות שאתם מצפים מהאינסטלטור לעשות.

 

  1. כעת כשבחרתם מהם הדברים שאתם רוצים שהאינסטלטור יבצע תעברו על כל משימה ותכתבו או לפחות תגבשו בדעתכם איך אתם רוצים שהעבודה מה חשוב לכם בחלק המעשי ומה חשוב לכם בחלק האסתטי. חשוב מאוד לאינסטלטור לדעת למה אתם מצפים על מנת לא לאכזב אתכם ולדעת בדיוק מה עליו לעשות.

 

 

  1. לאחר שגיבשתם את דעתכם ואתם בטוחים בה, פנו לאינסטלטור והתחילו לגבש ביחד תכנית עם הקווים המנחים שלכם. אם יש דברים שאינם מתאפשרים בגלל דברים טכניים אל תשברו את הראש, הקשיבו לאינסטלטור בכל זאת הוא בעל המקצוע.

 

  1. לאחר שהבהרתם את הדברים בינכם ואתם יודעים מה ניתן לעשות ומה לא סיגרו חוזה מסודר שמציין את כל הדברים שאליהם מתחייב האינסטלטור והמחיר שאליו אתם מתחייבים. המחיר חשוב לא רק על מנת להגן על האינסטלטור אלא בעיקר להגן עליכם מפני הוספת כספים על חלקים שהוסכמו בינכם בחוזה.

 

 

 

 

אינסטלציה

ארגמן איטום גגות

איטום גגות - ארגמן איטום
איטום גגות
איטום גגות ארגמן – 10 שנות אחריות לכל עבודות האיטום
איטום עם חומרי האיטום המובילים בשוק
בדיקה אחת ומצאת איטום מקצועי עם אחריות !
רוב האנשים מחפשים קבלני איטום גגות בכמה מקומות , מכיוון שהשוק של היום מציע מגוון רחב של אוטמי גגות.

אבל לך יש את איטום גגות - ארגמן איטום
החברה המובילה לאיטום גגות וזיפות גגות אשר נותנת שירות בפריסה ארצית ואחריות מלאה לכל עבודת איטום .

איך אנחנו מבצעים את האיטום הטוב ביותר בשבילך ?
שימוש בדגמים חדשים של כלי עבודה תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות
בקרת איכות גבוהה ועמידה בסטנדרטים גבוהים
יועץ איטום מומחה בתחום , בעל ידע מורחב עם ותק של מעל 10 שנים
חומרי איטום בעלי תו תקן בלבד


10 שנות אחריות !

אל תפספס את ההזדמנות שלך למצוא קבלן איטום מומחה במקום אחד ללא מסע חיפושים ארוך ומתיש ,
התקשר עכשיו וקבל יעוץ , הכוונה והצעת מחיר 057-7373333

שם איש קשר: אסי

סיווגים