ארגמן איטום גגות

זיפות ואיטום גגות

המלצות וטיפים לאיטום גגות מוצלח

לפני שאתם מתחילים לחשוב על איטום גגות חשוב מאוד לבחור קבלני איטום מורשים וגם כמה המלצות לא יזיקו.

כל מה שרציתם לדעת על איטום גגות ולא סיפרו לכם

לפני שאתם מתחילים לחשוב על איטום גגות חשוב מאוד לבחור קבלני איטום מורשים וגם כמה המלצות לא יזיקו.

דבר ראשון, לא לסגור עסקה מבלי לקבל הצעת מחיר עם מפרט מלא של אופן הביצוע, סוג החומרים, (חשוב שיהיו בעלי תו תקן איזו 9002 אנחנו ממליצים על החומרים של חברת פזקר וביטום), תאריך התחלת ביצוע האיטום ותאריך סיום העבודה וכמובן שתצוין בהצעה האחריות לכמה זמן ומה היא כוללת גם רצוי לבקש מקבלן האיטום לעיין בתעודת האחריות לפני ביצוע עבודת האיטום. עוד טיפ קטן- כדאי מאוד לבקש שהתשלום יהיה בכמה שיותר תשלומים ככה תוכלו לדעת שהחברה שהזמנתם במצב כלכלי טוב ולא לפני סגירה.

 

ההמלצות שלנו לאיטום גגות (גג חדש)

1. הדבר הראשון שצריך להתייחס אילו לפני ביצוע איטום גגות הוא הצנרת שיוצאת מהגג כמו צינורות של מזגנים  צינורות חשמל ומים הם הדבר החשוב ביותר שצריך להתייחס אילו... את צינורות אלו יש להכניס לצינור פלסטיק 4 צול  (כמו של צנרת הביוב) ולבטן אותם בקובית בטון חיצונית.

 

2. השלב השני באיטום גגות הוא בידוד בקלקר לפני יציקת הבטקל. לשיפועים אנו ממליצים על קלקר 5 ס"מ כבידוד אופטימלי לגג שלכם יישום הקלקר יבוצע  באיטום גגות חשופים לשמש.

 

3. השלב השלישי באיטום גגות הוא הבטקל שיבוצע לאחר הטיח בקירות הגג (*חובה על הטייח להשאיר 40 ס"מ מרצפת הבטון ללא טיח ההסבר לזה בשלב 4). בטקל הוא יציקת בטון רזה המוקצף עם סבון להגדלת הנפח והקטנת המשקל על הגג המשמש אותנו קבלני האיטום ליצירת שיפועים למרזבים וניקוז מי הגשמים. לפני שעוברים לשלב הבא צריך לדעת שלבטקל יש זמן יבוש של 11 ימים גם אם נראה לכם שהבטקל יבש זה לא ממש ככה יש גזים שיוצאים שעלולים ליצור בועות אוויר מתחת ליריעות במידה והבטקל לא סיים את ההשפרה (יבוש), לכן חשוב לא להלחיץ את קבלן האיטום לבצע את האיטום מיד לאחר יציקת הבטקל.

 

4. השלב הרביעי הוא הכנת הגג לפני ביצוע איטום ביריעות ביטומניות. לאחר יבוש מוחלט של הבטקל יש לנקות את הרולקות (רולקות זה המפגש בין הרצפה לקיר) מכל לכלוך ושאריות של טיח וסגירת החורים ברולקות בבטון במידת הצורך (שימו לב אסור לבצע איטום על טיח!!!) יש לבצע רולקות מבטון במפגש הבטקל והקיר ולנקות את הגג והאבק ע"י לחץ אוויר (מפוח) ובסוף יש להתיז פריימר ביטומני במשקל 200-300 גרם למ"ר אנחנו ממליצים על פריימר 474 של חברת פזקר כתשתית לאיטום ביריעות.

 

5. השלב החמישי הוא הלחמת יריעות ביטומניות. שימו לב שישנם הרבה סוגים של יריעות והרבה חברות שמייבאות אותם. לא כדאי לאטום את הגג עם יריעות שלא בעלות תן תקן. בקשו מקבלן האיטום שלכם להשתמש ביריעה 5 מ"מ APP  או SBS של חברת פזקר לאיטום גגות ביתכם במידה ומדובר על איטום מרפסות מרוצפות מומלץ לבצע איטום דו שכבתי ביריעה 4 מ"מ שחורה ללא אגריגט ומעל יריעה 5 מ"מ עם אגריגט לבן.

 

לאחר שקבלן האיטום ביצע את איטום גגות ביתכם נתייחס לצינורות המזגנים והמים שיוצאים מצינורות הפלסטיק שהכנו בסעיף 1. על אותם צינורות פלסטיק יש לחבר צינור 4 צול שמכופף 45 מעלות ועוד צינור שמכופף ל 90 מעלות ככה אנחנו יוצרים "מקל סבא" המונע את כניסת הגשם לתוך הצנרת. 

לאחר שעשינו את כל הנאמר פה יש לבקש מקבלן האיטום לבצע סגירה של נקזי המים בגגות וביצוע בדיקת הצפה למשך 24 שעות.

ישנם הרבה קבלני איטום שמדלגים על שלב זה.

שימו לב זהו שלב חשוב שיש לבצע בכל איטום גג.

חברת ארגמן איטום גגות

ארגמן איטום גגות

איטום גגות - ארגמן איטום
איטום גגות
איטום גגות ארגמן – 10 שנות אחריות לכל עבודות האיטום
איטום עם חומרי האיטום המובילים בשוק
בדיקה אחת ומצאת איטום מקצועי עם אחריות !
רוב האנשים מחפשים קבלני איטום גגות בכמה מקומות , מכיוון שהשוק של היום מציע מגוון רחב של אוטמי גגות.

אבל לך יש את איטום גגות - ארגמן איטום
החברה המובילה לאיטום גגות וזיפות גגות אשר נותנת שירות בפריסה ארצית ואחריות מלאה לכל עבודת איטום .

איך אנחנו מבצעים את האיטום הטוב ביותר בשבילך ?
שימוש בדגמים חדשים של כלי עבודה תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות
בקרת איכות גבוהה ועמידה בסטנדרטים גבוהים
יועץ איטום מומחה בתחום , בעל ידע מורחב עם ותק של מעל 10 שנים
חומרי איטום בעלי תו תקן בלבד


10 שנות אחריות !

אל תפספס את ההזדמנות שלך למצוא קבלן איטום מומחה במקום אחד ללא מסע חיפושים ארוך ומתיש ,
התקשר עכשיו וקבל יעוץ , הכוונה והצעת מחיר 057-7373333

שם איש קשר: אסי

סיווגים