סוג'י צ'ים-קליניקה לדיקור

רפואה משלימה בירושלים

בדיקת NLS - הטבה לחברי וריטיב עסקים

תאור:
חדש ב-"סוג'י צ'ים-קליניקה לדיקור" סניף כפר אלדד וירושלים!

סריקה רפואית ממוחשבת בשיטת NLS-Non-Linear System
,לאבחון מוקדם ומדויק של בעיות בריאותיות.

כל אחד מאיתנו בשלב מסוים בחייו מתחיל לדאוג לבריאותו.
עכשיו אין צורך לחכות לסימנים מסוימים או תחושות כאב, סממנים שעשויים להופיע בשלב מאוחר, כאשר אבחון מוקדם לבעיות פנימיות עשוי להציל חיים. אדם מודרני רשאי ומעכשיו גם יכול לדעת מה קורה בתוך גופו - ומה גם יקרה בגופו בעתיד הקרוב.
למערכת יכולת גילוי מוקדם של מחלות שונות הרבה לפני שמופיעים סימנים קליניים כלשהם (זאת בניגוד למערכות אחרות כמו MRI ו-CT אשר מגלות את המחלה רק לאחר הופעת הסימנים). התהליך אינו פולשני, ללא סיכונים וללא תופעות לוואי, ובתום האבחון תינתנה המלצות להתאמת טיפול ו\או תוספי תזונה המתאימים למטופל ולאבחנה שתתקבל, ו\או הפניות מתאימות לרפואה מקצועית.
אז כיצד זה עובד? עובדה ידועה היא כיום שסביב כל חי קיים שדה אלקטרו-מגנטי. ע"י סריקת התדרים אלקטרו-מגנטיים של הגוף ושל תאיו ניתן לקבל תמונה כוללת ורחבה בנוגע למצב בריאותו של המטופל.
המטופל חובש אזניות אשר מחוברות למחשב. המערכת משדרת אותו אלקטרומגנטיים דרך האזניות וגם קולטת אותות אלקטרומגנטיים מהמוח, והיא גם יודעת לזהות לאיזה איבר שייכים אותות אלה ומה מצבם ואיכותם ביחס לאותות של מצב בריא.
תאים, רקמות ואיברים בריאים הם בעלי אפיונים ביו-חשמליים מדויקים. האפיונים הללו משתנים רק בעת הופעתם של תהליכים פתולוגיים. מכשירים עדינים שמחברים למחשב מאפשרים לקבע או לשקף על פני גרפים ותרשימים את השינויים המזערים ביותר במבנה הביולוגי של גוף חי. הגישה החדשנית מאפשרת לגלות באופן מיידי כל פתולוגיה של רקמות ואף תאים בודדים בגוף.
משך הבדיקה הוא כשעה והיא מתבצעת ב-"סוג'י צ'ים - קליניקה לדיקור" בסניף כפר אלדד או ירושלים.
אם אתם סובלים מבעיה רפואית כלשהי ומתרוצצים בין רופאים ומעבדות ללא תשובה מספקת, זהו המקום בשבילכם! ההליך כמובן מתאים גם למי שבריא ורוצה לקבל אישור נוסף לכך.
אז בואו לבדיקת מערכות כללית, כי אם לרכב שלכם מגיע אחת לכמה אלפי קילומטרים - גם לכם בוודאי ובוודאי, ותאמו את התור מראש, בטל' 052-5729718 או באתר אינטרנט שלנו: www.dikur4u.com.

ושרק נהיה בריאים!

תנאים:
הזמנה מראש באתר או טלפון.
תוקף:
25 מאי 2014 - 31 דצמבר 2014
להטבות נוספות של בית העסק לחצו כאן

סוג'י צ'ים-קליניקה לדיקור

בסוג'י צ'ים - קליניקה לדיקור, אנו מאמינים שלפני כל טיפול, צריך להכיר אחד את השני. כשיש הבנה בין מטופל למטפל הצלחתו של טיפול גבוהה יותר.

לכן ייצרנו מערכת זימון תורים, שבעזרת תוכלו לקבוע פגישת יעוץ ואבחון, כמו כן לקבוע טיפולים, במידה ולא קבעתם בזמן הביקור בקליניקה.

במהלך האבחון נשאל אותכם שאלות רבות, חלקן אך לא קשורות לבעיה ספציפית. מטרת התשאול היא לברר איזו ממערכות הגוף לא מתפקדת כראוי. בסוג'י צ'ים לא מטפלים בסימפטומים, מטפלים בבעיה כולה.

נשמח לראותכם בקרוב :)

שם איש קשר: דוד

סיווגים