קבוצת קרית אונו


תאור ופרטים
קבוצת "בקעת אונו - ערב" מאגדת תחתיה עסקים איכותיים המעבירים בין חברי הקבוצה עסקאות ושיתופי פעולה לטווח ארוך ויוצרת קשרים עסקיים איכותיים אשר מניבים הכנסות, פרסום יעיל ושיווק בית העסק.
לוגו קבוצת קרית אונו
נתוני קבוצת קרית אונו
מנחה: ליעד נכט
מיקום: מרכז לידר - הגליל 33 גני תקווה
תאריך: 11/8/2021
שעה: 19:00 - 20:30
טלפון 054-6670417
אימייל: merkazty@gmail.com

דורון לוין רואה חשבון דורון לוין רואה חשבון
דורון לוין
תוכנית פעילות המפגש הקרוב
סדר יום :


דברי המנחה :

וריטיב עסקים ארגון וחדשני המשלב מערכת טכנולוגית מתקדמת

המפגשים כוללים בעלי מקצוע ואנשי עסקים איכותיים ומהווים הזדמנות להכיר ולייצר שיתופי פעולה חדשים ומניבים

במפגשים תוכלו להציג ולקדם את העסק שלכם, לפתוח דלתות ולגייס לקוחות חדשים

מומלץ להגיע עם חומר שיווקי ופרסומי לחלוקה בקבוצה
חברי הקבוצה



















Bresleveloper Digital Bresleveloper Digital
אריאל רובינשטיין
+
הפנית עבודה
לוח עדכונים
להוספת עדכונים אנא התחברו למערכת

להתחברות, לחצו כאן   |   להצטרפות לקבוצה, לחץ כאן
Bresleveloper Digital הצטרפ/ה למערכת
אתר אינטרנט עם בינה מלאכותית, ענן, וכל מה שקשור לאינטרנט
lDKvP%2bVU3aeP5bu%2b2N3wkA==

מיקס סטודיו לצילום הצטרפ/ה למערכת
"מיקס סטודיו לצילום - מציע חבילות שונות בתחום הצילום (אימהות) - כמו צילומי הריון, צילומי ניו בורן new born , צילומי משפחה וכמו כן צילומי בוק בת מצווה צנועות. הסטודיו הוקם בשנת 2015 ע"י תניא (טניה) יוסף אשר ממוקם בבמרכז הארץ אור יהודה. הסטודיו בנוי במ...
oxVJrkvA/MNChB4mFocD/Q==

ספי דורי - Open mind הצטרפ/ה למערכת
מלווה תהליכי ריפוי עצמי. מתמחה במשברי חיים ומלווה להחלמה ממחלות, טראומות, פחדים, פוביות וחרדות.
NLM4ieFxkHKgwCJN9cWXyg==

ברוכים הבאים למערכת וריטיב עסקים ואפליקצית AskIt.
gYXGpImHrTp13ttbsYtlcw==

עשרת המכות בעסק – מאמר לכבוד פסח

בתורה מדובר על כך שמשה הגיע לפרעה, וביקש ממנו פעם אחר פעם לשחרר את בני ישראל, ובכל פעם שפרעה סירב, הונחתה על מצרים מכה, ובסך הכל 10 מכות, עד שלבסוף שחרר פרעה את בני ישראל, והסיפור הזה כבר ידוע וגם הסוף שלו...
בעסק שלנו, גם לנו יש מכות שמעכבות את היציאה שלנו, אותה סיבה שמעכבת את ההתפתחות שלנו, ומונעת מהעסק לבצע צמיחה, גדילה, השתדרגות, ואשמח למנות אותם:
מסודרים ברוח החג לפי סימני רבי יהודה, דצ"ך עד"ש באח"ב:
1) דחיינות – אותה סיבה פסיכולוגית, שמונעת מרוב בעלי העסקים לעבוד בצורה מסודרת, להספיק את אשר תכננו, ולעמוד ביעדים.
2) ציוד נכון – לרוב בעבודתנו, נדרש ציוד מקצועי על מנת לבצע שדרוג ולעלות ברמה, החל מתוכנות מקצועיות למחשב, ציוד לעבודה פיזית וכיוצ"ב.
3) כח אדם – כמה דברים יש לנו בראש, כמה רעיונות, ולפעמים רק אנחנו לא מספיקים לבצע את ההתחייבות ללקוחות, ולשלב פיתוח עסקי, מחשבה על העתיד. מומלץ לחשוב על שת"פ כפתרון יעיל
4) עלויות – חלקם הגדול של העסקים, אינם מבינים את העלויות האמיתיות של העסק, שלא לדבר על עסקים שמשלבים את עלויות הבית (עוד איסור גדול), וכפועל יוצא התמחור אינו נכון, ובסוף החודש לא רואים את הרווחים הרצויים.
5) דוחות – החל מדוחות כספיים, דוחות שיווק, דוחות שמשקפים כמה הצעות מחיר יצאו, מהם אחוזי הסגירה, דוחות הם כלי ניהול שחייב להיות זמין, ובעסק שאין לו דוחות או שאינם זמינים לו, זוהי מכה רצינית.
6) שותפים/שותפות – לפעמים שותפים בעסק מונעים מהעסק להצליח, זה יכול להיות בגלל ראייה שונה של העתיד העסק, קצב עבודה שונה, מחלוקות שנוצרו, חשוב מאוד בעבודה עם שותף לעשות חלוקת תפקידים, וגם לרשום את זה חוזית, למניעת בעיה עתידית.
7) בנק – כלי ניהולי מעולה, שיכול להיות לרעתך, ויכול להיות (תתפלאו) ממש לטובת העסק. שיתוף הבנק בתכנית העסקית ובמודל העסקי, יכול לייצר סינרגיה בינכם, הבנק יכול לשרת אתכם, בתנאי אשראי, הלוואות לפיתוח העסק, ויכול לעזור לכם בצמיחה.
8) אשראי – מכה גדולה מאוד לעסקים, היא שהם נותנים אשראי ללקוחות, צריכת שירותים במועד תשלום מאוחר, אולם ההתחייבויות הכספיות שלהם ללא אשראי, ונוצרים פערים תזרימיים, קושי בתשלום התחייבויות, והתדרדרות לבעיות כספיות.
9) חוזה/הסכם – כיום אחת הבעיות של עסקים קטנים ובינוניים זה צרכני שירות שלא משלמים, לעסק נוצרת בעיית גבייה, התחייבות לשלם לספקים שלו, ושוב פער תזרימי. חלק מהבעיות היא התחלת עבודה ללא חוזה מול לקוח לאישור השירות, הסכם, ויותר מדי מסתמכים על שיחה בה אישרו את העבודה.
10) בידול – למה אתם ולא המתחרים? מה עושה אתכם מיוחדים? מה יש לכם שאין לאף אחד אחר? תשובה לשאלות מעלה תעזור לעסק לפרוץ גבולות, להשיג יותר לקוחות, תעלה את אחוזי ההמרה בפרסום, והדרך להצלחה תהיה קצרה מתמיד.

55gdB2cczg4mGAZPBZWl3Q==

זגגים בשרות מהיר הצטרפ/ה למערכת
ברוכים הבאים למערכת וריטיב עסקים ואפליקצית AskIt.
ATB9x8Ie8KpCSf6fj5nTyg==

זגגים בשרות מהיר הצטרפ/ה למערכת
ברוכים הבאים למערכת וריטיב עסקים ואפליקצית AskIt.
2kkb1FDYF1rUwvqBKdOKNg==

הצילו!!!
פרצו לי לחשבון ודורשים כופר!

לפני כמה זמן קיבלתי הודעה כזאת מידידה טובה שלי.
ניסינו לפנות לצוקי ושוב גילינו שזאת מערכת אטומה. בסופו של דבר היא שילמה את הכסף וקיבלה את החשבון בחזרה.

יש הרבה סיפורים כאלו, וכמובן אין אבטחה של 100% נגד פריצות.
אבל אם תעשו פעולות הבאות תוכלו להקטין משמעותית את הסיכוי לפריצה.

1. תעשו אימות דו שלבי!
2. תעשו אימות דו שלבי!
3. תעשו אימות דו שלבי!
4. אינטרנט לא היה ולא יהיה מקום בטוח. תעלו ספק בכל דבר שאתם מקבלים ותבדקו אלף פעמים לפני שלוחצים על משהו.
5. תפסיקו לאשר לכלמיני אפליקציות גישה לחשבון שלכם. זה נחמד לראות איך אתם תראו בגיל 250 או מי בן זוג אידאלי שלכם, אבל דרך אפליקציות אלו מאוד קל לפרוץ לחשבון שלכם.
6. אם מישהו שאתם לא מכירים שולח לכם קישור - לא לפתוח אותו
7. אם מישהו שאתם מכירים שולח לכם קישור, תשאלו אותו קודם על מה מדובר. יכול להיות פרצו לחשבון שלו ומפיצים דרכו תוכנה זדונית.

תהיו זהירים וכך תקטינו משמעותית את הסיכוי שמישהו יפרוץ לחשבון שלכם.

uXvgjgIFEqmZp/BEKoin0g==

מה צריך לדעת לפני שפותחים חנות אינטרנטית?
החלטתם לפתוח חנות אינטרנטית? - מזל טוב!

לפני שמתחילים לבזבז זמן וכסף על בניית אתר, קידום ועוד, חשוב לעשות שלושת ההכנות האלו.

מחזוריות קנייה - כל כמה זמן לקוח רוכש את המוצר שלכם.
אם אתם מוכרים ירקות, סביר להניח, שהלקוחות ירכשו את המוצר שלכם פעם בשבוע.
ואם מדובר על רהיטים - פעם בכמה שנים.
במקרה הראשון, כאשר למוצר שלכם יש מחזוריות קנייה גבוהה, רוב המאמץ השיווקי יושקע בלהחזיר את הלקוח שכבר קנה.
במקרה השני - להביא לקוחות חדשים.

מבחינה שיווקית, הרבה יותר קל וזול להחזיר לקוח שקנה פעם אחת מלהביא לקוח חדש. לכן, אם בחנות שלכם יהיו מוצרים עם מחזוריות קנייה נמוכה, אתם חייבים להיערך להוצאות פרסום הרבה יותר גבוהות.

ROI - רווחיות של מוצר.
לפעמים אני שומע מבעלי חנויות שרווחיות המוצר שלהם יותר מ-400%. נחמד מאוד!
וכמה עולה לך לשווק את המוצר? - כאן לרובם אין תשובה.
נעשה חשבון פשוט. אם מוצר עולה 2 שקל, מוכרים אותו ב-10, והוצאות פרסום על אותו מוצר הן 6 ש"ח - נשאר בכיס רק 2 שקל.
וזה כבר פחות נחמד.

לפני פתיחת החנות חשוב לחשב ROI של המוצרים כדי לבנות נכון את תהליך השיווק.

אפיון חנות אינטרנטית.
רוב האנשים מנסים לחסוך בהוצאות ולא עושים אפיון מקצועי. חבל מאוד, כי אחרי זה תשלמו הרבה יותר עבור תיקונים ושינויים שלא חשבתם עליהם קודם.
אפיון חנות אינטרנטית עונה על הרבה שאלות חשובות, כמו - איזה מבנה חנות כדאי לעשות, בניית אינטגרציות לממשקים נוספים (כמו ניוזלטר או CRM), באלו מערכות קידום מכירות כדאי להשתמש באתר, איזה פלטפורמה לבניית חנויות הכי מתאימה, בחירת שרת, בחירת דומיין ועוד.

רוצים לבנות חנות רווחית? - תשקיעו בהכנות!

baevSZwiK%2bGHiGtFIGhWLA==

ליאל שירותי גרירה הצטרפ/ה למערכת
ברוכים הבאים למערכת וריטיב עסקים ואפליקצית AskIt.
jyndoYaEAcH8c6EJJLco1g==


גילה עיצוב גרפי, מיתוג וצילום  הי, אתם מסונכרנים עם וורדפרס?
20 אוקטובר 2021 19:22

סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים  בוקר טוב לא מובנת השאלה ? תתקשרי לרונית 0522751483 ודברי איתה
21 אוקטובר 2021 7:6
4Z5FXQzKMWlfxPTw62FXhA==

על "סופרמייל" החברה לדיוור ועיטוף שמעת?
האם לא הגיע העת ?
אם לא שמעת אז הגיע הזמן ... מאחר ואנחנו קיימים למעלה מ- 38 שנה,
בהנהלת רונית ואבי המאמינים כי עם יחס אישי ומהימן ניתן להגיע לתוצאות טובות .
לאור ניסיוננו הרב עם משרדי פרסום, מפיקי דפוס, בתי דפוס , משרדי הפקות אירועים , מארגני כנסים ותערוכות , יש בידינו לספק שירותי דיוור מהירים במיוחד , עבודות ידניות ואריזות מיוחדות של מוצרי קד"מ ...
בכל כמות ממאות ועד עשרות אלפים (ללא חיוב מינימום)
אנו נעשה בשיתוף איתך:
 עיטוף במעטפות נייר וניילון ללא מחיר מינימום
 עיטוף בניילון מוצרים נפחיים עד אורך של 50 ס"מ – שירות חדש
 הפקת מדבקות מען מקבצי אקסל
 עיטוף של קלפים/כרטיסים בגודל מינימום 5/7 בשקית אטומה או שקופה – שירות חדש
 נוזיל את עלויות הביול משמעותית עד 25 אחוז הנחה בתנאים מסוימים
 אריזת מוצרי קד"מ למיניהם
 הדבקות ע"י דבק נתיק (כרטיסי אשראי , כרטיסי ביקור , דוגמיות ועוד)
 עיטוף בשרינק או עיטוף לסוגיו
 הכנת תיקים לימי עיון כנסים ואירועים
חדש בסופר מייל אריזת מוצרים לפי רשימות אקסל ומשלוחים עם שליחים
אם יש לך פרויקט שלא מופיע כאן – נהפוך עולמות כדי לספק לך אותו!

"סופרמייל" עושה זאת עבור לקוחותיה למעלה מ- 38 שנה
עם המלצות חמות מכל מי שכבר יצא לו לעבוד אתנו.
אנחנו עובדים עם מגוון רב של לקוחות מרוצים גדולים וקטנים כאחד .
לדוגמא :
רשות המיסים , אוניברסיטת ת"א, משרד החינוך , מועצות מקומיות ,משכן אומניות הבמה אשדוד , סמייל הפקות ,היכל התרבות נס ציונה, א.ש.טיקוצקי, דפוס סולן, התזמורת האנדלוסית אשדוד , רשות המיסים, המרכז למורשת מודיעין,
ישיבות עמותות ומפיקי דפוס רבים .
אשמח לפגוש אותך ויחד ניצור שיתוף פעולה שתפור במיוחד עבורך.
כדי לראות את מיטב התוצרת שלנו היכנסו לאתר WWW.SUPERMAIL.ORG.IL
שלך,
רונית שפירא- יועצת עיטוף ודיוור
חברת סופרמייל
052-2751483



XCx5LPAhuDHWFrSwN5jBPQ==

+ טען עדכונים נוספים