המפתחות להצלחה בנטוורקינג

1. לא למכור! הפעילות בוריטיב עסקים נועדה להכשיר ולבצע פעולות שיווק הדדיות ולהיעזר בכוח הרב הטמון בקבוצה. ניסיונות למכור לחברי הקבוצה יגרמו לדחיה בקרב החברים. גילוי עניין ורצון לעזור יגרמו לקרבה ורצון לעזור גם לכם.

2. ספרו על העסק שלכם ומה הערך אותו אתם מביאים ללקוח. מדוע כדאי ללקוח הבא שלכם להתעניין בכם ולמדו את החברים כיצד לשווק אתכם.

3. היפגשו עם כמה שיותר בעלי עסקים. תעדפו את העסקים שיכולים לעזור לכם ואתם להם והיפגשו איתם קודם. לאחר מכן הרחיבו את מעגל הפגישות. 4. אתרו מעגלי כח וצרו שיתופי פעולה.

5. הקפידו על הנראות וההוויה שלכם. אנשים נמשכים לאנשים שמחים, קלילים ובעלי רצון לעזור. לפני המפגש, התרעננו והגיעו מוכנים.

6. קחו חלק פעיל בקבוצה. אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. במידה ותהיו פעילים למען אחרים, הם יהיו פעילים למענכם.

7. השתמשו באופן רציף וקבוע במערכת הדיגיטלית של וריטיב עסקים.

8. נצלו את הבמה לקבלת הפניות, שיתופי פעולה, הגדלת סל השירותים והמוצרים, פתיחת דלתות, סיעור מוחות ויעוץ עסקי.

9. ערבות הדדית בין חברי הקבוצה לשיתוף פעולה ועזרה בגיוס לקוחות, שיתוף התכנים מהמערכת ברשת החברתית ופרגונים הדדיים.

10 . זכרו שמפגשי הנטוורקינג הינם פגישות עבודה. באים להכיר כמה שיותר ושיכירו אתכם. באים לראות את ההצגה של האחרים ולתת הצגה טובה משלכם. מה שתבקשו זה מה שתקבלו. איך שתתייחסו לאחרים, כך יתייחסו אליכם.