האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג איטום
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

טיפול בעובש
עובש סכנה ממשית
נכתב ע"י איטום הגליל אליהו כהן 0509285188 ב 13 מאי 2019 0:33

עובש סכנה
עובש סכנה ממשית לחיי אדם
נכתב ע"י איטום הגליל אליהו כהן ב 12 מאי 2019 22:15

יריעות ביטומניות ? לא מה שחשבתם !!!
מאמר זה עוסק ביישום יריעות ביטומניות על גגות והבעייתיות הרבה שיש בטכנולוגיה הזו.לחברת WINKLER יש חלופה:1. ידידותית לסביבה- על בסיס מים2. מהירה וקלה ליישום
נכתב ע"י Winkler Israel - חומרי איטום ב 30 אוקטובר 2015 18:8

מי הם אנשי המקצוע בתהליך של בנייה או שיפוץ ?
בעלי המקצוע המלווים את תהליך הבנייה.במאמר זה יוצגו בפניכם בקצרה בעלי המקצוע המלווים את תהליך הבנייה
נכתב ע"י מבט אחר - תיווך-השבחה -עיצוב פנים ב 05 אפריל 2015 7:22

החיבור בין מים לבטון הוא קטלני- איטום גגות מיד!
החיבור בין מים ובטון הוא קטלני. מים ממיסים בטון, פוגעים בחסינות וביכולת ההתנגדות שלו והופכים אותו לעיסה...זה מה שעלול לקרות לגג שלכם, אם לא תכינו אותו כל חורף לקראת הגשמים, ולא תבצעו פעולת אטימה הרמטית כמו איטום גגות, שכן, כל טיפה - ולא צריך יותר מזה שתזרום ותחלחל לקירות הבניין או לתקרת דירות השכנים בקומות העליונות תיצור עובש וזה מסוכן.
נכתב ע"י א.א.א איטום גגות ב 05 פברואר 2015 15:15

אלוורה – בית מרקחת של הטבע
אלוורה הינו צמח מרפא המרשים ביותר שהומצא על ידי הטבע.אלוורה הוא הצמח המרשים ביותר מכל צמחי המרפא.
נכתב ע"י מוצרי אלוורה אורגנית ישראליים ב 02 פברואר 2015 14:38

איטום גגות - גם סדק אחד מסוכן!
כל הגגות ללא יוצא מן הכלל עשויים מבטון וזאת כדי להבטיח עמידות וחסינות לבניין. אבל גם בטון זקוק לשכבת הגנה מפני החורף, וגם בו בהצפה של מים עלולים להיווצר שברים וסדקים עד לחלחול מים אל תוך הבית.דבר נוסף חשוב מאוד לפני ביצוע כל איטום גגות, זה לנקות את הגג משאריות של פסולת ואשפה, כולל את המרזב כדי שהמים יוכלו לזרום למטה בחורף הגשום, ולא יציפו את הגג ויגרמו לנזקים.
נכתב ע"י ארגמן איטום ב 29 ינואר 2015 12:46

איטום גגות - כמה שיותר גבוה יותר רטוב!
דירות ומבנים רבים בישראל נבנו לפני עשרות שנים ובסטנדרטים לא גבוהים ולכן סובלות רבות מבעיות רטיבות , נזילות , טפטוף מהגג ועד לשיטפון בימי הגשם החזקים . בעיות חלחול של מים יכולות לגרום לתופעות לא נעימות ואף לנזקים חמורים לטווח הרחוק ולכן איטום מבנים ואיטום של הקירות במיוחד לקראת עונת החורף היא פעולה חשובה שכל מבנה ישן הסובל מחלחול של מים או רטיבות צריך לעבור. חברת ארגמן איטום מציעה מספר טיפים לאיטום נכון ואיכותי של מבנים לקראת החורף.
נכתב ע"י ארגמן איטום גגות ב 03 נובמבר 2014 16:56

איטום גגות במרכז
אזור המרכז הוא האזור בעל צפיפות הבנייה הגבוהה ביותר מכל חלקי הארץ. כל מי שעוסק בתחום הבנייה והשיפוץ יודע כי באזור המרכז תהיה לו עבודה רבה ושוטפת הרבה יותר מאשר בכל אזור אחר.
נכתב ע"י א.א.א איטום גגות ב 02 נובמבר 2014 12:57

על יריעות ביטומניות
מהן יריעות ביטומניות?
נכתב ע"י א.א.א איטום גגות ב 02 נובמבר 2014 12:56

איטום גגות- זהירות הבניין קורס !!!
עם בוא החורף, לפני שהשמיים נפתחים לגשמים, יש להקפיד בכל בית ובניין על איטום גגות, שהם המקומות הרגישים ביותר בכל מבנה והכי מועדים לפורענות בתחום חלחול מים לתקרות, דירות ולמעטפת החיצונית של הבניין.
נכתב ע"י א.א.א איטום גגות ב 02 נובמבר 2014 12:54

באילו חומרים משתמשים כאשר רוצים לאטום את הגג
ביצוע איטום גג הינו לא פחות מאמנות המחייבת מומחיות, השקעה ומסירות. בשל חוסר הפיקוח ההולם על תחום זה בארץ ישנם לא מעט "חאפרים" המבצעים עבודה חובבנית או לא יסודית אותה הם מעוניינים לסיים בתוך שעות ספורות – כאשר הניזוקים האמיתיים הם הדיירים.
נכתב ע"י איטום עדן - איטום גגות, זיפות גגות ועבודות איטום מיוחדות ב 12 אוגוסט 2014 7:45

איטום גגות בתל אביב ? מצא את האוטם המקצועי ביותר
איטום גגות בתל אביבאתם גרים בדירה בבניין בתל אביב? אם כן, שירות של איטום גגות בתל אביב בוודאי דרוש לכם מאד. איטום גגות בתל אביב הוא פעולה שיש לבצע כאשר בונים בניין חדש, ולאחר מכן אחת לשנה עד מספר שנים (תלוי בסוג האיטום), על מנת לחדש ולחזק את האיטום, ולוודא שמי גשמים לא מחלחלים אל הבניין כולו וגורמים לו נזק. איטום גגות בתל אביב נעשה על ידי בעלי מקצוע בתחום. כאשר ניגשים לבצע איטום גגות בתל אביב, חשוב לברר היטב עם בעלי מקצוע על הנושא, ולבחור בשיטת האיטום הטובה והמתאימה ביותר. חשוב לדאוג מראש, כבר בבנייה הראשונית של הבניין, לבחור בשיטת איטום מתאימה, משום שישנן שיטות של איטום שמתנגשות זו עם זו – כלומר אם השתמשתם בפעם הראשונה בשיטה אחת, שוב לא תוכלו לבצע את השיטה השנייה.
נכתב ע"י א.א.א איטום גגות ב 30 יולי 2014 15:24

מהו איטום גגות מקצועי ואילות שיטות קיימות היום בשוק
מהו איטום גגות?גגות של מבנים הם מן החלקים החשובים והרגישים ביותר במבנה. בבנייה של כל אחד מחלקי הבניין, אנו דואגים ליצירה של שכבות הגנה שונות, על מנת למנוע ולהרחיק מן הבניין נזקים שונים. גם גג הבניין דורש הגנה, כאשר החלק החשוב ביותר הוא ביצוע של איטום גגות. גג הבניין הוא החלק הרגיש ביותר בבניין, מאחר שהוא החלק החשוף ביותר לפגעי מזג האוויר. רטיבות אשר חודרת לגג מחלחלת אל כל חלקי הבניין, ועלולה לגרום לנזקים חמורים מאד הן בגג עצמו והן בבניין כולו, עד לסכנת קריסה, חס וחלילה, במצבים חמורים במיוחד. ביצוע של איטום גגות איכותי ימנע את הסכנה הזו, ויעניק הגנה מלאה לבניין כולו.
נכתב ע"י א.א.א איטום גגות ב 30 יולי 2014 15:19

שיפוץ מקלחת שיטת 3 השלבים
שיפוץ מקלחת אחד הדברים הכי חשובים בשיפוץ הבית אם לא הכי חשוב זה המקלחת על מנת לקבל מקלחת חדשה במראה מושלם ובאיכות מעולה יש לעבוד על 3 דברים חשובים
נכתב ע"י יסודות הבניין שיפוצים כללים ב 16 מרץ 2014 2:44