האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג מראות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

אוקטובר 2023 - מה קורה עכשיו- חלק שני- Private investigation
אז אני רוצה להזמין אתכם לחקירה הפרטית של כל אחד בנוכחות מלאה עם עצמולהאיר את הרטט – התדר שעובר דרכך. להבין מהם המקורות של מה שאנחנו עוברים, ורגע להקשיב להם.אולי גם להטיל בהם, איזשהו ספק או פקפוק קטן. האם הם שלנו? הרגשות האלה? המקורות שלהם?אולי הם תוצרים של מידע – אינפורמציה, מחשבות, הנחות או תרחישים של מישהו אחר?מערכות אמונה של מי הם?השקפת עולם של מי זו?רק ככה... להתחיל לשאול שאלות. פנימה
נכתב ע"י QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי ב 26 אוקטובר 2023 15:29

"כולנו נמות במוקדם או במאוחר. איש אינו יכול למנוע מוות" כך מתחילה מדיטציית המוות הבודהיסטית
https://www.facebook.com/nekooda2b/posts/pfbid02DbmVP6WYJ4RALYgsoVw3gULGcFXmUupm9rRudYLf3x62NtsCTNuRoRXjVvuuDtNElאבל למי שהתראת התוכן לא מרתיעה אותו, מוזמן לקרוא הלאה..כבר תקופה ארוכה שדחיתי את הכתיבה הזו, לפעמים אני חושבת שסתם.. כי החיים..אבל שומדבר לא סתם, לא החיים ולא המוות.אז אני לא יודעת אם אתם מכירים, יש בבודהיזם מה שנקרא מדיטציית מוות.והיא מקננת בי תקופה ארוכה כי יש בסביבה שלי אנשים שזמנם לפגוש את המוות מתקרב. והם בטח פוחדים, או מבולבלים, או מודאגים לגבי אלה שיישארו מאחור..מדיטציית מוות מודרכת היא משהו שפעם הייתי עושה, פעם פעם כשעבדתי בהוספיס 'מעונות מכבי', ב'תל השומר'.וכשעשיתי אותה, היה זה בדרך כלל עם אנשים בריאים שרוצים להבין איך לעזור לחולים סופניים.אולי בני משפחה.אולי חברים, או מטפלים אחרים.כשאני פגשתי את המוות (פעמיים בחיי) הייתה זו חוויה מטורפת. אין מילה אחרת לזה.ומאז אני חושבת שלמרות שאומרים שיש דמיון בין אנשים שחוו NDE, עדיין החוויה הפרטית שלי לא דומה לזו של אף אחד ששמעתי ממנו.אחד המורים הגדולים שלמדתי מהם הוא אינגו סוואן, מורה ל REMOTE VIEWINGוכשהוא מדבר על המוות הוא אומר שיש לזכור שעל יד הגוף הזה הפרטי שלי, שאותו אני עוזבת יש קבוצת נשמות ענקית שבאותו רגע גם היא עוזבת את הגוף במקביל.זה משהו שהוא יכול היה לראות במסעות שלו אל הנצח וחזרה..אבל אם ניקח את השיחה הזו לצד היותר פרקטי שלה,המדיטציה הזו יכולה לתת שלווה.זוהי מדיטציה שפותחה ידי ג'ואן הליפקס ולארי רוזנברג, בהתבסס על 'תשע הרהורי ההמוות – שנכתבו על ידי 'אטישה', נזיר טיבטי, מהמאה האחת-עשרה.
נכתב ע"י QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי ב 18 מאי 2023 23:37

טרנדים במטבחים קטנים
הטרנדים הבולטים בשנת2020
נכתב ע"י אלפא קיטצ'ן ב 21 יולי 2020 19:13

ההונאה הגדולה ע"ס 643 מליון אירו – נחשו למי זה קרה?
כן, לא טעיתם! וכי מי יכול להכיל הונאה בסדר גודל אגדי שכזה? אם לא מדובר בגאון הכלכלי ואחד מעשירי העולם הלא הוא מר וורן באפטודווקא הסכום העצום הזה הוא הוא שגורם לכולנו להרים גבה, הזוי! וכי היכן היו מנגנוני הבקרה הטכנולוגיים שחזקתו של מר באפט שלא חסך מכספו והשקיע בהם הון רב. האם נרדמו בשמירה? מדוע לא התריעו אותם מנגנונים במועד המתאים? דבר שהיה מסייע בבלימת הקטסטרופה הכלכלית
נכתב ע"י ירימי משה - מע' שליטה לכספים ב 25 מאי 2020 12:57

הדמיות חוץ
הקונספט החדשני שלנו, היוקרה והעבודה עם טכנולוגיות מתקדמות בדוגמת הדמיות תלת ממד, הם שמאפשרים לנו לספק מגוון של שירותים מתקדמים בתחום העיצוב והמיתוג ליזמים וקבלנים. כל אחד מחברי הצוות המקצועי של סטודיו דניאל מיכאלי מבצע הדמיות חוץ ברמה הגבוהה ביותר תוך שסופג השראה ללא הרף מפרויקטים נבחרים בארץ ובחו"ל.
נכתב ע"י דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות ב 23 יולי 2016 9:10

מהפכה בתחום העיצוב!!!!!!
הדפסה על הזכוכית!!!כל תמונה / איור / רקע כל מה שתרצו!!!
נכתב ע"י דוקה גלאס ב 22 אוקטובר 2014 13:32

NLP למי ולמה
~~הטיפול ב- NLP ודמיון מודרך ידוע כשיטת טיפול קצרת מועד, שתוצאותיו ארוכות טווח.חשוב לציין, שהטיפול ב- NLP ודמיון מודרך מגיע עד השורש ולא רק מטפל בסימפטומים,לכן מאפשר תוצאות וכלים משמעותיים לחיים.
נכתב ע"י אסנת בוקופצר מטפלת בדמיון מודרך ו-NLP ב 07 אוגוסט 2014 22:56

חלונות אלומינום
קצת על עולם החלונות אלומיניום
נכתב ע"י אלומיניום אלי ב 23 יולי 2014 19:49

עלינו !!!
חברתינו מספקת מגוון רחב של מוצרי זכוכית באיכות גבוה ומקפידה על עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר וללא פשרות. אנו מצעים פתרונות עיצוב בהתאמה אישית.
נכתב ע"י דוקה גלאס ב 14 מאי 2014 14:30

ספרית העומר = ספירת הימים בדרך להגשמת החלום הבא
בתמונה הקודמת של יציאת מצרים, דיברתי על שחרור הפחדומציאת הפתח הסודי החדש, כדי להצליח בכל תחום ולהרגיש כמו חדשים.עכשיו נגלה לכם את ההמשך, איך לצעוד קדימה בלי ליפול, כדי להצליח?
נכתב ע"י רם אליעזר "R.E" ב 04 מאי 2014 17:4

חמלה.
אפקט המראה. מה שהאחר מעורר בנו.
נכתב ע"י פתוח לרוח - אימון בגישה רוחנית ב 05 ינואר 2014 13:19