האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג תרפיה
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

מהו סשן QHHT ? או קוואנטום הילינג?
טכניקת ריפוי קוונטית QHHT® מה זה קוואנום הילינג? על מה כולם מדברים? Quantum Healing Hypnosis Technique®מדובר בשיטה ייחודית לגשת אל תת המודע, שאותה פיתחה דולורס קאנון ושכללה במשך כמה עשורים ואלפי מפגשים. השיטה הגיעה לארץ די מזמן אבל קיבלה הדים גדולים לאחרונה היא גישה טיפולית שלוקחת אדם למצב סומנמבוליסטי (כמו זה שנחווה טרום שינה) באמצעות הדמיה. זהו כאמור מצב אשר בנסיבות רגילות נחווה פעמיים ביום בלבד: הרגע לפני שאתה ער במודע והרגע לפני שאתה נרדם
נכתב ע"י QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי ב 09 ינואר 2023 21:24

דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים - אודות
עוזרת לבני משפחה שעובדים ביחד לנהל את העסק נכון ויעיל, לחיות בשלום בית וביחסים טובים ולהרוויח הרבה יותר.דרורית גל -פז, מבכירות המאמנים העסקיים והאישיים בארץ, מנחה ומאמנת למעלה מ-16 שנים בתחום האימון, ויוצרת תוכניות אימון רב- תחומיות- תואר שני, MSC בפסיכותרפיה קוגנטיבית – התנהגותית Cognitive Behaviour Teraphy –, משלבת כלים טיפוליים להאצת תהליכי שינוי כגון: דמיון מודרך, NLP -Neuro Linguistic Programming , EMDR ,מפתחת מתודולגיית mindtec , מתודולוגיה דינמית חווייתית לפריצת דרך אישית ועסקית. דרורית מומחית, במיפוי, פיתוח והעלאת יכולות אישיות וניהוליות. מיומנת במתן שיטות חדשניות ויצירתיות לרבות מתן כלים מעשיים להגברת הכושר למוח ולגמישות החשיבה.
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 23 מאי 2019 10:30

ניהול קונפליקטים
שינוי תפיסה המאפשר הבניית תהליך קבלת החלטותלא עוד ניהול קונפליקטים. אמור מעתה ניהול פתרון קונפליקטים.ההתמקדות הנה בפתרונות ולא בניהול הקונפליקט..."קבלת החלטות היא דרך להגדיר את עצמנו. החלטות מעניקות חיים ומשמעות למילים ולחלומות. הן דרך להרשות לעצמנו להיות מה שאנחנו רוצים להיות"( אנונימי) אך עד אשר אדם מתחייב קיימת הססנות....(י.ה.מוראי)
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 05 יולי 2018 15:10

עיסוי רפואי בעידן המודרני
מאז ימי אבי הרפואה המודרנית היפוקראטס הבריאות בימי החברה העתיקה הוגדרה כאשר הגוף מאוזן ואילו המחלה הוגדרה כמצב של חוסר איזון בגוף.כיום בתרבות המודרנית נחשב חוסר איזון כמצב של נורמה. מסלול החיים המהיר של חיינו ועבודה מאומצת הכוללת שעות לא שגרתיות לחצים נפשיים ותזונה לקויה גורמת לגוף האנושי לשלם את המחיר על הדרישות הגבוהות אשר גורמות לגוף שלנו לקרוס תחת הנטל במאה ה-21.
נכתב ע"י clinca TLV- אלי בן דוד ב 20 פברואר 2018 23:54

אכילת שקדי משמש ויטמין 17B כנגד סרטן
שקד המשמש, או השקד בתוך הגוגו הידוע, דומה בצורתו לשקד הרגיל, קטן יותר, ומר.המרירות שלו נובעת מחומר רעיל אשר מופעל בגוף אך ורק כאשר הוא בא במגעעם אנזים מסוים שנמצא רק בתאי סרטן.
נכתב ע"י הילינג אנרגטי - דניאל קרני ב 20 ספטמבר 2016 13:2

שיטת הריפוי נשמה תודעה וגוף
לכל דבר יש נשמה – לכם כאדם, לאוזן שלכם, ללב שלכם, לכל תא בגוף. כך גם לבעלי חיים, לפרחים ולכל דבר הקיים בעולם, גם לאוטו, גם לבית, גם לחפצים.לכל דבר יש תודעה – יש אנטלגנציה עצמאית בכל תא בגוף, בכל איבר – לעיניים שלכם, לברך הכואבת, לכל דבר.לכל דבר יש גוף – זה האיבר, התאים, הרקמה, העור, שרירים, עצמות, עיניים – כל מרכיבי הגוף.אבל .... גם לרגשות כמו דכאון, עצבות, חרדה, פחדים , גם להם יש נשמה תודעה וגוף. גם למחשבות, גם ליחסים בין אנשים. לכל דבר.כל דבר בטבע בנוי מאנרגיה וחומר. כן, אנרגיה. כוח. לכל תא בגוף, לכל איבר, לכל מערכת, לכל דבר.
נכתב ע"י הילינג אנרגטי - דניאל קרני ב 02 מאי 2015 21:23

הידרותרפיה לאחר שבץ מוחי
רקע כללישבץ מוחי עלול להיגרם בעקבות אי אספקת דם באופן סדיר למח, אשר כתוצאה מכך, כמות החמצן המוזרם אליו דרך הדם וחיוני לתפקודו התקין מופחתת באופן משמעותי וגורמת להרס תאי המח באזור הפגוע. במקביל לכך, נפגע איבר או אזור מסויים בגוף עליו שולט האזור הפגוע במוח. אחת התוצאות הנפוצות ביותר של שבץ מוחי היא שיתוק.
נכתב ע"י גלגל הצלה ב 16 מרץ 2015 22:15

אלוורה – בית מרקחת של הטבע
אלוורה הינו צמח מרפא המרשים ביותר שהומצא על ידי הטבע.אלוורה הוא הצמח המרשים ביותר מכל צמחי המרפא.
נכתב ע"י מוצרי אלוורה אורגנית ישראליים ב 02 פברואר 2015 14:38

כאבי גב
מי מאיתנו לא סבל אף פעם מכאב גב? גם מי שהצרה הזו עדיין לא התרגשה עליו, סביר להניח שיפגוש בה בהמשך דרכו.
נכתב ע"י clinca TLV- אלי בן דוד ב 01 דצמבר 2014 14:36

טיפול נפשי (פסיכותרפיה)
מלטינית: פסיכו - נפש. תרפיה - טיפול.הפסיכותרפיה הדינמית, מבוסס על התאוריות הפסיכואנליטיות, אותן פיתחו פרויד וממשיכיו. (יונג, וויניקוט, קליין, ביון, קוהוט ואחרים)
נכתב ע"י תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסים ידני איתן ב 21 אפריל 2014 15:35

הרומן שלי עם אוכל
הרומן שלי עם אוכלכל אחד מאתנו, מרגע לידתו מנהל רומן עם האוכל שלו. האוכל מהווה עבורנו חומר ואנרגיה המאפשרים את הישרדותנו, אך האוכל גם מפתה אותנו, מהווה תחליף לחבר כשאנו בודדים, ממלא אותנו כשאנו ריקים ועוד.
נכתב ע"י תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסים ידני איתן ב 21 אפריל 2014 15:33

הטיפול בהבעה ויצירה
הפסיכותרפיה בראשיתה, התבססה על מילים. המטופל שכב על ספה בפסיכואנליזה, או על כורסא בפסיכותרפיה ודיבר ככל העולה על רוחו והמטפל מצדו הקשיב והגיב. לאנשים מסוימים דרך זו של טיפול מועילה ביותר. אך התברר, שיש אנשים שבדרך זו לא מגיעים לאותם חלקים בנפש שחסומים לעולם המילולי.
נכתב ע"י תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסים ידני איתן ב 21 אפריל 2014 15:28

עיסוי רפואי מהו?
בשנים האחרונות המודעות לרפואה משלימה עלתה..........
נכתב ע"י Negev- מרכז רפואה משלימה וטיפול בכאב ב 02 אפריל 2014 14:9