האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג סוכני ביטוח
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

גם לי זה קרה !!!
שלום לכולם, כמה פעמים צלצלו לכל אחד ואחת ממכם מחברות הביטוח ואמרו לנו את המשפט הבא " אתה מבוטח אצלנו בחרה ויש לנו עדכון קטן שחייב לעדכן כדי שלא תיפול בין הכיסאות " ? (ולפעמים גם לא שמנו לב שרכשנו כיסוי נוסף)עכשיו הבעיה העקרית כאן בשיחות הללו הן שההוספות הן לא כצורך, מפני שאותו מוקדן מצלצל ולא יודע מה קיים בחברות אחרות או האם קיים לנו את אותו הכיסוי או בכלל אנחנו זקוקים לו. ולרוב רק מגדיל את סכומי הביטוח ואחרי כמה חודשים לא עומדים כלכלית בהוצאה. חברות הביטוח הן עסק כלכלי לכל דבר וישנן 100 סוגי פוליסות. עכשיו אנחנו לא צריכים את כל הפוליסות ! ותסכימו איתי שהפוליסות שאני צריך הן לאו דווקא מה שאתם צריכים כל אדם ואדם זקוק לפוליסה אחרת עם זה לפי גיל, עיסוק, תחביבים ועוד...ואת חברות הביטוח ( מוקדנים ) לא מעניין אם קיים כיסוי זהה הן מרוויחות כסף $$$$$$ לכן, פגישה ללא עלות שבו אעשה סדר בכל הכפילויות והכיסויים שלא כצורך ונדאג לבטל אותם.בדיקה לכם אישית, למשפחה שלכם, (אחים אחיות הורים) חברים קרובים ותדאגו לכל הסובבים שלכם. אודי פינטו 0503353076 איש הביטוח שלכםללא שום התחייבות
נכתב ע"י אודי פינטו- סוכן ביטוח ב 07 פברואר 2019 14:2

ביטוח סיעודי
מדוע צריך ביטוח למקרה סיעודי?מי מאתנו אינו מכיר אדם הנעזר בקרובי משפחתו או במטפלים לביצוע פעולות יומיומיות? לרחוץ פנים, להתהלך, לשבת, לקום – פעולות הנראות לרבים מאיתנו כמובנות מאליהן, מחייבות אחרים בעזרה רבה וסיוע, או ליתר דיוק - סיעוד. כל אחד מאיתנו עלול לחלות במחלה קשה, להיקלע לתאונה או לאירוע שיגרמו לתלות באחרים ולצורך בטיפולים יקרים שיאפשרו שיקום והמשך חיים ארוכים ומלאי כבוד.
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:36

ביטוח מחלות קשות
פיצוי כספי חד פעמי עבור המבוטח בעת גילוי אחת מתוך 32 מחלות מוגדרות ע"י המפקח על הביטוח.
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:35

ביטוח אובדן כושר עבודה
למה זה חשוב? ביטוח המבטיח הכנסה חודשית, כתחליף למשכורת, במקרה של אובדן כושר העבודה כתוצאה ממחלה, או תאונה.ביטוח אובדן כושר עבודה הוא בעל חשיבות עליונה לכל אחד מאיתנו - אם חלילה נאלץ לחיות ללא הכנסה מספר שנים או אפילו מספר חודשים עלול מצבינו הכלכלי להפוך לחמור מאוד.כך לדוגמא: עובד הייטק המרוויח 20,000 שקל בחודש ואיבד את הכנסתו, איבד 240,000 שקל של הכנסה שנתית.אם העובד נאלץ לחיות ללא הכנסה זו מספר שנים או אפילו מספר חודשים עלול מצבו הכלכלי להפוך לחמור מאוד.
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:31

ביטוח בריאות
כיצד לספק הגנה מלאה לבריאות המשפחה?כיצד נותנים ביטוחי הבריאות הפרטיים מענה לבעיות הקיימות במערכת הבריאות הציבורית?
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:28

ביטוח מבנה למשכנת
פוליסה מבנה הדירה לנוטלי משכנתאות כיסוי המבנה, רעידת אדמה ונזקי מים + כיסויים נוספים ללא תוספת פרמיה אשר אינם כלולים בכל הפוליסות של הבנקים:
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:23

ביטוח דירה
הביטוח נחלק לשני חלקים:ביטוח מבנה - ביטוח שמטרתו לפצות את בעלי הנכס במקרים כמו שריפה, רעידת אדמה, התפוצצות, נזקי טבע, הצפות, תיקוני צנרת מים וכד'. הביטוח כולל את שטח הדירה, מרפסות, החלקים היחסיים של המבוטח ברכוש המשותף (בבית משותף), חלקים המחוברים לדירה כמו: דוודים, חלונות, דלתות וכדומה.
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:18