האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג יעוץ עסקי
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

ייעוץ וליווי לעסקים: תתחילו לחשוב בגדול
יובל אייזנברג, הבעלים והמייסד של קבוצת MENTOR VC, מלווה עסקים, סטארט-אפים ומשפחות לצמיחה כלכלית ועסקית, נותן עצות פשוטות ליישום, מרחיב על תפקידו של יועץ עסקי ומסביר ממה כדאי להימנע
נכתב ע"י יובל אייזנברג מנטור VC גרופ - ייעוץ אסטרטגי, פיננסים וניהול הון לעסקים ומשפחות ב 01 אוקטובר 2021 14:30

הצעת מחיר ככלי מכירה
הצעת מחיר מעולה, היא כזאת שעונה על כמה פרמטרים חשובים: הצעת המחיר תואמת את השפה העסקית שלנו (לוגו, פונט מיוחד, סלוגן, צבעים) הצעת המחיר מדגישה יתרונות של העסק, מספרת את הערך המוסף (כמה מילים, תמונות) נותנת מענה הולם לצורכי הלקוח, הצעה אישית ולא כללית לכל לקוח הצעת מחיר מסודרת, מפורטת, עדיפות למודולרית (פירוט של חלקים או שלבים)
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 21 יוני 2021 18:11

בידול עסקי
כאשר אתה כמו האחרים – אין סיבה שהלקוח ייבחר דווקא בך
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 09 פברואר 2020 10:59

למשוך מכירות אלייך
לאנשי המכירות הטובים ביותר שעוברים את יעדי המכירה שלהם אין צורך למכור. במקום זאת, הם מושכים אליהם מכירות. כפי שתראו בסיפור הזה, כוחם של שאלות, סקרנות אותנטית, רדיקלית ואימון לקוחותיכם להצליח ולהפוך לאלופים במכירות.
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 02 דצמבר 2019 16:55

דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים - אודות
עוזרת לבני משפחה שעובדים ביחד לנהל את העסק נכון ויעיל, לחיות בשלום בית וביחסים טובים ולהרוויח הרבה יותר.דרורית גל -פז, מבכירות המאמנים העסקיים והאישיים בארץ, מנחה ומאמנת למעלה מ-16 שנים בתחום האימון, ויוצרת תוכניות אימון רב- תחומיות- תואר שני, MSC בפסיכותרפיה קוגנטיבית – התנהגותית Cognitive Behaviour Teraphy –, משלבת כלים טיפוליים להאצת תהליכי שינוי כגון: דמיון מודרך, NLP -Neuro Linguistic Programming , EMDR ,מפתחת מתודולגיית mindtec , מתודולוגיה דינמית חווייתית לפריצת דרך אישית ועסקית. דרורית מומחית, במיפוי, פיתוח והעלאת יכולות אישיות וניהוליות. מיומנת במתן שיטות חדשניות ויצירתיות לרבות מתן כלים מעשיים להגברת הכושר למוח ולגמישות החשיבה.
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 23 מאי 2019 10:30

תזרים מזומנים
תזרים מזומנים זה הכלי החשוב לכל עסק ואין לזלזל בו גם כשאת/אתה עסק קטן.התהגות תזרימית נכונה תאפשר לעסק לצמוח!
נכתב ע"י ליאור שרון משרד להנהלת חשבונות וראיית חשבון ב 07 מרץ 2019 23:50

היתרון שבאימון - טיפול פסיכולוגי? אימון אישי? – מה נכון לי?
ישנם קווים משותפים בין טיפול פסיכולוגי לאימון אישי אך בהכרח אילו תחומים שאינם משיקים זה לזה. בטרם תקבל החלטה "לקחת את עצמך בידיים" כדאי לבדוק ולעמוד על הגישות השונות בטיפול פסיכולוגי כמו גם באימון אישי.טיפול פסיכולוגי מושתת על "שיקוף " מה שמביאים לטיפול זה מה שיש. התראפיסט אינו חלק מהמסע שלך הוא "אובייקטיבי" ואינו לדרך שלך ודאי שאינו מחויב לתוצאות.
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 05 יולי 2018 15:12

ניהול קונפליקטים
שינוי תפיסה המאפשר הבניית תהליך קבלת החלטותלא עוד ניהול קונפליקטים. אמור מעתה ניהול פתרון קונפליקטים.ההתמקדות הנה בפתרונות ולא בניהול הקונפליקט..."קבלת החלטות היא דרך להגדיר את עצמנו. החלטות מעניקות חיים ומשמעות למילים ולחלומות. הן דרך להרשות לעצמנו להיות מה שאנחנו רוצים להיות"( אנונימי) אך עד אשר אדם מתחייב קיימת הססנות....(י.ה.מוראי)
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 05 יולי 2018 15:10

טיפ היום: טעות נפוצה בהקמת עסק חדש או בהרחבת עסק קיים
מדוע כדאי לגייס אשראי לפני הרחבת עסק או פתיחת עסק חדש אפילו שברשותכם הון עצמי מספק?
נכתב ע"י צמיחה פיננסית ב 11 פברואר 2018 8:41

תאום מס מי חייב לבצע ולמה?
תאום מס חייב לבצע כל מי שנוצרה לו בשנת המס יותר מהכנסה אחת ממשכורת, פנסיה או קיצבה המשולמת באופן קבוע כל חודש.מטרת תאום המס היא לאפשר למס הכנסה לגבות את המס הנכון, כאשר יש לשכיר כמה מקורות הכנסה חודשיים המשולמים באופן קבוע במהלך השנה והמשלמים אינם מודעים להכנסתו הנוספת של השכיר משאר המקומות מלבדם.אחוז תאום המס הינו אומדן ולרוב המס הנגבה מכל מקומות העבודה גבוה מסכום המס המתברר בסוף השנה. מה היוצר כדאיות לבצע בדיקת זכאות להחזרי מס מרשות המיסים.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 11 ינואר 2018 16:28

חובת הפקדה לפנסיה לעצמאים החל מ 2017
במטרה לעודד חסכון לאפיקי הפנסיה, החל משנת 2017חל חוק פנסיית חובה לעצמאים.בקצרה (ניתן לקבל פרטים נוספים בפנייה אלינו):עצמאי שבשנת המס צמח לו רווח בעסק, חייב להפקידלקופת פנסיה לפי השיעורים שנקבעו.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 11 נובמבר 2017 17:16

תוכנית עסקית מבנה עקרוני ומטרות
כללי: תוכנית עסקית כשמה כן היא, תוכנית שמטרתה לשרטט את התפתחות העסק הקיים או העסק החדש על סמך נתוני העבר, נתוני השוק ואמדן התפתחות הענף או העסק בשנים הקרובות.לתוכנית העיסקית יש כמה מטרות: לסייע לבעל העסק או מקימו לתכנן את צרכיו בשנים הקרובות ולסייע בידיו לפעול באופן מושכל. בדיקת היתכנות של עסק או מיזם חדש ובדיקת כדאיותו. לסייע בגיוס הון, שותפים או לשכנע נותן אשראי להעניק אשראים להרחבת העסק או להקמתו.
נכתב ע"י אורבר שירותי ניהול ב 15 יוני 2014 12:30

דגשים לניהול פיננסי
הנושא הפיננסי בניהול העסק, הוא נושא הדורש מקצועיות וניסיון. במאמר זה נשרטט דגשים לתשומת לב שייסיעו למנהל הפיננסי לשפר את ביצועיו ולסייע לעסק.
נכתב ע"י אורבר שירותי ניהול ב 15 יוני 2014 12:10

סימני אזהרה לעסק הנמצא בסכנת התדרדרות
לעסק המתחיל להתדרדר יש כמה מאפיינים , כאשר אם נאתר אותם במועד ונפעל בהתאם נוכל לעצור ההתדרדרות ואף לחזור לצמיחה ולגידול.את המאפיינים ניתן לחלק לכמה קבוצות :מאפיינים פיננסיים ומאזניים:.מאפיינים תפעוליים/ אנושיים:מאפיינים במצב השוק והלקוחות:.
נכתב ע"י אורבר שירותי ניהול ב 27 מרץ 2014 15:24

חשיבות ייעוץ עסקי לעסקים
ייעוץ עסקי הוא צורך של כל עסק ולאו דווקא של עסק מתחיל אפילו של עסק דרך זכיינים. ישנן מגוון סיבות בגינן בעל עסק קטן יבקש ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובכלל זה: עסק שנקלע למשבר נקודתי ומבקש למצוא דרך יעילה לצאת ממנו עסק אשר מבקש לייעל את ההתנהלות השוטפת שלו עסק אשר מתנהל באופן תקין אך מסיבה כלשהי אינו מצליח לייצר צמיחה משמעותית עסק מתחיל אשר מבקש לפתוח ברגל ימין העל עסק המצליח לנהל את העסק שלו באופן חסר דופי אך במחיר אישי כבד של אובדן חופש מוחלט וצורך בניהול אישי של כל עובד ופרט בעסק יבקש לעיתים אסטרטגיות ניהוליות טובות יותר לבסוף גם עסק אשר מצליח יפה והפעילות העסקית שלו מותירה לו תזרים מזומנים נאה יוכל לבקש ייעוץ עסקי על מנת לדעת היכן להשקיע כספים נוספים במינוף העסק שלו.
נכתב ע"י ייעוץ עסקי - Foward ב 22 מרץ 2014 10:52

כיצד מגדירים חזון עסקי ?
חזון עסקי הוא אבן יסוד בהקמת עסק שלעיתים רבות נזנחת למרבה הצער.הסיבה לכך היא שבעלי עסקים רבים אינם מבינים את חשיבותם של הערכים העומדים בבסיס הפעילות העסקית שלהם ועוסקים יותר בעניינים טכניים כגון לוגיסטיקה, תזרים, ניהול ועוד. אם אמנם עניינים טכניים אלו הינם בעלי חשיבות מכרעת להצלחה עסקית, הרי שהם אינם מפחיתים מהחשיבות של בניית חזון לעסק. בנייה זו תיתכן באופן אופטימלי על ידי אימון עסקי.
נכתב ע"י ייעוץ עסקי - Foward ב 22 מרץ 2014 10:45

איזה סוג עוסק אתה רוצה להיות?
פתחת עסק חדש ואתה מתלבט בין עוסק פטור לעוסק מורשה?מהם חובות הדיווח לרשויות בכל אחד מסוגי העוסקים, מהן ההגבלות על סוג העוסק והאם מתאפשר מעבר מעוסק פטור למורשה או ההיפך? על שאלות אלה אנסה לענות במאמר זה.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 05 ינואר 2014 18:3