האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג מטבחים
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

ונגה מטבחים כפריים תמונות
ונגה מטבחים כפריים לחווית שימוש וארוח נפלאים
נכתב ע"י ונגה מטבחים ב 23 ספטמבר 2020 12:26

טרנדים במטבחים קטנים
הטרנדים הבולטים בשנת2020
נכתב ע"י אלפא קיטצ'ן ב 21 יולי 2020 19:13

טיפול בעובש
עובש סכנה ממשית
נכתב ע"י איטום הגליל אליהו כהן 0509285188 ב 13 מאי 2019 0:33

עובש סכנה
עובש סכנה ממשית לחיי אדם
נכתב ע"י איטום הגליל אליהו כהן ב 12 מאי 2019 22:15

תחזוקה של רהיטי עץ מלא
שימור רהיטי עץ בשינויי מזג אויר
נכתב ע"י נגריית שרמן חיים ב 24 נובמבר 2018 18:56

חידוש מטבחים - נגרית חידושים
חזיתות של ארונות מטבח, כלומר דלתות מטבח, יכולות להיות בעיצובים שונים ועשויות מחומרים שונים-עץ מלא, עץ מצופה פורניר, עץ מצופה פורמייקה או מלמין, ואפילו נירוסטה. לכל חומר יש היתרונות שלו.
נכתב ע"י חידוש מטבחים-נגרית חידושים ב 19 פברואר 2018 20:1

שירת הסירים
תארו לעצמכם ארוחת גורמה מדהימה, לפי תפריט שאת כולו אתם בחרתם, בלי שהנפתם אצבע וכל זה אצלכם בסלון או במטבח (ואפילו הכלים נשארים נקיים)....עכשיו תפסיקו לדמיין, פנו לשף ירון חן, שירת הסירים, ופנקו את עצמכם בערב בלתי נשכח בלי לצאת מהבית.*שף ירון חן, בעל ניסיון עשיר במטבחים מגוונים ומסעדות מובילות וביניהן "סרגוס", "מוזס", ו"קפה איטליה", מבשל ארוחות לפי תפריט בהתאמה אישית ומקיים סדנאות בישול לפי הזמנה (התמחויות: איטלקי, אסייתי, בשרים, אוכל בריא).
נכתב ע"י שירת הסירים ב 02 ספטמבר 2014 11:9

מטבחים – העתיד כבר כאן
כיום כבר כולם מבינים שיש שינוי בצורת החיים . צורת החיים המודרנית הפכה את המטבח למקום בילוי של ממש, אם פעם אנשים היו נכנסים למטבח רק כדי לבשל הרי כיום המצב שונה לחלוטין.
נכתב ע"י סידר - עיצוב מטבחים ודלתות מעץ מלא ב 09 יוני 2014 12:13

אוורור בייתי– כיצד ?
אוורור בייתי– כיצד ?מאת: אורי ציוניפורסם במגזין התעשייה ומיזוג האויר: CoolAir (יוני 2009)אוורור בייתי. לכאורה, מה יותר פשוט מזה ?אז זהו. שלא.לא פשוט לאוורר בצורה יעילה ונכונה כלל וכלל.כולם יודעים לשלוח יד למדף ולמכור ונטה – אך מעטים יודעים לשלוח את היד למדף הנכון ...אוורור נכון, אפילו של חדר שירותים / מקלחת (ולא מדובר במערכת מורכבת ומסובכת) ראוי שיתחיל עם מחשבה ותכנון נכון. הדבר יבטיח תוצאה טובה וכניסה של אויר צח וטרי לחדר ללא ריחות.לדוגמא:אוורור חדר שירותים – לכאורה שואב אויר רגיל (וונטה) תיתן את המענה לריחות הלא נעימים אבל במידה והחדר פנימי / מרוחק מקיר חיצוני – ונטה רגילה / צירית לא תתמודד בהצלחה עם הזרמת האוויר בתוך הצינור הארוך יחסית (מעל מטר אחד) ולחץ נוסף אשר יהווה בעיה על הוונטה הנזכרת לעיל הוא זווית / זוויות בצינור ותריס הפליטה.ונטה צירית רגילה מיועדת לרוב להיות בשימוש על קיר חיצוני (בחלקו הפנימי כמובן) או לקו קצר מאוד (עד 1 מטר) , ללא זוויות ובעל חתך המתאים לספיקת האוויר של הוונטה.כאשר הקו הינו ארוך ובעל זווית / זוויות – חובה להשתמש בדגם המיועד לדחוף ולינוק דרך צינור שהתנגדותו לזרימה גבוהה.לפיכך בקו ארוך נבחר מפוח צינור או דגם צנטרפוגלי בייתי (בשפת העם = דגם "טורבו") אשר יתגבר על הלחץ בקו בקלות רבה.בבחירת המפוח יש להתחשב כמובן בנפח החדר, באופי הפעילות בחדר (חדר שירותים קטן דורש מס' החלפות אויר גבוה יותר מאשר חדר ארונות גדול)נקודה נוספת באוורור הביתי אליה יש להתייחס הינה רמת הרעש.בבחירתכם עבור לקוחתכם או אם אתם קבלני מיזוג אויר, אדריכלים, אנשי אחזקה וכיוצ"ב – יש להתייחס כמובן לאופי הפעילות בחדר, מס' הנפשות השוהים בחדר, רגישות הנפשות לרעש וכיוצ"ב.בחירה לא נכונה של ציוד אוורור – אולי תהיה יעילה מאוד לאוורור אך תהיה מטרד גדול עבור המשתמשים בחלל המאוורר.הדגמים המצוינים במאמר זה ניתנים לשימוש בייתי אך לא רק.מעבר לאוורור בייתי כמו: שירותים, מקלחות, חדרי ארונות, מרתפים, עליות גג וכיוצ"ב – בעזרת הידע הנכון נוכל לרתום ציוד זכזה או אחר גם לטובת אוורור משרדים, חדרי עישון, אולמות עבודה קטנים, חדרי ישיבות, מקלטים, חדרי מכונות וכיוצ"ב .
נכתב ע"י אוורור רמת גן - מומחים באוורור משנת 1976 ב 20 אפריל 2014 14:26