האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג טכנאי מחשבים
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

איך לבחור טכנאי מחשבים ?
בחירת טכנאי מחשבים היא משימה חשובה, שכדאי לבצעה בצורה יסודית כדי להבטיח שהטכנאי יענה על צרכיך ויספק שירות ברמה גבוהה. הנה מספר צעדים שיכולים לסייע לך בתהליך זה
נכתב ע"י מאור מחשבים ב 13 דצמבר 2023 12:50

טכנאי מחשבים במודיעין
רוצים למצוא את טכנאי המחשבים הכי טוב במודיעין?צלצלו למומחים שלנו עכשיו 054-6999087 והזמינו טכנאי מחשבים בביטחון ובראש שקט. מוקד השירות שלנו ילווה אתכם עד לסיום ...
נכתב ע"י עידן מעבדת מחשבים ב 18 יוני 2022 13:37

חשיבות גיבוי נתונים בעסק ובבית
על פי דיווחים מחברות המובילות בתחום הסייבר כמו סיסקו ומיקרוסופט, מתקפות סייבר נגד עסקים קטנים וגדולים כאחד רק הולכות וגוברות וגורמות לנזק גדול יותר מתמיד.
נכתב ע"י 360TECH ב 05 אוגוסט 2020 20:17

הנתונים שלנו
"מה יקרה עם הנתונים מההארדיסק שלי?" שאלה אותי לקוחה שהמחשב של הבת שלה (המחשב היחיד בבית) קרס מסיבה לא 100% ברורה.כנראה שעדכון או קובץ שהגיע למחשב גרם לוינדוס לחדול.מי כל מה שנרשם כאן רק משפט אחד משנה באמת ללקוחה: "מה יקרה עם הנתונים מההארדיסק שלי?" למה זה הכי חשוב לה באמת ולא מצב ההארדיסק או המחשב בו השקיעה ממיטב כספה?
נכתב ע"י קומפיוטר מאסטר- אורי בן דב ב 16 פברואר 2019 1:15

איך להמנע מכאב ראש מיותר מול חברות תשתית האינטרנט
רוצים להמנע מטרטור מיותר של חברות תשתית האינטרנט ?
נכתב ע"י נתנאל מחשבים ב 22 ינואר 2019 19:28

להנות ממחשב מהיר בהשקעה מינימאלית
המאמר והטיפ שיחסכו לכם רכישת מחשב חדש כל עוד המחשב שלכם תואם לצרכים שלכם !!רוצים לדעת כיצד להפיק את המירב מהמחשב שלכם ובהשקעה ששווה בדיוק לעלות של תוסף דלק ?המשיכו לקרוא ותבינו כיצד המאמר הזה חוסך לכם הוצאה של כ 3000 ש"ח !
נכתב ע"י נתנאל מחשבים ב 30 אוקטובר 2018 17:53

כיצד להמנע מהוצאה מיותרת של כסף במידה ונפגעתם מוירוס כופר
קיבלתם וירוס כופר ?אל בהלה יש פתרון !במקום להכנע להאקרים ולשלם להם את הכופר אותו הם מבקשים או לנסות לשחזר את המידע החשוב שלכם במעבדה מקצועית לשחזור מידע ולזרוק אלפי שקלים לטימיון ,אתם מוזמנים להשתמש בטיפים הבאים .
נכתב ע"י נתנאל מחשבים ב 22 ספטמבר 2018 20:51

התאמת מחשב לצרכים שלנו
כיצד להתאים את המחשב שאתם רוצים לקנות לאופי העבודה / פעילות שלכם
נכתב ע"י נתנאל מחשבים ב 15 ספטמבר 2018 21:47

איך לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים
כל עסק חייב להעסיק מומחים בתחום שירותי המחשוב. מומחי מחשוב מקצועים יכולים לטפל בכל הדרוש לעסק ביעילות ובאופן המיטבי. מומחה בעל תודעת שירות חשוב לא פחות ממומחה בעל ידע נרחב בתחום. מערכות המחשוב הם גורם מהותי בעסק וכדי שהעסק יעבוד כמו שצריך, באופן שוטף וללא עיכובים או דחיות, על המערכות שלו לעבוד בהתאם. מערכות המחשוב מכילות לפעמים תקלות הנגרמות בשל שלל גורמים שונים כגון טעויות שעושים המשתמשים בהם, בלאי שמתרחש עם השנים או וירוסים שפוגעים בהם.
נכתב ע"י אדקום מערכות ב 16 פברואר 2015 13:27

המחשב התקלקל? אל תנסו להיות טכנאי מחשבים!
יש הרבה אנשים שחושבים שאם הם הצליחו פעם לנקות את המאוורר של המחשב מאבק, ואז הוא הפסיק להרעיש להם, אז הם כבר יכולים לטפל בכל מיני בעיות אחרות של המחשב. והאמת היא שהמקצוע טכנאי מחשבים הוא מקצוע נלמד שדרוש לו גם ניסיון רב, שאיתור תקלות שונות ומה שמסוגל לפתור טכנאי מחשבים, לא כל אחד מסוגל, אולי רק לנקות את האבק מהמאוורר...
נכתב ע"י ComService ב 04 פברואר 2015 16:7

טכנאי מחשבים - גם ברעננה !
כדאי מאוד שכאשר המחשב שלכם מתקלקל, תוודאו שאתם מתקשרים עם טכנאי מחשבים מאזורכם בין אם זה טכנאי מחשבים בהרצליה, טכנאי מחשבים ברעננה או טכנאי מחשבים בכפר סבא, שיש לו ניסיון, ותק וגם המלצות על איכות התיקונים שלו
נכתב ע"י ComService ב 22 דצמבר 2014 15:4

טכנאי מחשבים - לא כל אחד יכול !
יש כאלה שבגלל שהם חרשו את המחשב, הם הפכו ל"מומחים" למחשבים, וגם מציעים לך שירות תיקונים אישי עד הבית- טכנאי מחשבים בהרצליה, טכנאי מחשבים ברעננה, טכנאי מחשבים בכפר סבא וכו'.
נכתב ע"י ComService ב 22 דצמבר 2014 15:3

טכנאי מחשבים ברעננה- למצוא את הטוב ביותר !
כשיש תקלה במחשב סביר להניח שהדבר הראשון שעושים הוא להתקשר עם טכנאי מחשבים הכי קרוב לבית שלך, אם אתה גר ברעננה תזמין טכנאי מחשבים ברעננה, ואם אתה גר בכפר סבא תזמין טכנאי מחשבים בכפר סבא, כי אתה רוצה את המחשב שלך תקין מהר, כאן ועכשיו !
נכתב ע"י ComService ב 11 דצמבר 2014 16:23

מדוע העסק שלי צריך שירותי מחשוב?
בעלי עסקים אשר יישאלו שאלה זו לא יתקשו, כצפוי וכמשוער, להשיב לפחות עשר תשובות ללא הפסקה של יותר מאשר שניות אחדות בין אחת לשנייה, לשלישית, לרביעית וכך הלאה, עד לעשירית.
נכתב ע"י tech-pc solutions (פתרונות מחשוב ורשתות תקשורת) ב 16 יוני 2014 14:18

גיבוי קבצים ושליחת קבצים גדולים באינטרנט
היום נדבר על שירותי "ענן". אז מה זה בעצם ענן?ענן הוא שרת מרוחק, המאפשר לנו לאחסן קבצים ולסנכרן אותם למחשב האישי ולמכשירים ניידים.
נכתב ע"י GPC מחשבים ב 27 מרץ 2014 12:23

איך יוצרים תצלום מסך בקלות
קיימת תוכנה חינמית בשםLightShot , אשר מאפשרת לנו לעשות צילום מסך ובלחיצה אחת לעלות אותה לאינטרנט ולשלוח לחברים.
נכתב ע"י GPC מחשבים ב 27 מרץ 2014 12:21

תיקוני מחשב
עבור רבים מאתנו מחשב הוא לא רק כלי העבודה וסביבת עבודה - הוא הקשר הישיר אל העולם. לא אחת, כאשר הוא מתקלקל אנחנו עלולים לחוש כאילו מישהו כרת לנו איבר חיוני מהגוף והותיר אותנו גידמים, פיסחים, צולעים...
נכתב ע"י Dr-Com - פתרונות מחשוב ב 17 מרץ 2014 10:23