האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג פרגולות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

מדריך לבמבוק
איך מתקינים ושומרים על גדר במבוקבשנים האחרונות החלו מעצבי הגינות לעבוד עם במבוק בגינה, מרפסות, גגות וגם בבית.גדרות הבמבוק משמשים לכיסוי פרגולות, גדרות, הפרדה ועוד. הימצאות הבמבוקים השונים כנוף בגינה הופכים את האווירה לחמה יותר ונוסטלגית. מומחים אמרו: "אווירה כזו – עושה רק טוב לזוגיות".לאווירת השאנטי שנוצרה בזכות הבמבוקים/אריחי גזיבו, נוסיף ערסל זוגי מראתן (ולא שני ערסלים בודדים), וקיבלנו "סופר שאנטי".
נכתב ע"י הובישופס ב 28 אוגוסט 2017 17:32

מי הם אנשי המקצוע בתהליך של בנייה או שיפוץ ?
בעלי המקצוע המלווים את תהליך הבנייה.במאמר זה יוצגו בפניכם בקצרה בעלי המקצוע המלווים את תהליך הבנייה
נכתב ע"י מבט אחר - תיווך-השבחה -עיצוב פנים ב 05 אפריל 2015 7:22

פרגולות עץ במבצע מדהים לקראת הקיץ החם
אם בבעלותכם בית פרטי עם גינה או דירת גג, אין יותר נעים מאשר לשבת תחת פרגולת עץ, שתהפוך את הגינה או הגג שלנו למקום כפרי שכיף לשהות בו. יש כמה סוגים של פרגולות אבל אלו מכם המעוניינים להתקין פרגולות עץ, חייבים לקחת בחשבון כי הפרגולות מצריכות אישור בניה.
נכתב ע"י הבונים בעץ ב 18 אפריל 2014 14:25

דקים ופרגולות לגינת הבית שלכם
המעבר לבית חדש שזה עתה קניתם לעצמכם בוודאי מרגש אתכם, ואם יש לכם גינה בבית החדש, אז אין ספק שאתם צריכים להשקיע בה ולהפוך אותה למקום שנעים לשהות בו.
נכתב ע"י הבונים בעץ ב 18 אפריל 2014 14:21

מיטות בסיס למיטה
**המיטות מגיעות כקיט להרכבה עצמית הרכבה קלה ופשוטה**מיטות/בסיס מיטה/מיטת יחיד/מיטות יהודיות/מיטות עץ/מיטה זוגית/בסיס קינג סייז/מיטה היא הרהיט הכי מרכזי בחדר השינה. לרוב המיטה מהווה את מרכז החדר, ואת עיצוב חדר השינה אנחנו בדרך כלל מבססים על המיטה. ישנן בסיסי מיטה – שהם פתרון זול יותר ועליהם ניתן להניח מזרן לפי הבחירה. מיטות יכולות להגיע בגדלים לבחירה, לפי הנוחות והמקום שיש לנו בחדר השניה.שעות רבות מהיום אנחנו מבלים בשינה, כדאי שזה יהיה על מיטה נוחה שאנחנו אוהבים
נכתב ע"י ריהוט גן נוי נוי ב 16 פברואר 2014 12:16