האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג ציוד אבטחה
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

איך לבחור חברת שירותי מחשוב לעסקים
כל עסק חייב להעסיק מומחים בתחום שירותי המחשוב. מומחי מחשוב מקצועים יכולים לטפל בכל הדרוש לעסק ביעילות ובאופן המיטבי. מומחה בעל תודעת שירות חשוב לא פחות ממומחה בעל ידע נרחב בתחום. מערכות המחשוב הם גורם מהותי בעסק וכדי שהעסק יעבוד כמו שצריך, באופן שוטף וללא עיכובים או דחיות, על המערכות שלו לעבוד בהתאם. מערכות המחשוב מכילות לפעמים תקלות הנגרמות בשל שלל גורמים שונים כגון טעויות שעושים המשתמשים בהם, בלאי שמתרחש עם השנים או וירוסים שפוגעים בהם.
נכתב ע"י אדקום מערכות ב 16 פברואר 2015 13:27

מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 16 דצמבר 2014 13:43

מצלמות אבטחה- זהירות רואים אותך !
אנשים (ולא מדובר רק על גנבים ושודדים) נורמטיביים לחלוטין, חוטפים לפעמים את הקריזה שלהם, ומתנהגים כמו שלא כדאי שנראה אותם. אנחנו לא רואים, אבל המצלמות אבטחה רואות, וגם מתעדות את זה והכול בזמן אמת.
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 16 דצמבר 2014 13:42

מהם המחירים של מצלמות אבטחה?
עד לאחרונה מצלמות אבטחה היו בשימוש בעיקר בבתי יוקרה, בתי עסקים, ומוסדות מהסיבה שמערכות מיגון ואבטחה הן עסק לא זול, ואף יכול להיות יקר.
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 27 נובמבר 2014 16:25

לא רגועים כשהילד לבד? התקינו מצלמות אבטחה!
היום, יותר מתמיד, אנשים רוצים לדעת מה קורה אצלם בבית או במשרד גם ברגעים שהם לא נמצאים שם.מצלמות אבטחה הן הדרך המושלמת והפשוטה ביותר לגלות ולעקוב אחר מה שקורה בבית או בעסק שלכם גם כשאינכם במקום.
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 27 נובמבר 2014 16:24

מצלמות אבטחה - חובה בכל בית, חנות ועסק
היום, מצלמות אבטחה בהישג ידכם יותר מתמיד. מצלמות האבטחה שהיו פעם נחלתם של מוסדות, עסקים או דירות יוקרה הפכו בשנים האחרונות לנחלת הכלל.כיום מצלמות אבטחה הן פחות יקרות, ידידותיות למשתמש ומאפשרות מגוון רחב של פעולות צפייה ובקרה מרחוק.תוכל לצפות במצלמות אבטחה בשידור חי מהסמארטפון שלך.
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 09 נובמבר 2014 18:43