האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג הרחקת יונים
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

מוצרי הרחקת יונים
מרחיקי יונים הם "מצרך מבוקש" בקרב בעלי בתים הסובלים ממטרד של להקות יונים בעיקר בבתים חד קומתיים עם גגות רעפים. כאשר מדובר בחדירה של יונים למקומות נגישים, יכול גם בעל הבית להתקין אמצעים להרחקת יונים. המוצרים השונים שיפורטו להלן נמכרים בחנות למוצרי הרחבת יונים וגם בחנויות של "עשה זאת בעצמך".כל מה שאתם צריכים לדעת על מוצרים להרחקת יונים ועל האמצעים השונים.
נכתב ע"י שוסטר הרחקת יונים ב 06 יוני 2016 14:36

הרחקת יונים-שוסטר הרחקת יונים עם אחריות
הרחקת יונים היא שימוש בטכניקות יעילות ומקצועיות להרחקת יונים מאיזור הקינון מבלי לפגוע ביונים!שלום, שמי נוה שוסטר ואני מרחיק יונים מוסמך בעל תעודת עבודה בגובה.שוסטר הרחקת יונים מספקים שירות מקצועי אמין ויעיל ושמים סוף לבעיית היונים.יונים ללא ספק מהוות מטרד רב : הרעש,הלכלוך,כיני היונים ומחלות נוספות לכן כדאי לטפל בבעיה .
נכתב ע"י שוסטר הרחקת יונים ב 05 אפריל 2016 11:34

הרחקת יונים וניקוי המרזב - חובה בחורף!
הרבה בעלי בתים ובניינים נוהגים להתכונן לחורף, ולזפת את הגג לפני בוא הגשמים. אבל לא פחות חשוב מכך, ואף חובה- זה ניקוי מרזבים מכל הלכלוך שהצטבר בתוכם כדי לאפשר זרימה תקינה של מים.בתוך מרזב ממוצע ניתן למצוא סוגי פסולת שונים, אבל גם ובעיקר את הפסולת שמשאירות יונים, שאחד מהתחביבים שלהן זה לעמוד מעל מרזב ולקנן בסביבתו. תחביב שאפשר למנוע בעזרת אמצעים כמו דוקרנים נגד יונים ורשתות נגד יונים, שמספק שרות הרחקת יונים מקצועי.
נכתב ע"י הרחקת יונים ב 28 ינואר 2015 17:58

הרחקת יונים... עוד לפני הגוזלים !
מסתבר שלא כל מה שברא הטבע טוב לאדם ולחקלאות. בחקלאות משתמשים פעמים רבות בחומרי ואמצעי הדברה על מנת להרחיק מן השדות ציפורים וחרקים העלולים לגרום לנזק ולפגוע ביבול, ונוכחותן של להקות יונים, עד כמה שהיא נראית משובבת נפש, עלולה להפוך למטרד אמיתי משום הצחנה, הרעש והטיפולים שהיונים נושאות עמן- עד למחלות העלולות לעבור גם לבני אדם.
נכתב ע"י הרחקת יונים ב 10 נובמבר 2014 16:58

הרחקת יונים - זה עניין למומחים !
קינון של יונים בסביבת מגורים, על הגג, בפתחי אוורור, בפתחי צנרת, מרזב או כל מקום אופטימלי אחר לקינון, עלול להפוך למפגע רציני ואמור לגרום לכם להזמין מומחה להרחקת יונים
נכתב ע"י הרחקת יונים ב 23 אוקטובר 2014 15:46