האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג דלתות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

חידוש מטבחים - נגרית חידושים
חזיתות של ארונות מטבח, כלומר דלתות מטבח, יכולות להיות בעיצובים שונים ועשויות מחומרים שונים-עץ מלא, עץ מצופה פורניר, עץ מצופה פורמייקה או מלמין, ואפילו נירוסטה. לכל חומר יש היתרונות שלו.
נכתב ע"י חידוש מטבחים-נגרית חידושים-0523432275 ב 19 פברואר 2018 20:1

ביטוח דירה
הביטוח נחלק לשני חלקים:ביטוח מבנה - ביטוח שמטרתו לפצות את בעלי הנכס במקרים כמו שריפה, רעידת אדמה, התפוצצות, נזקי טבע, הצפות, תיקוני צנרת מים וכד'. הביטוח כולל את שטח הדירה, מרפסות, החלקים היחסיים של המבוטח ברכוש המשותף (בבית משותף), חלקים המחוברים לדירה כמו: דוודים, חלונות, דלתות וכדומה.
נכתב ע"י ישי ורמי דוד סוכנות לביטוח ב 25 מרץ 2017 17:18

מחזיר הידראולי לדלת רצפתי
מחיזיר הידראולי ריצפתיהמחזיר ההידראולי הרצפתי, שכמו כן הוא, מעניק לנו את היכולת להזיז את הדלת בצורה אוטומטית במהירות אותה אנו קובעים.זהו יתרונו הגדול. ובמיוחד לדלתות זכוכית עליהן אנו חייבים לשמור הרבה יותר מכל דלת אחרת, מכיוון שהן מיוצרות מזכוכית אשר עלולה להתפוצץ. ולכן היא מהווה סכנה גדולה הרבה יותר.
נכתב ע"י SUPER-LOCK מנעולנים ב 05 פברואר 2017 16:41

תיקון או החלפת צילינדר במהירות
הצילינדר אינו מסתובב?המפתח נתקע במנעול ?אי אפשר לסגור או לפתוח את הדלת?נתקעת עם דלת סגורה ואינך יכול לפתוח אותה?
נכתב ע"י SUPER-LOCK מנעולנים ב 27 ספטמבר 2016 8:31

פורץ מנעולים
פורץ מנעולים טוב לא שוכחים!פורץ מנעולים פוגש את הלקוח ברגעים בלתי נעימים בחייו. הוא זה שמשחרר אותו ממצוקתו הפתאומית ופותח לפניו דלתות נעולות. פורץ מנעולים טוב עושה את מלאכתו במהירות, ביעילות, בחסכון ובבטחון המרבי שרק אפשר.
נכתב ע"י רמי מנעולים ב 30 מאי 2015 21:6

התקנת מנעול כספת
התקנת מנעול כספת (מנעול עליון) - מנעול כספת הינו מנעול עליון המותקן בנוסף למנעול הרגיל בדלת. זהו מנעול שקשה לפריצה ומקשה על הגנב או הפורץ לפתוח את הדלת במהירות ובקלות. חברתרמי מנעולים מספקת שירותי התקנה ופריצה למנעול כספת / מנעול עליון.
נכתב ע"י רמי מנעולים ב 30 מאי 2015 20:45

מנעול חשמלי
מנעול חשמליאפשר לדמות את המנעול החשמלי לשומר בשער אשר בעת פקודה ייפתח את הדלת ויאפשר לנו להיכנס. את הפקודה ייקבל המנעול החשמלי מיחידת הבקרה המחוברת אליו (קודן, אינטרקום, כפתור פתיחה ועוד). המנעול החשמלי למעשה חוסם את הלשונית (זו שאנחנו מזיזים בעזרת הידית) הנכנסת לתוך המשקוף ומונע ממנה מלזוז. בהפעלתו, מאפשר המנעול החשמלי ללשונית לזוז ולדלת להיפתח. למנעול החשמלי יש יחידת מתכת נפרדת, מעין לשון רחבה כזו, המחוברת למנעול באמצעות 2 ברגים. לשון זו היא החוסמת ומשחררת את הלשונית של הדלת.
נכתב ע"י SUPER-LOCK מנעולנים ב 18 ינואר 2015 14:30

נעילה ומיגון
איך למגן דלתות כניסה לבית?
נכתב ע"י מנעולן בקרית אונו מוטי ארד ב 04 נובמבר 2014 10:23

פרקטים וחרקים אין ממש סיבה לחשוש חברים
האם יש מקום לחשש מפרקטים בגלל חרקים או נמלים. מה פשר החומר הזה שממנו עושים פרקטים. האם צריך לפחד להתקין פרקטים בגלל שיגיעו לבית יותר חרקים או נמלים האם יש טיפולים מיוחדים שפרקטים עוברים. על כך במאר הבא מאת יורם פרקט
נכתב ע"י יורם פרקט ב 24 ספטמבר 2014 19:18

איך מתקינים פרקטים בהנחה ?
איך מתקינים פרקטים בהנחה ? איזה סוגי פרקטים מתאימים להתקנת פרקט בהנחה ? האם כל אחד יכול לבצע התקנת פרקטים בהנחה ומה זה בעצם מאת מומחה לפרקטים יורם פרקט
נכתב ע"י יורם פרקט ב 24 ספטמבר 2014 12:13

עלינו !!!
חברתינו מספקת מגוון רחב של מוצרי זכוכית באיכות גבוה ומקפידה על עמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר וללא פשרות. אנו מצעים פתרונות עיצוב בהתאמה אישית.
נכתב ע"י דוקה גלאס ב 14 מאי 2014 14:30

דלתות פנים - המדריך לבחירת דלתות פנים להשלמת עיצוב הבית
להלן מדריך מלא שיסייע לכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה דלתות פנים לבית. הבחירה עצמה תיעשה דרך השוואת מחירים, קבלת ייעוץ ממעצבי פנים פעולות שיאפשרו לנו לבסוף לבחור יחדיו את הדלתות המתאימות ביותר למרחב המגורים.
נכתב ע"י רשת מחסני הדלת ב 18 אפריל 2014 14:7

דלתות פנים במבצע
דלתות פנים במבצע ברשת מחסני הדלת במגוון רחב של דגמים מחכים לכם באולם התצוגהדלתות פנים עשויות מסוגים שונים של חומרי גלם - חומר הגלם, מעיד בדרך כלל על איכות הדלתות. ככל שחומר הגלם איכותי יותר, דלתות הפנים יהיו עמידות יותר ויחזקו מעמד שנים רבות. ניתן לרכוש דלתות מסוגי עץ שונים במגוון ציפויים וגימורים, ומלבד זאת, ישנן גם דלתות מחומרים שונים כמו אלומיניום, מתכת וזכוכית.
נכתב ע"י רשת מחסני הדלת ב 18 אפריל 2014 14:3

מפתח הלב
ראיתם פעם איך מתנהג אדם שאבד את צרור המפתחות שלא? הכל נלקח ממנו במחי יד. הוא אינו יכול להיכנס לביתו שלו. למכוניתו. גם לא לפתוח את התא האישי במשרד. הוא אינו עצמאי עוד... חובה עליו לצלצל, לקרא, להביא ולהיעזר בזולתו.
נכתב ע"י ריקי ברוך - בחירות נכונות ב 03 אפריל 2014 6:35