האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג הפקת אירועים - הפקת בר מצווה
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'
להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'יש זוגות שמתחתנים ולוקחים מפיקים לאירוע ויש כאלה שלא מוכנים שאף אחד יתכנן להם את האירוע, אלא רק הם החל מבחירת צבע המפיות שיהיו על השולחן ועד לצבע של הפרחים באגרטל.פעם זה היה בלבול מוח שלם. היית רוצה להפיק אירוע, היית נאלץ להתרוצץ בכל הארץ בין כל מיני חברות של השכרת ציוד לאירועים. מאחת היית שוכר שולחנות וכיסאות, מהשנייה כלים דקורטיביים, מהשלישית ציוד הגברה ועד שהייתם מגיעים לאירוע הייתם כל כך מותשים שלא זכרתם שבכלל התחתנתם.
נכתב ע"י אנואר השכרת ציוד לאירועים ב 05 ספטמבר 2015 15:11

השכרת ציוד לאירועים- אין סוף עולם של סגנונות!
אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע, הוא האופי והאווירה שלו ואת זה בין השאר יוצר הריהוט, פריטי הדקורציה, כאשר כולם ביחד באים לבטא סגנון מסוים שרוצים ליצור באירוע בשביל זה יש ציוד לאירוע שנטי, וציוד אחר לאירוע קלאסי וטרופי. אירוע יפני ומזרחי ולכל אירוע כזה הריהוט והציוד המיוחדים שלו. לכל סגנון של אירוע יש את המאפיינים, הצבעים והפריטים השייכים לו.
נכתב ע"י אנואר השכרת ציוד לאירועים ב 05 ספטמבר 2015 15:8

מהם מגנטים לאירועים ולמה כדאי להזמין ?
בכול אירוע יש את האטרקציות שיעשו את הערב אבל את האטרקציה הכי מדוברת כולכם מכירים ותאמינו לי ... כול אחד רוצה איזה מזכרת מהאירוע שהיה נוכח בו אני מזמין אתכם לקרוא מזה ולמה כדאי לכם להזמין דווקא את האטרקציה הזאת ואיך גם אתם תהנו ממנה
נכתב ע"י הפקות -המרכז הישראלי לציוד והפקות אירועים ב 01 ספטמבר 2014 14:10