האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג ארגון וסדר
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

חודש סיוון ומזל תאומים - מה הקשר אליי?
חודש סיוון - איך אני מנצל את החלון בזמן הזה לעסק שלי?
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 02 יוני 2022 9:58

מעורבות הילדים בסידור הבית
כשאנחנו מערבים את הילדים ומאפשרים להם לקחת חלק בסידור הבית, אנחנו יוצרים בהם תחושת מסוגלות ואחריות.
נכתב ע"י מירי סידור ישראלי ב 02 דצמבר 2019 11:42

סידור הבית וההשפעה שלו עלינו
**הבלגן בבית שלנו הוא מראה לדימוי העצמי שלנו** הדבר המהותי שאולי אנחנו לא שמים לב אליו במודעות שלנו, בשונה מהבלגן בבית שלנו, הוא הדימוי העצמי שלנו. כשאנחנו חיים בבית מבולגן אנחנו למעשה בתוך תוכנו מזניחים את עצמנו. הבית שלנו הוא שיקוף מאד ברור לאיך אנחנו חושבים ורואים את עצמנו.תחשבו על זה רגע, כשאנחנו באמת אוהבים את עצמנו, אנחנו באופן טבעי גם מכבדים את עצמנו. אנחנו נדאג להרגיש טוב עם עצמנו ונפעל כדי שזה יקרה, כך אנחנו מבטאים כמה אנחנו חשובים לעצמנו. כשאנחנו חיים בבית עמוס ומבולגן אנחנו למעשה כבר כבולים בתוך הדימוי העצמי הנמוך שהולך אתנו לא מעט שנים. כשאנחנו נמצאים במקום הזה אנחנו לא תמיד מודעים למי שאנחנו ולמה שקורה סביבנו. בדיוק כמו הבלגן בבית שלנו.
נכתב ע"י מירי סידור ישראלי ב 23 יוני 2019 20:12

סידור מטבח
אנחנו לא רוצים רק בית מסודר. כשהחפצים שלנו מרגשים אותנו ומכניסים בנו שמחה, אנחנו חיים יותר בתשוקה ביתנו. חשוב מאד שנבחר בקפידה את הדברים שאנחנו מכניסים הביתה. יש להם השפעה מכרעת על הרגשות שלנו.
נכתב ע"י מירי סידור ישראלי ב 23 יוני 2019 20:4

סידור הבית
הבית צועק הצילו!אנחנו לא תמיד מספיקים לעמוד במטלות שהחיים מעמידים בפנינו. מיום ליום אנחנו מרגישים יותר מאותגרים עם קצב החיים המטורף שנכפה עלינו. אנחנו רצים ממקום למקום, נזכרים בעוד משימה שצריכה להיכנס ליומן וכנראה שגם היא, גורלה יהיה להיתקע שם בזמן הקרוב עד שתתבצע ותחזיר לנו אוויר קל לנשימה עד למשימה הבאה.אז אמנם אנחנו לא יכולים ללבוש את חליפת הסופרמן שלנו ולהעלים ביום אחד את כל המשימות שבכוונתם לעזור לנו ולהתקדם עוד צעד קטן במירוץ החיים, אבל אני מאמינה שבחיים כמו בחיים תמיד יש פתרון לכל דבר.
נכתב ע"י מירי סידור ישראלי ב 19 יולי 2016 23:50