האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג גישור
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים - אודות
עוזרת לבני משפחה שעובדים ביחד לנהל את העסק נכון ויעיל, לחיות בשלום בית וביחסים טובים ולהרוויח הרבה יותר.דרורית גל -פז, מבכירות המאמנים העסקיים והאישיים בארץ, מנחה ומאמנת למעלה מ-16 שנים בתחום האימון, ויוצרת תוכניות אימון רב- תחומיות- תואר שני, MSC בפסיכותרפיה קוגנטיבית – התנהגותית Cognitive Behaviour Teraphy –, משלבת כלים טיפוליים להאצת תהליכי שינוי כגון: דמיון מודרך, NLP -Neuro Linguistic Programming , EMDR ,מפתחת מתודולגיית mindtec , מתודולוגיה דינמית חווייתית לפריצת דרך אישית ועסקית. דרורית מומחית, במיפוי, פיתוח והעלאת יכולות אישיות וניהוליות. מיומנת במתן שיטות חדשניות ויצירתיות לרבות מתן כלים מעשיים להגברת הכושר למוח ולגמישות החשיבה.
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 23 מאי 2019 10:30

יציאה מהארון של אישה לסבית נשואה
דורית , בת 62 , נשואה ואם ל 2 ילדים בוגרים שגרים בבית, הגיעה אלי לפגישה בסערת רגשות: ״בעלי גילה בנייד שלי שיש לי קשר עם אישה, אנחנו במשבר עמוק ואני לא יודעת מה לעשות״.
נכתב ע"י מרים ברנר - מטפלת מינית מוסמכת ב 15 אוגוסט 2018 13:33

ניהול קונפליקטים
שינוי תפיסה המאפשר הבניית תהליך קבלת החלטותלא עוד ניהול קונפליקטים. אמור מעתה ניהול פתרון קונפליקטים.ההתמקדות הנה בפתרונות ולא בניהול הקונפליקט..."קבלת החלטות היא דרך להגדיר את עצמנו. החלטות מעניקות חיים ומשמעות למילים ולחלומות. הן דרך להרשות לעצמנו להיות מה שאנחנו רוצים להיות"( אנונימי) אך עד אשר אדם מתחייב קיימת הססנות....(י.ה.מוראי)
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 05 יולי 2018 15:10

גישור או בוררות - מה כדאי ?
גישור או בוררות כתחליף לניהול הליך בבית המשפט - מה עדיף ?
נכתב ע"י גיא אורן, עורך דין ונוטריון ב 23 מאי 2018 22:24

פוליגרף – הגדרה
~~פוליגרף (בכתיב לטיני: Polygraph) הוא מכשיר אשר נועד לקלוט את תגובותיו הבלתי רצוניות של בן אדם כדי לבדוק אם הוא משקר.
נכתב ע"י מרכז הפוליגרף הישראלי ב 26 דצמבר 2014 14:56

הדרך הנכונה לשיפור דיור
לפני מספר שנים קניתם דירה קטנה ונחמדה. הפכתם אותה לבית חם והתחלתם בה את חיי המשפחה. זוג צעיר ללא ילדים וכעבור מספר שנים - נולד לו הצורך לעבור לדירה גדולה יותר - או אולי לבית פרטי...רעיון נחמד, אפילו בר בצוע - אבל לא קל למימוש. החששות רבים - מה יקרה אם לא נצליח למכור... מה יקרה אם נמכור ולא נמצא דירה לקניה כמו שאנחנו מחפשים... מה יקרה אם לפתע יעלו המחירים... ובכלל - כמה כסף יש לנו וכמה אנחנו צריכים לתהליך כולו... איזה הוצאות מחכות לנו מעבר לפינה... מה עושים? לנו ב"רענן שיווק נדל" יש את הפתרונות עבורכם - באזורי התמחותנו בכפר סבא ובשרון...
נכתב ע"י רענן שיווק נדל"ן - תיווך ושיווק נדל"ן בשרון ב 26 מרץ 2014 17:50

מדוע בני זוג בוגדים? בואו נדבר על זה!
מדוע בני זוג בוגדים? בואו נדבר על זה!========================== בן זוג הבוגד אינו מתכוון בכוונה תחילה לפגוע בבן/ת זוגו שאוהב אותה או שאהב אותה בעבר. הבגידה מגיעה ממניעים אחרים לגמרי. בראש ובראשונה, אני רוצה להגיד שבגידה לא חייבת להיות רק במערכת זוגית לא טובה, ישנן בגידות שיכולות לקרות גם במצבים שהמערכת הזוגית בבית פחות או יותר מאוזנת. מה קורה שם?==========
נכתב ע"י ליאת מוזס, יועצת זוגית, מגשרת, מאמנת אישית ב 17 פברואר 2014 1:23