האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג ראיית חשבון
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

תושב חוזר! כך תיהנה מכל הזכויות והטבות מס
ישנם שלושה סוגים של נישומים הזכאים להטבות המס: "עולה חדש", "תושב חוזר ותיק" ו- "תושב חוזר". "
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 31 מאי 2020 18:48

כל מה שחשוב לדעת על שיטת המיסוי בישראל
אחד התפקידים המרכזיים של אמנות מס במישור המיסוי הבינלאומי הוא למנוע כפל בתשלום המס של הנישום באמצעות חלוקת עוגת המס בין מדינת התושבות של הנישום לבין מדינת המקור. מדינת התושבות נחשבת במקרה של יחיד, על פי רוב, כמדינה בה מצויים בית הקבע של הנישום ו/או מירב האינטרסים המהותיים שלו.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 27 מאי 2020 20:3

מתי נכון לפנות לרואה חשבון
בים מתלבטים לגבי העיתוי הנכון לפנייה לשירותי ראיית חשבון.במרבית המקרים, ההתנהלות הראשונית נעשית באופן עצמאי על בסיס ייעוץ מחברים, סיוע מצד קרובים וקבלת מידע מהמרשתת. כאשר הסוגיות הופכות למורכבות יותר ו/או כאשר מתבררים פערי ידע משמעותיים, נעשית פנייה יזומה לרואה חשבון מקצועי.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 27 מאי 2020 19:58

מיסוי הכנסות עובדים ישראלים בחו"ל ברילוקיישן- חשיבות קבלת ייעוץ מס לפני תהליך רילוקיישן
בשנים האחרונות אנו עדים לגל רחב של ישראלים הנשלחים לרילוקיישן בגרמניה או עוברים לשם במטרה לפתוח עסק חדש או חיים חדשים.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 05 מאי 2020 15:6

עובדים ישראלים ברילוקיישן בחו"ל-
מה חשוב לעשות לפני כל תהליך רילוקיישןבהקשר זה חשוב לדעת כי בעקבות הרפורמה במיסוי בינלאומי שנערכה בישראל בשנת 2003, שונתה שיטת המיסוי בארץ משיטה טריטוריאלית לשיטה פרסונאלית, אשר מטילה מס על כל ההכנסות של תושב ישראל, בין אם מקורן בארץ ובין אם מקורן בחו"ל.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 05 מאי 2020 15:1

יציאה לחו"ל לצורכי עבודה
יציאה לחו"ל לצורכי עבודה או הגירה ללא תכנון מיסוי רילוקיישן מול רשויות המס והביטוח לאומי עלולה להביא למצב שבו ההכנסה שהופקה במהלך העבודה בחו"ל תחויב במס.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 05 מאי 2020 14:56

מיסוי בינלאומי
מיסוי בינלאומי ארגונים רבים המקדישים תשומת לב מיוחדת למזעור נטל המס המקומי בישראל, נוטים להקדיש תשומת לב פחותה למזעור נטל המס בגין פעילותם מחוץ לישראל, זאת אף כי שיעור המס האפקטיבי על פעילויות כאמור עולה לעתים על שיעור המס בישראל. ללא תכנון זהיר, רווחים והכנסות בגין פעילויות מחוץ לישראל עלולים להיות כפופים לנטל מסים גבוה, להקדמת חבות מס ולסנקציות מסוימות מצד רשויות המס השונות העשויים לעתים להעיב על הכדאיות הכלכלית של הפעילות וההשקעה מחוץ לישראל.
נכתב ע"י relocation with you ב 18 מרץ 2020 21:26

הוצאות מוכרות בעסק
בפגישות שלי עם לקוחות תמיד עולה השאלה "אילו הוצאות אני יכול/ה לדרוש בעסק", במאמר הבא נשתדל לעשות קצת סדר.הבסיס שלנו לדרוש הוצאות הוא בפקודת מס הכנסה והתקנות המתירות לנכות מהכנסתו החייבת של אדם, הוצאות שיצאו כולן בייצור הכנסתו בשנת המס ולשם כך בלבד.כאשר העסק / בעל עסק עובד מביתו, הרי שיותר לו בניכוי רק חלק יחסי של ההוצאות שמתייחסות לביתו.כלומר, נקודת המוצא שלנו, היא שכל ההוצאות העסקיות מותרות בניכוי מלא, אלא אם נקבע אחרת בחוק או בתקנות כגון:
נכתב ע"י מסמינימלי ב 10 ינואר 2019 17:36

מתכון לסגירת עסקה עם לקוח והבטחת תשלום מהירה
מכירים את זה "סיימתי את העבודה, הגשתי ושלחתי הכל ועדיין לא שילמו לי"?תרשו לי להביא לכם במתנה את "המתכון" להבטחת תשלום מהירה על ידי לקוחותיכם.
נכתב ע"י מסמינימלי ב 22 אוקטובר 2018 16:41

מתלבט בין רואה חשבון ליועץ מס? מה לא לעשות.
ליווי מקצועי לעסק הוא יותר מהכרחי היום.הכוונה נכונה להתנהלות נכונה מול רשויות המס היא יותר מניהול נכון של תזרים מזומנים.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 09 אוגוסט 2018 23:44

עוסק פטור או עוסק מורשה? זאת השאלה...
כמעט כל אדם אשר מחליט על פתיחת עסק, שואל את עצמו את השאלה: האם להיות עוסק פטור או עוסק מורשה?במאמר זה ננסה לעשות לכם מעט סדר ולערוך השוואה בין שני סוגי העוסקים.
נכתב ע"י אבג ב 03 יולי 2018 12:55

תאום מס מי חייב לבצע ולמה?
תאום מס חייב לבצע כל מי שנוצרה לו בשנת המס יותר מהכנסה אחת ממשכורת, פנסיה או קיצבה המשולמת באופן קבוע כל חודש.מטרת תאום המס היא לאפשר למס הכנסה לגבות את המס הנכון, כאשר יש לשכיר כמה מקורות הכנסה חודשיים המשולמים באופן קבוע במהלך השנה והמשלמים אינם מודעים להכנסתו הנוספת של השכיר משאר המקומות מלבדם.אחוז תאום המס הינו אומדן ולרוב המס הנגבה מכל מקומות העבודה גבוה מסכום המס המתברר בסוף השנה. מה היוצר כדאיות לבצע בדיקת זכאות להחזרי מס מרשות המיסים.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 11 ינואר 2018 16:28

חובת הפקדה לפנסיה לעצמאים החל מ 2017
במטרה לעודד חסכון לאפיקי הפנסיה, החל משנת 2017חל חוק פנסיית חובה לעצמאים.בקצרה (ניתן לקבל פרטים נוספים בפנייה אלינו):עצמאי שבשנת המס צמח לו רווח בעסק, חייב להפקידלקופת פנסיה לפי השיעורים שנקבעו.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 11 נובמבר 2017 17:16

איך לבחור יועץ עסקי
בישראל היום כל אחד הוא יועץ. מספיק ללכת לבית דפוס, להזמין כרטיס ביקור ועליו לרשום מאמן, יועץ...ועוד כינויים ותיאורים. וזהו... אין חקיקה, אין רגולציה, אין שום קנה מידה.בעל עסק או יזם שרוצה לקבל ייעוץ פונה בדרך כלל לקבל עזרה מחברים/שכנים/מכרים/חברים למקצוע...ההמלצות הן לרוב ויראליות מפה לאוזן.לא נתקלתי במקרה שבו נשאל היועץ: היכן למדת ? אילו תעודות של השכלה רלוונטית יש לך ? כמה שנות ניסיון ?אז מה עושים ?כמה כללים בסיסיים במאמר.
נכתב ע"י ליווי ופיתוח עסקי ב 16 מרץ 2014 9:52

איזה סוג עוסק אתה רוצה להיות?
פתחת עסק חדש ואתה מתלבט בין עוסק פטור לעוסק מורשה?מהם חובות הדיווח לרשויות בכל אחד מסוגי העוסקים, מהן ההגבלות על סוג העוסק והאם מתאפשר מעבר מעוסק פטור למורשה או ההיפך? על שאלות אלה אנסה לענות במאמר זה.
נכתב ע"י הראל בן אליהו TAX PRICE ב 05 ינואר 2014 18:3