האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג יוגה
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים - אודות
עוזרת לבני משפחה שעובדים ביחד לנהל את העסק נכון ויעיל, לחיות בשלום בית וביחסים טובים ולהרוויח הרבה יותר.דרורית גל -פז, מבכירות המאמנים העסקיים והאישיים בארץ, מנחה ומאמנת למעלה מ-16 שנים בתחום האימון, ויוצרת תוכניות אימון רב- תחומיות- תואר שני, MSC בפסיכותרפיה קוגנטיבית – התנהגותית Cognitive Behaviour Teraphy –, משלבת כלים טיפוליים להאצת תהליכי שינוי כגון: דמיון מודרך, NLP -Neuro Linguistic Programming , EMDR ,מפתחת מתודולגיית mindtec , מתודולוגיה דינמית חווייתית לפריצת דרך אישית ועסקית. דרורית מומחית, במיפוי, פיתוח והעלאת יכולות אישיות וניהוליות. מיומנת במתן שיטות חדשניות ויצירתיות לרבות מתן כלים מעשיים להגברת הכושר למוח ולגמישות החשיבה.
נכתב ע"י דרורית גלפז - יעוץ, גישור ופיתוח עסקים משפחתיים ב 23 מאי 2019 10:30

בעיות שינה בילדים נוער ומבוגרים
לא רק בסרטי אימה או בסרטי הארי פוטר ניתן לראות ילדים מתרוצצים באמצע הלילה אחוזי דיבוק, מדברים, צועקים, צוחקים או בוכים מתוך שינה. יש הורים שזהו התסריט היום יומי בו הם מסתכלים על הילד שלהם אותו אתם מכירים במשך היום ושואלים את עצמכם האם זה הילד שלי ואם כן מה בדיוק נכנס בו, מנסים להתרגל לרעיון שהילד שלכם נשלט על ידי משהו לא מוגדר שד או רוח רעה. ואכן מגוון התופעות המוזרות שיכולות להתרחש בשעה זו של אחרי החשיכה כמעט אין סופיות בתוכן ניתן לכלול תופעות שיכולות להתרחש במבוגר באותה המידה אך אצל ילדים נראה אותם בשיא העוצמה כמו גל ענק שבא מציף ושוטף הכול או סופת הוריקן למשל בנישת החלומות, הילד בקפיצה שטוף זיעה קרה קופץ החוצה מהמיטה ורץ כול עוד נפשו בו כמו אחוז דיבוק למיטת הוריו, מפחד לחזור למיטתו פנימה כאילו היצור המוזר מהחלום יחכה לו שם לרגע שיניח את ראשו על הכר לשוב ולהשתלט לו על החלום
נכתב ע"י דר אדית דניאל -PhD MBMD רפואה אלטרנטיבית ב 01 מרץ 2018 13:44

השכרת ציוד לאירועים- אין סוף עולם של סגנונות!
אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע, הוא האופי והאווירה שלו ואת זה בין השאר יוצר הריהוט, פריטי הדקורציה, כאשר כולם ביחד באים לבטא סגנון מסוים שרוצים ליצור באירוע בשביל זה יש ציוד לאירוע שנטי, וציוד אחר לאירוע קלאסי וטרופי. אירוע יפני ומזרחי ולכל אירוע כזה הריהוט והציוד המיוחדים שלו. לכל סגנון של אירוע יש את המאפיינים, הצבעים והפריטים השייכים לו.
נכתב ע"י אנואר השכרת ציוד לאירועים ב 05 ספטמבר 2015 15:8

טיפים לכלה
ישנן כלות שיום החתונה בשבילן הוא יום לחוץ ומלחיץ. מה הטעם? שנה שלמה של תיזוזים את מחכה, מתעסקת ונושמת חתונה ועד שהיום המיוחל הגיע מרוב ריבוי מטלות את מגיעה תשושה, לחוצה ועצבנית ועוד לפני שהתחיל את מחכה שיגמר.
נכתב ע"י חוף גרין בכנרת ב 03 מרץ 2014 12:37

ההדלקה עושה מצוה - כל ההתחלות קלות (קשות)
בס"דשמי רם אליעזר והפעם אני יספר על הדלקת הנרות שקשורות לכל אותם התחלות שאנחנו כבני האדם מתחילים בחיינו האישיים.איך הדלקת הנרות קשורות לתחלית העשייה שלנו?למה את הנרות משהים לפחות מחצית השעה?האם קיים המשפט "כל עוד שהנר דולק אפשר לתקן" ומה משמעותו בחיינו לקראת החג החנוכה?למה נמשך מצוות הדלקת הנרות 8 ימים?אנו פוסקים שעיקר המצווה היא ההדלקה, לכן אין חשיבות כמה זמן הנרות דולקים על אף שאנו נוהגים לכתחילה להשהות את הנרות לפחות מחצית השעה. מהי הסיבה לכך?
נכתב ע"י רם אליעזר "R.E" ב 18 פברואר 2014 20:44