האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג אמנות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

קצת על בושה והקשר שלה לעקרות: ברוך השיים - SHAME !!! ומתנת השיים
לנה, (שם מוחלף) נאבקה בבעיות פוריות במשך מספר שנים.היה זה מקור תמידי ללחץ וכאב לב עבורה ועבור האיש שלה."אינני מגיעה ממשפחה דתית או מסורתית,אני אפילו אולי קצת כופרת ואתיאיסטיתאבל כשאני מדברת על המצב שלי אני מאשימה את אלוהים, את אמא אדמה, את העולם. את החיים עצמם."הכל לא שווה בעיניי."אני רוצה להיות אמא יותר מכל דבר אחר. להעניק""לא להעניק לילדים אחרים או למשפחה המורחבת. אלא להעניק לילדים שלי."להעניק את האהבה והתמיכה שמעולם לא קיבלה."אני רוצה ליצור משפחה מאושרת שתעשה אותי גאה. אבל אני מתקשה. להרות.""הייתי אצל כמה רופאים ומומחים, אבל הם לא מצאו אצל אף אחד מאתנו מה לא בסדר. והצביעו (בהאשמה חלולה) שזה יכול להיות פסיכולוגי או רגשי."שאלתי אותה כיצד הגיעה אליי?לא קל היה לה לחשוב על טיפולים אלטרנטיביים לבעיות פוריות.אבל באחת הפגישות עם רופא משפחה חדש שהגיע למרפאה שמה לב שאוזניה וקפלי עורה מגרדים להחריד. כבר תקופה ארוכה.היא ניסתה לגרד בדיסקרטיות, אבל נראה היה שהגירוד רק החמיר.הרופא באופן מפתיע הקשיב לכל סיפורה, בדק אותה בקפידה ועבר אתה על התיק הרפואי שלה למען ההכרות הראשונית שלהם"לא רופא נשים. רופא משפחה. שגרתי. אבל 'מלאך' " לדבריההוא שם לב לגרד באוזניים ובקפלי הגוף. ושאל אותה אם יש לה אלרגיות או בעיות עור.היא הנידה בראשה. ואמרה שתמיד היה לה עור רגיש ושנהגה להשתמש במוצרים טבעיים כדי להרגיע. אמרה שאיננה יודעת מה גרם לגרד, שהחמיר בחילופי העונות וכשהייתה לחוצה או חרדה.היא חשבה שזו פטרייה, או אקזמה וביקשה טיפול משחתי אולי- ..?הוא חייך ואמר לה שיש לו חדשות טובות בשבילה. שחשוב לו לעזור לה. הוא אמר שהוא יודע מה גורם לה לגרד. הוא אמר שזו לא מחלה או הפרעה. שלח אותה לכמה בדיקות מקיפות והסביר שיש לה מוטציה גנטית נדירה.הוא אמר שכבר הצליח לעזור בעבר לכמה כמוה ושכולם הגיעו לתוצאות מרשימות. ושהוא יכול לעזור גם לה, אם היא מוכנה לנסות.ובמקביל גם שלח אותה לטיפול הוליסטי. ריפוי קוואנטי.היא הביטה בו בחוסר אמון אבל גם קצת בסקרנות. תהתה אם הוא משוגע.אבל החליטה לתת לזה הזדמנות. וגם הזדמנות לעצמה. היא הסכימה לתוכנית הטיפול שלו.ולא הצטערה.
נכתב ע"י QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי ב 08 מאי 2023 15:24

סיפורי יין
האהבה לאמנות, חקלאות ויין, דרבנו את אביטל ניצן להפוך את התחביב שלה לעסק• הכירו את Tales & Wine , מיזם ייחודי לשיווק חווייתי של יין
נכתב ע"י Wine & Tales - יין, הרצאות ומה שביניהם ב 03 אוגוסט 2022 11:50

איך נמצא את האושר
רעיונות וטיפים
נכתב ע"י אדריכלות ועיצוב ליאת בליצבלאו ב 16 ינואר 2022 15:14

החתול ששמר על החלב
כיצד גניבת כספים בסדר גודל של עשרות מיליונים מתבצעת לאורך תקופה ללא התרעות מוקדמות?האם יש קדושה במושג 'חשבון נאמנות' עד כדי כך שמייתר את הצורך בפיקוח ובקרה על תנועות הכספים באותו חשבון?
נכתב ע"י ירימי משה - מע' שליטה לכספים ב 02 יולי 2021 12:18

כל מה שחשוב לדעת על שיטת המיסוי בישראל
אחד התפקידים המרכזיים של אמנות מס במישור המיסוי הבינלאומי הוא למנוע כפל בתשלום המס של הנישום באמצעות חלוקת עוגת המס בין מדינת התושבות של הנישום לבין מדינת המקור. מדינת התושבות נחשבת במקרה של יחיד, על פי רוב, כמדינה בה מצויים בית הקבע של הנישום ו/או מירב האינטרסים המהותיים שלו.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 27 מאי 2020 20:3

מיסוי הכנסות עובדים ישראלים בחו"ל ברילוקיישן- חשיבות קבלת ייעוץ מס לפני תהליך רילוקיישן
בשנים האחרונות אנו עדים לגל רחב של ישראלים הנשלחים לרילוקיישן בגרמניה או עוברים לשם במטרה לפתוח עסק חדש או חיים חדשים.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 05 מאי 2020 15:6

יציאה לחו"ל לצורכי עבודה
יציאה לחו"ל לצורכי עבודה או הגירה ללא תכנון מיסוי רילוקיישן מול רשויות המס והביטוח לאומי עלולה להביא למצב שבו ההכנסה שהופקה במהלך העבודה בחו"ל תחויב במס.
נכתב ע"י רואה חשבון אמנון בן שושן ושות' ב 05 מאי 2020 14:56

שוקלים לעשות רילוקיישן?
שוקלים לעשות רילוקיישן? רשות המסים וביטוח הלאומי במעקב אחריכם החל ממועד יציאתכם מהארץ עד לחזרתכם לישראל. איך לעשות רילוקיישן נכון? כל המידע הנחוץ מאת מרואה חשבון מומחה במיסוי בינלאומי ומיסוי רילוקיישן
נכתב ע"י relocation with you ב 05 מאי 2020 14:45

מיסוי בינלאומי
מיסוי בינלאומי ארגונים רבים המקדישים תשומת לב מיוחדת למזעור נטל המס המקומי בישראל, נוטים להקדיש תשומת לב פחותה למזעור נטל המס בגין פעילותם מחוץ לישראל, זאת אף כי שיעור המס האפקטיבי על פעילויות כאמור עולה לעתים על שיעור המס בישראל. ללא תכנון זהיר, רווחים והכנסות בגין פעילויות מחוץ לישראל עלולים להיות כפופים לנטל מסים גבוה, להקדמת חבות מס ולסנקציות מסוימות מצד רשויות המס השונות העשויים לעתים להעיב על הכדאיות הכלכלית של הפעילות וההשקעה מחוץ לישראל.
נכתב ע"י relocation with you ב 18 מרץ 2020 21:26

הדרך הנפלאה שעברתי
בס"דבתחילת הדרך שלי התחלתי כעורך וידאותמיד חיפשתי את הדרך שלי כדי לתת ולעשות את מה שאני אוהבכדי לשמח אנשים דרך עריכת סרטון אישיאחרי שנתיים למדתי צילום סטילס – לשלב את הצילום לעריכת וידאולמדתי במשך שנה את כל סוגי הצילומיםאם הזמן, רכשתי מיומנות, למדתי על העולם המיניאטוריעקבתי אחרי צלמים ואומנים שמתעסקים בתחום בכל רחבי העולםהתחלתי לחקור לעומק, וגיליתי עולם ומלוא
נכתב ע"י רם אליעזר "R.E" ב 18 פברואר 2020 19:40

דרך נפלאה עברתי ועוד להעביר לדור הבא
בס"דתודה רבה לכל הצוות בית הספר היסודי אורנים לסגירת מעגל.היה לי העונג לתת מזמני וללמד את הדור הבא על העולם האומנות המיניאטורי.זכיתי.בית חינוך ״אורנים״ פתח תקווה24 ביוני 2019 ·היום התקיימה הרצאה אחרונה בסדרת הרצאות מרתקת בנושא צילום מיניאטורי.הצלם המוכשר רם אליעזר (תושב השכונה ובוגר בית החינוך) תרם לנו מזמנו והעשיר את ילדי כיתות א'-ב' וחוג אומנות (מכיתות ג'-ד') בסדרת הרצאות על הפרויקט שלו בצילום מיניאטורי.ההרצאה כללה הסברים, תמונות ובעיקר נתנה השראה לילדים על אמונה, תכנון הזמן וחלומות גבוהים! תודה רם❤️
נכתב ע"י רם אליעזר "R.E" ב 08 נובמבר 2019 7:46

מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.
נכתב ע"י עציצים ממותגים, מארז שי, ישראל רף ב 09 יולי 2019 10:58

מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.
נכתב ע"י עציצים ממותגים, מארז שי, ישראל רף ב 30 יולי 2018 9:20

שכיר או פרילנסר ?
בעלי עסקים מתלבטים לעיתים: מה עדיף לעסק - להעסיק עובד או להתקשר עם פרילנסר. המאמר דן בקריטריונים להחלטה המתאימה
נכתב ע"י Q.M. Quality Management ב 27 יוני 2018 11:39

מבוסס על סיפור אמיתי
הספור של סמדר יכול להיות גם הספור שלך ...במקרה של סמדר זה נגמר בטוב ...ממליצה לך לקרא עד הסוף רונית
נכתב ע"י סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים ב 31 מאי 2018 14:55

עיצוב פנים
שירותי עיצוב הפנים מטעם סטודיו דניאל מיכאלי ניתנים בליווי הדמיות תלת ממדיות ומאפשרים לכם לדעת, להבין, לראות ולחוות איך יראה החלל, עד לרמת הפרט הקטן ביותר. אתם תוכלו לראות את התמונה הכללית כבר בהתחלה ולא כשיהיה כבר מאוחר מדי לבצע שינויים וכך לזכות לחיסכון מרבי הן בעלויות והן בזמנים.
נכתב ע"י דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות ב 23 יולי 2016 9:6

פוליגרף – הגדרה
~~פוליגרף (בכתיב לטיני: Polygraph) הוא מכשיר אשר נועד לקלוט את תגובותיו הבלתי רצוניות של בן אדם כדי לבדוק אם הוא משקר.
נכתב ע"י מרכז הפוליגרף הישראלי ב 26 דצמבר 2014 14:56

מהפכה בתחום העיצוב!!!!!!
הדפסה על הזכוכית!!!כל תמונה / איור / רקע כל מה שתרצו!!!
נכתב ע"י דוקה גלאס ב 22 אוקטובר 2014 13:32

והפעם - על מידה מפלסת
ישנם מקומות רבים המצריכים משטח ישר עם אפס אחוזי שיפוע, ללא כל קימורים וקיעורים המפולסים ברמה אבסולוטית. למקומות אלו נועד חומר המפלס, האפוקסי, חומר איכותי המבצע את הפילוס באמצעות שיטת יישום ייחודית.
נכתב ע"י אומנות אפוקסי ב 14 ספטמבר 2014 21:21

על חברת אומנות באפוקסי
זה לא עוד פרויקט, זאת אמנות. אמנות האפוקסי!חברת אמנות האפוקסי הינה חברה מקצועית בתחום האפוקסי עם למעלה מ18 שנה של ניסיון וידע נדיר בעולם האפוקסי. השימוש בחומר האפוקסי מחייב ידע מקצועי ומיומנות רבה, אנו מתחייבים לכך לכל לקוח ולקוח. בעלים ומנהל החברה מוביל ומנהל ברמה המעשית כל פרויקט והזמנה, החל מרגע ההיכרות עם הלקוח ומתן הצעת מחיר ובזמן הביצוע בפועל. באמנות אפוקסי לוקחים אתכם אישית!
נכתב ע"י אומנות אפוקסי ב 14 ספטמבר 2014 21:19

חשיבות המקצועיות והניסיון בעבודות אפוקסי
מקצועיות וניסיון של 18 שנים בביצוע אפוקסי יספקו לכם רמת ביצוע גבוהה במיוחד. מיומנות בביצוע אפוקסי, זה אמנות.
נכתב ע"י אומנות אפוקסי ב 14 ספטמבר 2014 21:17

באילו חומרים משתמשים כאשר רוצים לאטום את הגג
ביצוע איטום גג הינו לא פחות מאמנות המחייבת מומחיות, השקעה ומסירות. בשל חוסר הפיקוח ההולם על תחום זה בארץ ישנם לא מעט "חאפרים" המבצעים עבודה חובבנית או לא יסודית אותה הם מעוניינים לסיים בתוך שעות ספורות – כאשר הניזוקים האמיתיים הם הדיירים.
נכתב ע"י איטום עדן - איטום גגות, זיפות גגות ועבודות איטום מיוחדות ב 12 אוגוסט 2014 7:45

ספרית העומר = ספירת הימים בדרך להגשמת החלום הבא
בתמונה הקודמת של יציאת מצרים, דיברתי על שחרור הפחדומציאת הפתח הסודי החדש, כדי להצליח בכל תחום ולהרגיש כמו חדשים.עכשיו נגלה לכם את ההמשך, איך לצעוד קדימה בלי ליפול, כדי להצליח?
נכתב ע"י רם אליעזר "R.E" ב 04 מאי 2014 17:4

הטיפול בהבעה ויצירה
הפסיכותרפיה בראשיתה, התבססה על מילים. המטופל שכב על ספה בפסיכואנליזה, או על כורסא בפסיכותרפיה ודיבר ככל העולה על רוחו והמטפל מצדו הקשיב והגיב. לאנשים מסוימים דרך זו של טיפול מועילה ביותר. אך התברר, שיש אנשים שבדרך זו לא מגיעים לאותם חלקים בנפש שחסומים לעולם המילולי.
נכתב ע"י תיקון תריסים חשמליים, תיקון תריסים ידני איתן ב 21 אפריל 2014 15:28

נקיון הבית לפסח - גרסת הממהרים
לפני שמתחילים במלאכת הניקיון, כדאי שתעברו בארונות חומרי הניקוי (וגם בארונות המטבח), לבדוק ששום דבר לא חסר, ואם כן לקפוץ לסופר לפני שתישארו עם הסמרטוט ביד ללא הנוזל המתאים: חומץ (חומץ טבעי 5% או חומץ סינטטי), לימון, מלח לימון, סודה לשתייה, אבקת כביסה, מרכך כביסה, סבון כלים, חומר לניקוי כללי, אקונומיקה, שפריץ חלונות, וכמובן, מגבונים לחים.
נכתב ע"י המנקה הלאומית ב 08 מרץ 2014 18:47