האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג הובלות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

בואו נדבר רגע על מעבר דירה
מי מאיתנו לא היה רוצה לעבור דירה ולסיים את כל הסיפור במהירות האפשרית?מעבר דירה יכול להיות ארוך ומייגע אך אפשרי לעשות זאת בצורה קלה ומהירה.🏡😁כמה טיפים למעבר קל, יעיל ומהיר.✌✔לפני האריזה לעבור על תכולת הבית, חדר חדר למיין ולארוז רק מה שרוצים וצריכים.חפצים מיותרים סתם יצרו עומס בבית החדש.✔כשאורזים, מומלץ לארוז בארגזים נכונים ובגודל המתאים. מטבח ודברים כבדים ושבירים בארגזים קטנים ובגדים מצעים ומגבות בארגזים גדולים.✔כל חדר שאורזים להדביק על הארגז מדבקה בצבע שיבדיל את החדר משאר החדרים, מומלץ להדביק מכל הכיוונים מכוון שלא יודעים איזה צד המובילים יניחו את הארגזים✔לרשום בגדול על כל ארגז קטן "שביר" בגדול תמיד עדיף שיזהרו עם התכולה שיש בתוכו✔לרשום על כל ארגז מה יש בתוכו ולמספר, כך יהיה לכם מעקב שאכן קבלתם את כל הארגזים.✔להנחות את המובילים להניח את הארגזים לפי צבעים, לפי מדבקה שתודבק מראש על דלת החדר.✔לבקש שירכזו בפינת החדר את ערמת הארגזים, כך יהיה מרחב נח לסידור החלל.שיהיה מעבר קל , נלי ומוריה Be Mor 🤩
נכתב ע"י Be Mor ארגון וסידור בתים ועסקים ב 17 יוני 2020 22:2

אחסון תכולת דירה
קיימים לא מעט מקרים בהם עלינו לפנות את הדירה בה אנו מתגוררים, בעוד הדירה החדשה אליה אנו אמורים לעבור אינה מוכנה/פנויה לאכלוס. בני הבית יוכלו להתגורר באופן זמני אצל בני משפחה, חברים או בבית מלון. אך מה עושים עם תכולת הבית? היכן מאחסנים את הרהיטים, מוצרי החשמל וכל הארגזים? כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים אחסון תכולת דירה יעיל, בטוח וזמין.צוות המובילים שלנו מפנה את כל הרהיטים והארגזים מהדירה הנוכחית ומעביר אותם אל מתחם האחסון שלנו. בחירה בחברה אחת המסוגלת לספק לכם גם שירותי הובלה וגם שירותי אחסון חוסכת לכם כסף וזמן.היכן מאוחסנת תכולת הדירה?אחסון התכולה מתבצע במחסנים נקיים, מאובטחים, מסודרים ובטיחותיים. אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהרכוש שלכם נמצא בידיים טובות. כאשר יתאפשר המעבר לדירה החדשה נבצע בעבורכם הובלה של התכולה מהמחסן אל הכתובת החדשה.עם חברת הובלות מקצועית לצדכם גם הובלות בשלבים הדורשות אחסון תכולת דירה לפרק זמן של כמה ימים עד כמה שבועות/חודשים, מתבצעות בקלות וללא דאגות.למה כדאי לבחור אחסון תכולת דירה מקצועי?אם אתם מתלבטים בין אחסון תכולת דירה מסודר בתשלום לבין פיזור כל הפריטים בין בתים של חברים ובני משפחה, אנו ממליצים לכם שלא לפזר את התכולה בכל מחיר. חשוב לזכור כי הזמן שלכם הוא משאב יקר ערך, כל יום של היעדרות ממקום העבודה לטובת העניין שווה ערך להפסד כספי. פיזור ואיסוף של תכולת הבית שלכם בין מספר מוקדים ידרוש מכם מאמץ רב לקראת אכלוס הדירה החדשה. רק אחסון תכולת דירה מקצועי יבטיח לכם שהרכוש שלכם נמצא במקום מוגן, נקי ומסודר.
נכתב ע"י רעש הובלות ב 17 יוני 2018 14:33

הובלה ואחסנה באחד – ככה חוסכים כסף
בחירה בספק אחד שמסוגל לספק לכם כמה שירותים היא הבחירה הנכונה ביותר מבחינה כלכלית. כך תקבלו את המחירים הזולים ביותר ותחסכו לכם את כאב הראש הכרוך בעבודה מול כמה גורמים. כחברת הובלה רצינית ומקצועית, אנחנו מספקים ללקוחות שלנו את כל השירותים הנלווים להובלות. אנו מספקים שירותי אריזה, נגרות, מנוף וגם אחסון. אחסנה דרך חברת ההובלה בה אתם מבצעים את ההובלה היא הפתרון הנוח ביותר. התכולה ממתינה במחסנים של חברת ההובלה עד למועד בו תועבר אל יעדה. עבודת ההובלה היא הזדמנות בעבורכם להתרשם מהצוות המקצועי ולהיות רגועים לחלוטין בידיעה שהפקדתם את רכושכם בידיים טובות. הבחירה בשירותי האחסנה שלנו היא האופציה הנוחה ביותר. אנו נספק את כל ההסברים, נציג את המחסנים ונבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. הקפידו על קבלת חוזה/הסכם כתוב המסדיר את נושא האחסנה. על החוזה לפרט את החובות והזכויות של כל אחד מהצדדים. חוזה הולם והוגן יכלול את הגדרת תקופת האחסון, אפשרות להארכה, מועד התשלום, הסכום, שיטת התשלום, התנאים במחסן, גישה אל המחסן, התייחסות למקרים בהם אחד הצדדים מפר את ההסכם. חוזה חוקי וכביל משפטית משרת את טובתכם ומגן עליכם מפני נוכלים.שירותי אחסנה מסופקים על ידנו כשירות נלווה להובלה או כשירות בודד. אם אתם מתלבטים כיצד לבצע את ההעברה ואיך הכי כדאי לאחסן את התכולה, צרו קשר ונסייע לכם למצוא את הפתרון הנכון.
נכתב ע"י רעש הובלות ב 17 יוני 2018 14:31

אריזה נכונה של הבית
סיוע באריזת הבית נחוץ תמיד, אם החלטתם לארוז בעצמכם את תכולת הבית בקשו מחברים, קרובי משפחה ושכנים לסייע לכם. אל הארגזים תכניסו רק חפצים ופריטים בהם אתם עושים שימוש. מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת להשאיר מאחור גרוטאות, בגדים ישנים, כלים שאינן משמשים אתכם ושאר חפצים מיותרים. אם לא השתמשתם בחפץ מסוים במשך כמה שנים כנראה שאתם כבר לא זקוקים לו. סדרו את החפצים נכון בתוך הארגזים, הקפידו על סדר וארגון, אל תעמיסו יותר מידי פריטים כבדים הארגז אחד. לאחר סגירת הארגז כדאי לכתוב מה יש בו, למספר אותו, לציין לאיזה חדר הוא מיועד ולצייר חץ המורה כיצד יש להניח את הארגז.
נכתב ע"י רעש הובלות ב 17 יוני 2018 14:30

בואו להכיר אותנו ! הובלות הצלף  
בסרטון תוכלו להכיר אותנו ולראות מי אנחנו,
נכתב ע"י הובלות צלף - כל הובלה, קליעה למטרה ! ב 01 ינואר 2015 23:14

מנוף הרמה ויתרונותיו
מנוף הרמה הוא מנוף טלסקופי עם מעלית הרמה חיצונית בעלת כושר העמסה של 300-500 קג'.מנופים אלו מותקנים על משאיות ורכבים מסחריים קלים וקומפקטיים, המאפשרים גישה נוחה למקומות צרים ומסובכים עם גישה מוגבלת.שימוש במנוף הרמה מאפשר הרמת משאות כבדים גם למקומות, שבהם הגישה קשה ובעייתית בצורה מהירה, נוחה ובטיחותית.היתרונות הבולטים של שימוש במנוף הרמה הם:• הוצאה והכנסה של ציוד גדול וכבד בצורה עדינה ללא פירוק וללא נזק.• הכנסה והוצאה של ציוד בצורה נקייה ללא פגיעה במעלית ובחדרי המדרגות• עבודה שקטה ומקצועית ללא הפרעה לשכנים• ביטוח מלא על הציוד המורם.• חיסכון בכוח אדם• חיסכון בזמן ובמשאבים
נכתב ע"י כלב מנופי הרמה ב 01 דצמבר 2014 9:35