האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג יעוץ פיננסי
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

בחינת מסלולי השקעה בקופות השונות
בשנים האחרונות אנו עדים לתשואות פנומנליות בקופות הגמל, פנסיה וההשתלמות. תשואות אלו ברמות הסיכון הגבוהות הגיעו עד ל-40%!!אין זה אומר שיש לשנות מסלול כבר מחר אך זה אומר כי ניהול נכון של כספי הפנסיה שלנו יכול להגדיל בצורה משמעותית את הקצבה שלנו לפרישה ואת כספי החסכון השונים שלנו.
נכתב ע"י Securance Family office ב 28 דצמבר 2021 14:10

דבקות במטרה בניהול השקעות
פתגם סיני עתיק בהשקעות אומר - אחרי שמניה ירדה 90%, ישנה סכנה לירידה של 90% נוספים.אבל...זה דו כיווניאז איך יהיה שוק המניות בשנה הבאה?כאשר בדקו כיצד התנהג שוק המניות בארה"ב בשנה שאחרי שהשוק רשם עלייה של מעל 20%... מצאו שלפי ההיסטוריה, ישנה הסתברות של 84% שיהיה חיובי.עם תשואה ממוצעת של 11.5%!!!מסקנה: קביעת תכנית עבודה בניהול השקעות חיונית על מנת לא לבצע פעולות מתוך פחד. דבקות במטרה וראייה סופית של היעד תאפשר לנו לעמוד במטרות שהצבנו
נכתב ע"י Securance Family office ב 28 דצמבר 2021 14:1

קופת גמל להשקעה:
קופת גמל להשקעה: זהה לפוליסת חיסכון אבל עם כמה יתרונות: ✅דמי הניהול יכולים להיות נמוכים יותר✅ משלמים מס רק במשיכה ולא כשעוברים בין חברות✅אם הכסף נשאר עד אחרי שתהיו בגיל 60 אולי תוכלו לקבל את הכסף בפטור ממס רווחי הון בתנאים מסוימים.❗קופת גמל להשקעה מוגבלת לסכום של עד 70 אלף ש"ח לשנה לכל בן משפחה.❗בשני סוגי החיסכון יש הרבה חברות שאפשר לבחור ביניהן וחשוב להתמקח על דמי ניהול ולבדוק תשואות עבר לאורך כמה שנים. ❗בשניהם אפשר לבחור בין מגוון מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות, אפשר לפצל בין כמה מסלולים ולהחליף מסלול אם רוצים. ❗תחשבו לכמה זמן החיסכון מיועד וכמה סיכון אתם מוכנים לקחת. ❗ככל שזמן החיסכון ארוך יותר אפשר בד"כ לקחת יותר סיכון כי יש זמן לתקן הפסדים אפשריים. ❗סיכון גבוה יותר משמעותו אפשרות לרווחים גדולים יותר אך גם להפסדים גדולים יותר.מבולבלים? לא אנחנו....לקבלת פרטים מוזמנים לחזור אלי עם שאלות.
נכתב ע"י אפשר גם אחרת - כלכלת משפחה בגובה העיניים ב 27 פברואר 2018 12:20

גם הזמן בקופה הסופרמרקט שווה כסף
בדקו את החשבון: לא תאמינו כמה טעויות נעשות בקופה. הדפסה של מוצר פעמיים, קוד שגוי ועוד ועוד. טעויות אנוש קיימות והן מחייבות אותנו לשמור על ערנות ולבדוק את התדפיס של החשבון בקופה. נכון שניאלץ מידי פעם לשאול את הקופאית בנוגע לסעיפים שונים בחשבון, אבל מצד שני אם ישנן טעויות, נעלה עליהן ונרוויח.
נכתב ע"י אפשר גם אחרת - כלכלת משפחה בגובה העיניים ב 13 אוקטובר 2014 22:54