האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג יעוץ עסקי - יעוץ והכוונה עסקית
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

העלאת שכר בהריון
דווקא בתקופת הריון כדאי ומומלץ לבקש העלאת שכר. כי העלאה מבקשים על בסיס העשיה שלך עד כה. וגם אם יגידו לך לא, זו תהיה הכנה מצוינת לבקש פעם שניה אחרי חופשת הלידה.(בתמונה חתחתולה מחכה לשמוע על גובה ההעלאה)
נכתב ע"י ענת מישר יעוץ לשימור העסק והקריירה בהריון ואחרי לידה ב 19 אוקטובר 2021 19:26

טיפ לתחילת שבוע
שבוע טוב, שבוע של שגרה....בזמן שגרה, חשוב להקפיד על סדר יום, ולהתחיל את היום בניקוי שולחן, דברים שנשארו מיום העסקים האחרון, ולהתחיל יום עבודה פרודוקטיבי, מלא עשייה!
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 07 יוני 2021 8:45

משפך שיווקי - דברים שכדי לדעת
בבניית המשפך השיווקי, חשוב מאוד לדעת ולהתאים ליכולות העסק, לתנאים בשוק, להכיר את קהל היעד, ובהתאם לגזור את היעדים והמטרות שאותם תרצו לראות בסוף התהליך.דוגמא למדדים של משפך שיווקי: 50,000 חשיפות למודעה1,000 כניסות לאתר200 נרשמים לניוזלטר בחינם50 אנשים רוכשים מוצרי דיאטה5 אנשים רוכשים פגישה ותכנון תפריט בהתאמה אישית
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 27 דצמבר 2020 12:41

בידול עסקי - איך מוצאים אותו?
אין עסק או בעל עסק שלא היה רוצה שהעסק שלו יהיה מבודל.כדי למצוא את הבידול נוכל לשאול 2 שאלות מרכזיות:1) איך אני נתפס בעיני הלקוח?2) איזו בעיה העסק שלי פותר ללקוח?לא על כל החסרונות השוק אנחנו נוכל לתת פתרונות. אבל אם נתמקד בחסרון מסוים בשוק ונציב בו יתרון יחסי – יש לנו אפשרות לבלוט ולמצוא לעצמנו בידול.
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 23 דצמבר 2020 12:33

הסכם זיכיון - לא רק דמי זיכיון! ממה להיזהר
בהסכם זיכיון, הזכיין משלם לבעל הזיכיון (בדרך כלל רשת עם מוניטין ומותג מצליח) סכום מסויים ובתמורה נהנה מהזכות להשתמש בכל המוניטין של המותג.לכאורה מדובר בהסכם טוב לשני הצדדים - הזכיין לא צריך להשקיע שנים בלבנות מותג מוכר, לחדור לשוק, הון על תקציבי פרסום וכו' ובעל המותג לא צריך להשקיע בהקמת חנות/מסעדה/בית עסק חדש, עם כל הסיכונים הכרוכים בכך אלא ישר מתחיל לקצור את הפירות בלי קשר לשאלה האם העסק מצליח או לא.עם זאת, חשוב לשים לב שהסכמים אלו מנוסחים תמיד על ידי בעל המותג ולטובתו ולכן על הזכיינים להעזר בעו"ד הבקיא בתחום שיגן עליהם מהמלכודות שכמעט תמיד קיימות בחוזים מסוג זה.עלויות - טעות נפוצה של זכיינים היא חישוב הכדאיות לפי מחיר דמי הזיכיון והתעלמות מהעלויות הנוספות שהסכם הזיכיון מטיל על הזכיין. כך לדוגמא, זכיין של עסק מתחום המזון הופתע לגלות שעל פי החוזה (עליו הוא חתם ללא ליווי עו"ד) הוא מחוייב לרכוש את כל חומרי הגלם מהרשת והרשת רשאית לשנות את המחיר לפי שיקול דעתה. וכך, חודשים ספורים לאחר שחתם על ההסכם, שילם את הזיכיון והשקיע עשרות אלפי שקלים בשיפוץ העסק והכשרת עובדים - גילה כי עלויות המזון עלו בעשרות אחוזים והרווחיות של העסק נשחקה לחלוטין.מעונינים לקרוא טיפים נוספים - כנסו לאתר המשרד בכתובת http://www.gbalaw.co.il/*שימו לב - האמור בפוסט זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו אלא מהווה מידע כללי בלבד, אין להסתמך עליו והוא אינו יוצר יחסי עו"ד- לקוח.
נכתב ע"י גלעד בר-עמי משרד עורך דין ב 15 ינואר 2020 17:17

הסכם מייסדים - למה ולמי זה טוב, מה הזמן הכי טוב להכין הסכם מיסדים ולמה חייבים לשים לב כשמנסחים הסכם מייסדים?
הסכם מייסדים הוא ההסכם שבא להסדיר את מערכת היחסים בין המייסדים של החברה או המיזם לבין עצמם. הסכם מייסדים טוב יכלול התיחסות לתפקידו של כל אחד מהמייסדים בחברה, לזכויותיהם השונות של כל אחד מהמייסדים (הן לגבי בעלותם בחברה, וזכותם למשכורת/חלק מהרווחים והן לגבי משקל כל אחד מהם בהליך קבלת ההחלטות). למי ולמה זה טוב? - הסכם מייסדים הוא הכרחי כאשר מדובר במיזם עם יותר מיזם/מייסד אחד וחשיבותו עולה ככל שמספר המייסדים גדל ובפרט במקרים בהם לכל אחד מהמיסדים תפקיד בחברה. למה לשים לב -הסכם מייסדים יכול להיות ההבדל בין חברה מצליחה לחברה שלא מצליחה לתפקד וחשוב מאוד מאוד להבין שאולי יותר מכל הסכם אחר, הסכם המייסדים חייב להיות תפור במדוייק לאופי המייסדים, ל DNA של החברה או המיזם ולתכנית העסקית של המיזם. שימוש בהסכם שהוכן בעבור יזמים שונים בחברה שונה בתחום אחר עלול ליצור אי בהירות בקשר לחלוקת התפקידים, קבלת ההחלטות ועוד.רוצים לקרוא? לחצו על הלינק שלמטה וקראו עוד טיפים ונקודות חשובות על הסכם מייסדים ועל מגוון נושאים נוספים שיעזרו לכם ולעסק שלכם.https://tinyurl.com/yx5sqqq6*שימו לב - האמור בפוסט זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו אלא מהווה מידע כללי בלבד, אין להסתמך עליו והוא אינו יוצר יחסי עו"ד- לקוח.
נכתב ע"י גלעד בר-עמי משרד עורך דין ב 15 דצמבר 2019 17:34

מי רוצה להגדיל את מחזורי המכירות שלו?
בין כל ערוצי השיווק שיש לעסקים כיום, ישנו ערוץ שיווק אחד, שהתועלת שלו ביחס להשקעה היא הכי גבוהה!קוראים לערוץ השיווק הזה נטוורקינג, ומחקרים מלמדים שמחזורי המכירות גדלים בכ - 30% לעוסקים בדבר.לא להתבלבל, זהו ערוץ שיווק לכל דבר, וגם אותו צריך לטפח, להשקיע בו, להתמיד בו, ותוצאות כמובן יגיעו.אצלנו בוריטיב יש כבר מעל 2500 עסקים רשומים, ו 10 קבוצות ברחבי הארץ...אצלנו בוריטיב העסקים מקבלים כלים להצלחה, ונפגשים עם אנשים בקבוצות שרוצים בהצלחתם...אצלנו בוריטיב כל עסק מקבל כרטיס ביקור דיגיטלי, מהמשובחים שיש לשוק להציע, עמוד עסקי שנסרק בגוגל בצורה אורגנית, אשר דואג לזרימת לקוחות מגוגל, וכמובן חשיפה לכ 15,000 איש נכנסים מידי חודש לאתר שלנו, ומחפשים נותני שירותים ובעלי מקצועות...אצלנו בוריטיב - מקבלים עבודה! נקודה.איך זה אצלך?
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 21 ינואר 2019 16:56

איך נכנסים הביתה  
כל אחת ואחד מאתנו חוזר הביתה מיום עבודה עמוס, לפעמים מלחיץ. אנחנו עייפים, והדבר הראשון שאנו רוצים בבית זה שקט, להרגיש רוגע. רק מה, אנו לא חיים לבד, ומי מכם שמגיע אחרון, מגיע לבית עם ילדים, בן/ת זוג.הטיפ שלי, עצרו לפני הדלת, קחו כמה נשימות עמוקות, שחררו את הלחץ מהעבודה, העלו חיוך על הפנים והכנסו. חשוב להתייחס רגע לכל מי שבבית, ורק אחר כך ללכת לשים את הדברים במקום, אולי להחליף בגדים, להעביר את הנייד לחצי שעה לרטט ולהתייחס למשפחה.אחר כך, תחזרו לטלפון ותבדקו מי חיפש ומה דחוף להערב.
נכתב ע"י אמון בקשר ב 02 מרץ 2017 7:37

טיפ 30 - 70  
ככה תמנעו הרבה התנגדויות בשיחות המכירה שלכם!
נכתב ע"י SaleMasters ב 28 מאי 2014 18:47