האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג רפואה משלימה - ריפוי אנרגטי
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

"טניס אלבו"
"טניס אלבו" מוכרת כפציעת ספורט והיא שכיחה לא רק בקרב מתאמנים,אלא גם אצל אנשים המבלים את רוב היום בישיבה מול מחשב.רבים המקרים בהם מקור הבעיה הוא בצוואר ולא באזור הכאב עצמו הנמצא סמוך למרפק.הנה דרך לאבחון עצמי:נלחץ על הנקודה ורגיש מייד כאב. יש לזכור את רמת הכאב.1. הטה אוזן ימין לכתף ימין ולחץ על הנקודה הכואבת במרפק.במידה והכאב ירד - סביר שמקור הבעיה הוא שריר בצוואר.2. הטה אוזן שמאל לכתף שמאל ולחץ על הנקודה הכואבת במרפק.במידה והכאב ירד - סביר שמקור הבעיה הוא מחוליות צוואר.מוזמנים לדבר איתי ולפתור את הכאב : 050-7450989בועז לזניק
נכתב ע"י בועז לזניק - SPORT & THERAPY ב 23 דצמבר 2018 17:38

איך להיפתר מכאבים בגב וברגליים לאחר אימון?
סיימת אימון ושוב הופיעו כאבים ברגליים או בגב, שוב אותן נקודות ספציפיות מאותתות לך שהן קיימות ורוצות יחס. אחת הדרכים הפשוטות והיעילות היא שימוש בגליל פילאטיס להקלה על כאבים בשריר והארכת טווח התנועה.הנה 2 טיפים:1. לא מעט פעמים הכאבים בגפיים או בגב נוצרים בגלל נקודות כאב (טריגר פוינט) בישבן ולכן מומלץ להתחיל לגלגלעם הגליל קודם בישבן ורק אחכ על שאר השרירים.2. בכדי להגיע ולשחרר את השרירים העמוקים בישבן, מומלץ לגלגל בעזרת כדור קשיח.לחיי הבריאות שלך,בועז לזניק - sport & therapy
נכתב ע"י בועז לזניק - SPORT & THERAPY ב 26 נובמבר 2018 21:51

איך למנוע את 5 הפציעות הנפוצות מעולם הריצה
אני נתקל אצלי בקליניקה בלא מעט מטופלים מעולם הריצה עם פציעות.אז החלטתי לכתוב את 5 הפציעות השכיחות ביותר ולתת תרגיל אחד בסיסי שיכול למנוע זאת.1.כאב בחלק הפנימי של השוק -shinsplint. תרגיל: סיבוב כף הרגל פנימה כנגד גומייה.2.כאב בחלק הקדמי של הברך - runner's knee. תרגיל: סקווט.3.דלקת בגיד האכילס - achilles tendinitis. תרגיל: עלייה וירידה על קצות האצבעות.4.דלקת בכף הרגל (דורבן) - plantar fascitis. תרגיל: איסוף מגבת בעזרת אצבעות כפות הרגליים5.כאב בחלק החיצוני של הברך - itb syndrome תרגיל: בשכיבה על הצד, הרמה והורדה של הרגל העליונה.
נכתב ע"י בועז לזניק - SPORT & THERAPY ב 21 נובמבר 2018 17:26

מתיחות לפני ואחרי אימון
לא מעט מטופלים ומתאמנים שואלים אותי, האם לבצע מתיחות לפני אימון או רק לאחריו ואילו מתיחות?תשובתי היא זו:1. לפני אימון, בשלב החימום, יש לבצע מתיחות דינמיות (בתנועה) לחימום ועוררות שרירית ועצבית.2. בסוף האימון יש לבצע מתיחות סטטיות 8-15 שניות. 2-4 חזרות. לשיפור הגמישות, להארכת טווח תנועה ומניעת פציעות.
נכתב ע"י בועז לזניק - SPORT & THERAPY ב 04 נובמבר 2018 18:10

פריצת דיסק האם לנתח???
הדעה הרווחת היום שטיפול שמרני יעיל יותר מניתוח פריצת דיסק.אז לא צריך לנתח בכלל?ההמלצות הנכונות לביצוע ניתוח לפריצת דיסק הן רק אם:1. מתקיימת החמרה בחולשת שרירי הרגליים.2. מתקיימת פגיעה בשליטה על סוגרים עקב לחץ של דיסק על העצב.3. כאשר אי אפשר להוריד כאב בטיפול שמרני.
נכתב ע"י בועז לזניק - SPORT & THERAPY ב 04 נובמבר 2018 18:6

האוכל שאתם אוכלים יכול לייצר חלומות סיוט והפרעות שינה  
ידעתם שהאוכל והרעלים שנכנסים לגוף באמצעות האוויר מים אוכל ומוצרי צריכה נוספים הם אלו שגורמים לכם לחלום על נושאים מסויימים בלילה ואו לשינה לא בריאה ולא טובה? כמו גם ההמון גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון. כמות החמצן שנכנס לחדר. כיוון המיטה. אם מי אתם יושנים באותה מיטה. איזה כרית הראש שלהם נח עליה. מאיזה חומרים עשויים המצעים שלכם והאם הם נקיים? ועוד ועוד. בואו ללמוד איך לישון נכון ולתקן בקלות מצבי חוסר שינה וקושיי הירדמות אפילו הקשים ביותר תוך ימים מספר כולל אצל תינוקות וילדים. במקרים קשים ניתנת פורמולה הומאופתית יחודית על פי שלל הסימטומים שקשורים לבעיית הקושי בשינה. גם החלומות שלכם נלקחים בחשלון במתן רמדי תואמת אישית. בפרט אם אתם סובלים מסיוטים.
נכתב ע"י דר אדית דניאל -PhD MBMD רפואה אלטרנטיבית ב 01 מרץ 2018 14:16

איזון חומציות בסיסיות היהנו השורש לכל חולי  
לאזן את גוף מבפנים באמצעות תזונה נכונה. שמונעת עודף חומציות בגוף זהו השורש לככל מחלה או תהליך הבראה . מזונות מהחיי הינם חומציים והינם המצע עליו כל חיידק ווירוס ותא סרטני יכולים להתרבות ולגדול. לעומת תזונה בסיסית שרובה בנויה על פירות וירקות. שומנים גם הם מצע בתוכו נאגרים בגוף בתאי השומן הרעלים. עודף שומן ושימוש בשומן לא בריא עוזר לגוף לאגור זבל צואה ורעלים ולמנוע בריאות והורדה במשקל.
נכתב ע"י דר אדית דניאל -PhD MBMD רפואה אלטרנטיבית ב 01 מרץ 2018 14:11

טיפ השבוע
אל תחכו לזמן הנכון. החליטו כי עכשיו הוא הזמן הנכון.
נכתב ע"י רחלי גנון - ריפוי בתוך האור ב 09 מרץ 2014 18:24