האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג גוף ונפש - הילינג
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

כולן עברו את המבחן בהצלחה!
אמא! הייתי בכזה לחץ לפני המבחן!וגשל-חברה מהכיתה נתנה לכולם מהבקבוק שלה-היא אמרה שמי ש'תגלגל' מזה על שורש כף היד-בטוח מצליחה! לא האמנתי-אני וכמעט כל הבנות הלחוצות שלא זכרו כלום-קיבלנו מעל 90!בי-פוקוס! זה כל הסוד! תערובת שמנים מנצחת פיזור נפש, היפר, לחץ ושכחה!100% טבע! משתלם לך!
נכתב ע"י רוח אש ומים- מרכז לרפואה הוליסטית ב 29 אוקטובר 2019 22:49

מה עם החשק שלך?
אם יש לך ירידה בחשק, או למין השני שלצידך, יש לי עיצה וגם תרופה! מספיק שאחד יעשה פעולה או השתדלות או יוזמה, כדיי לחזק תקופות חלשות בזוגיות. יש לי תערובת שמני מרפא ניחוחית, שתפתיע את מי שלצידך, או את עצמך! 100% טבעי ואייכותי! מוזמנים! והעיקר שלום ואהבה!
נכתב ע"י רוח אש ומים- מרכז לרפואה הוליסטית ב 17 יולי 2019 20:26

מה החלום שלך, שנטשת, למה ויתרת?
למה הגענו לעולם הזה? מה השליחות? מה חשוב לתקן? איך לא נפספס?איפה שקשה, שם יש עבודה.היכן שקל וזורם, אלו מתנות חינם.היהדות, החסידות והקבלה, מגלים שהעולם הזה הוא עולם התיקון. בתהליך של 6000 שנה, גג, יש תהליך של ריפוי, שיפוץ, תיקון. והאלף השביעי יהיה עולם של גאולה.הרבה נכתב והופץ (גם בין אומות העולם), על האחריות של כל אחד מאיתנו לעבוד ולהגשים עצמו בעולם, להתגבר על אתגרים באמונה ולהתפתח ולממש עצמו/נשמתו בעולם.כל התורה על רגל אחת, חסידות.לכן בזמן הקצוב לנו, כדאי לא לשים בצד את הידיעה הזאת. לא לחלום בנתיים, לא לשקוע בלי להתבונן מעל, לא להירדם בשמירה.איפה שקשה, זה הכאב שמבקש תשומת לב. שדורש אהבה, שמייחל לרפואה.אל לנו לשכוח את החלום, (הכאב מזכיר, שלא נשכח) זה החלום של הנשמה. אסור לנו לנטוש את מהות הנשמה (נלך אל מה שאנחנו הכי אוהבים). חבל לנו לוותר על האפשרות להחזיר אותה שלמה ומתוקנת, זכה וטהורה.
נכתב ע"י רוח אש ומים- מרכז לרפואה הוליסטית ב 04 פברואר 2019 23:40

שימו לב לצבע
שלושה צבעי יסוד מרכיבים בשילובים ביניהם את אינסוף הגוונים.אז שימו לב לצבע! הגיעו אורחים, הביאו זר פרחים! איזה צבע דומיננטי שם? האדום? הצהוב או הכחול?התארחתם אצל קרובים, שימו לב מה הבאתם? ואיזה מהגוונים שולט שם?גם מה לבשת, ובאיזה צבע ערכתם את השולחן?מסודות הצבע נלמד בהמשך. רק תתבוננו בנתיים.
נכתב ע"י רוח אש ומים- מרכז לרפואה הוליסטית ב 26 ספטמבר 2018 1:18

לבחילות וצרבות
לקחת טיפה של שמן אתרי ג'ינג'ר + טיפה שמן אתרי אניס(שומר) לשתות עם מים או אפשר לטפטף על נייר טישו ג'ינג'ר ולהריח.
נכתב ע"י טבע בשבילך ב 08 מרץ 2014 21:27

כאב גב תחתון
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב תחתון במהלך ישיבה ממושכת מול מסך המחשב. הדרך למנוע ולהקל על כאבי הגב היא לבצע מספר פעולות פשוטות. 1. פעם בשעה לעמוד ולבצע מתיחה לאחור, מניחים את הידיים על המותנים ולוקחים את הגב והראש לאחור. 2. לדאוג שמשענות הכיסא יהיו בגובה השולחן. 3. פעם בשעה לקום ולנער את הרגליים. הדרך הטובה לשמור על הבריאות היא לדעת לתחזק את הגוף.
נכתב ע"י Negev- מרכז רפואה משלימה וטיפול בכאב ב 04 מרץ 2014 22:19