האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג טלפונים סלולאריים וסמארטפונים - שירות ומעבדות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

טעינה וקרינה בסמארטפון
חשוב לקרוא! הסמארטפונים שלנו הם מכשירים מצויינים אך גם צורכים הרבה אנרגיה וצריך להטעין אותם כל הזמן. אם במהלך הטעינה של המכשיר אתם מקבלים שיחה אל תענו אליה ! (עדיף גם לא להשתמש בו בכלל בזמן טעינה )דיבור במכשיר הסמארטפון בזמן שהוא שבטעינה מסוכן מאוד, וכבר קרו מספר מקרים שאנשים התחשמלו ואפילו מתו מכך ! אם אתם מקבלים שיחה בזמן שהסמארטפון נטען, נתקו אותו מהחשמל ורק לאחר מכן תענו, שמרו על עצמכם, ותנו למכשיר שלכם גם קצת לנוח..*בנוסף כאשר הסמארטפון מחובר למטען הקרינה שנפלטת ממנו רבה יותר ולכן עדיף להתרחק ממנו ככל הניתן בזמן הטעינה.
נכתב ע"י Mr. Smartphone-מומחה להתייעלות טכנולוגית ב 26 מרץ 2014 15:51

שמירה על הסמארטפון מפני נפילות
קבלו טיפ חכם שישמור על הסמארטפון שלכם.קניתם סמארטפון חדש במיטב כספכם, חשוב שתשקיעו גם בהגנה עליו מפני נפילות ושריטות. נפילה של המכשיר עלולה לגרום לשבר במסך שתגרום לכם להיפרד מכמה מאות שקלים.איך נשמור על הסמארטפון היקר שלנו מפני נפילות שריטות ושברים? כדאי לקנות מגן למכשיר שמספק לו הגנה מלאה מפני נפילות, ניתן לקנות מגוון מגנים בחנויות הסלולר השונות, יש לבחור מגן שמספק הגנה העוטפת את כל המכשיר להגנה מרבית.בנוסף כדאי לרכוש מגן מסך שיגן על מסך המכשיר שלכם משריטות ופגיעה מחפצים חדים.מגני המסך ומגני המכשיר אינם יקרים כלל בהשוואה למכשיר וניתנים לרכישה במגוון דגמים ובטווחי מחירים שונים.קניתם סמארטפון יקר כדאי להשקיע עוד קצת כדאי שיהיה לכם ראש שקט
נכתב ע"י Mr. Smartphone-מומחה להתייעלות טכנולוגית ב 26 מרץ 2014 15:40

חסכון בסוללת הסמארטפון
היום כולנו מסתובבים עם הסמארטפון עלינו כל היום וכמובן עם מטען צמוד. קבלו טיפ חשוב שיסייע לכם לשמור על סוללת הסמארטפון לאורך זמן.לסמארטפונים שלנו יש סוללות מסוג ליתיום שעובדות על מחזורי טעינה( כל טעינה מ- %0 ל 100% נקראת מחזור טעינה).יש מספר דברים שחשוב לדעת כאשר אתם מטעינים את הסמארטפון שלכם:1. לא לתת לבטריה להיגמר לגמרי- להגיע ל-0%, לאורך זמן זה פוגע באיכות הסוללה.2. לא להטעין את הסוללה בצורה מלאה מ-0% ל-100%- מקצר את חיי הסוללה. (אפשר להטעין עד 98-99).*אפשר פעם ב-30 טעינות לרוקן את המכשיר עד הסוף ולהטעין עד 100%. (עושה כיול מחדש לסוללה).3. להשתדל לא לחשוף את המכשיר והסוללה לתנאי חום, או להשאיר את המכשיר טעון ברכב.4. אם יש לכם סוללות נוספות אחסנו אותם במקום קריר.
נכתב ע"י Mr. Smartphone-מומחה להתייעלות טכנולוגית ב 26 מרץ 2014 15:37

חסכון בסוללת הסמארטפון
איך עוד אפשר לשמור על סוללת הסמארטפון שלנו?כאשר אנחנו טוענים את הסמארטפון שלנו הוא מתחמם, ופולט חום החוצה אל הסביבה כדי שהרכיבים שלו יוכלו לתפקד כמו שצריך (אותן טמפרטורות שבהן הוא תוכנן לעבוד).אם יש לנו כיסוי מגן על המכשיר, המכשיר מתקשה לפלוט את החום החוצה, על ידי כך המכשיר עלול להיפגע וכמו כן גם אורך חייה של הסוללה. הכיסוי המגן של המכשיר שתפקידו לשמור על המכשיר, במקרה זה, שומר על החום שדווקא מזיק למכשיר. סוללה חמה היא סוללה בעלת תוחלת חיים קצרה ולכן מומלץ להוריד את הכיסוי המגן לפני טעינה ארוכה.
נכתב ע"י Mr. Smartphone-מומחה להתייעלות טכנולוגית ב 26 מרץ 2014 15:35

חסכון בעלויות גלישה בחו"ל
קבלו טיפ חכם שיחסוך לכם הרבה כסף הפעם בנושא נסיעה לחו"ל.אם אתם טסים לחופשה הסמארטפון שלכם מבצע "נדידת נתונים"- מתחבר לרשת סלולרית בחו"ל אשר גורמת לגלישה באינטרנט להיות יקרה הרבה יותר מבארץ.מה אפשר לעשות?1.כבו את הגלישה הסלולרית במכשיר. אפשר לחסום את הגלישה הסלולרית דרך חברת הסלולר שלכם, בנוסף אפשר להעביר את המכשיר ל"מצב טיסה" כדי למנוע ממנו לגלוש בחו"ל.2. אם אתם מחליטים שכן תרצו לגלוש באינטרנט בחו"ל עשו חבילה מתאימה לפני הנסיעה לחו"ל הכוללת גלישה דרך חברת הסלולר שלכם ( ניתן גם לרכוש חבילות עם דקות ו Sms). 3. ניתן לרכוש Sim מקומי בחו"ל (וגם Sim בינלאומי בארץ) בתעריף נמוך עם שיחות, Sms, וגלישה, או רק גלישה.4. האפשרות הנוספת היא כמובן לגלוש דרך WIFI- רשת אלחוטית הפרוסה במגוון עסקים ומלונות בחו"ל.טיסה נעימה:)
נכתב ע"י Mr. Smartphone-מומחה להתייעלות טכנולוגית ב 26 מרץ 2014 15:33