האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג השכרת אוהלים לאירועים - השכרת אוהלים לאירועים
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

שאלות ותשובות נפוצות בהזמנת אדניות פח
* מה העלות של אדנית פח מגלוון?* האם החיבורים כוללים אטימה?* מהו עובי הפח?* האם יש אחריות על מוצר זה?* מהי העמידות של מוצר זה בפני שורשי הצמח?* מהו זמן הייצור והאספקה?* האם ניתן לרסס בצבע או בצביעה בתנור. מה ההבדל בינהן?_עלות אדניות פח משתנה לפי מידות האדנית. האדניות מיוצרות לפי הזמנת הלקוח._האדנית אטומה ומיועדת לשתילת פרחים/צמחים._ עובי הפח הוא 1.2 מ"מ._האחריות ב ירוק ועוד עבור מוצר זה הנה לשנה._עמידות המוצר לשורשים הנה גובהה מאוד (תלוי כמובן בצמח/עץ, גודלו ומשקלו)_זמן הייצור והאספקה הם תלויי עומס ורשימת המתנה, אך לרוב מדובר על לא יותר מ-14 ימי עסקים._ ניתן לצבוע בריסוס/התזה או בצביעה בתנור בתוספת תשלום. צביעה בתנור הנה עמידה יותר בצורה משמעותית.
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 14:5

שימוש בחומר מוניטור נגד "סיידה" פטריה המופיעה בדשא
"מוניטור" הינו חומר קוטל עשבים בררני, שמיועד להדברת עשבים דגניים ורחבי עלים, חומר נגד סיידה (פטריה המופיעה בדשא) ועוד. כמות של 10 גר' מספיקה לשני טיפולים, כל אחד של 5 ג'ר. יש למהול כל 5 גר' מהחומר ב-20 ליטר מים, כמות המספיקה לשטח גדול מאוד. לרוב מספיק הטיפול הראשוני לחיסול הסיידה. ניתן לשמור במקום בטוח את יתרת החומר ורחוק מהישג ידם של ילדים. אפשר לרסס גם כאשר הסיידה בפריחה. לפרטים נוספים והנחיות מלאות, ניתן ליצור קשר.* הייעוץ הנו ייעוץ כללי בלבד ובגדר המלצה. להנחיות המלאות רצוי לפנות ליצרן או ליצור קשר טלפוני במספרים הרשומים לעיל. ירוק ועוד
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 13:58

ירוק ועוד- גיזום עצים מסוכנים  
בגיזום עצים ובפרט בגבוהים שבהם, יש לנהוג משנה זהירות, ולעבוד בצורה נכונה ובטוחה.יש לדאוג, כי אין עוברים ושבים מתחת לשטח העבודה, וכן כי הגיזום נעשה בצורה מדורגת וזהירה, באופן בו גם ציוד ורכוש לא ייפגעו. רצוי תמיד לעבוד עם אדם נוסף אשר יימצא מטה, וכמובן לעבוד בצורה בטוחה ומאובטחת העונה על כל כללי הזהירות החייבים בחוק.
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 13:52

טיפ לעבודה עם מסור שרשרת בהשכרה - השכרת מסור שרשרת - טיפים לעבודה נכונה  
איך כדאי לעבוד נכון עם מסור שרשרת.
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 13:49

בניה נכונה של פיגום אלומיניום - ירוק ועוד  
כיצד לעבוד נכון עם פיגום אלומיניום נייד.הסבר על בניה נכונה של פיגום אלומיניום נייד. ירוק ועוד - השכרת סולמות ופיגומים ניידים מאלומיניום.050-5585051
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 13:44

טיפ והסבר למתיחת שרשרת במסור מסוג "טנקה"  
רמי שטילמן מסביר איך למתוח שרשרת במשור גיזום של טנקה- RAMI SHTILMAN SHOWS TANKA CHAINSAW
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 13:37

דשא סינתטי
קיבלתי המון פניות בחודשים האחרונים לגבי דשא סינתטי ובעקבותיהן גם הרבה שאלות באשר למחירים השונים שהלקוחות שמגיעים אלי מקבלים. ההבדלים בין סוגי הדשא הסינתטי המשפיעים על מחיריו הם:-מספר חורי הניקוז למטר-קוטרי חורי הניקוז-צפיפות הסיבים-עובי הסיבים-המרווח בין התפרים-גובה הסיבים-תרכובת הסיבים-חומר UV נגד קרינת השמשועודשימו לב שאתם מקבלים את מה ששילמתם עליו.
נכתב ע"י ירוק ועוד - כל פתרונות הגינון ב 02 אוקטובר 2014 13:33