האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג הנהלת חשבונות - חשבות שכר
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

הכן את עצמך לסוף שנה
הפקדות לקצבה (פנסיה), ביטוח חיים, אבדן כושר עבודה וקרן השתלמות חוסכות לך הרבה כסף בתשלומי מס ההכנסה וביטוח לאומי.מוזמנים להכנס למחשבון ולחשב מהי ההפקדה המומלצת עבורכם לקרן ההשתלמות והפנסיהhttps://masminimali.co.il/%D7%A2%D7%A9%D7%94-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%9A/
נכתב ע"י מסמינימלי ב 23 אוקטובר 2018 10:44

מתנות לחג
בתור בעלי עסק, אתם יכולים להענית מתנות לעובדים, ספקים, לקוחות וקולגות והמתנה תוכר לכם כהוצאה.כמה מותר לתת במתנה? - עד 210 ש"ח לאדם בשנה.אז, כשאתם מעניקים מתנות, תשמרו טוב על הקבלות :-)
נכתב ע"י מסמינימלי ב 05 ספטמבר 2018 21:27

טיפים לחסון במס לקראת סוף שנה
עוסק פטורכפי שידוע התקרה לצורך מע"מ עומדת השנה על 99,006 ש"ח בשנה. שימו לב ברגע שתעברו את הסכום הנ"ל- תשלמו הפרשי תשלום למע"מ ושנה הבאה תתחילו להיות עוסק מורשה.עוסק מורשה שימו לב לדרוש את המע"מ של החשבוניות. ולדאוג ולצרף חשבוניות מס כדי לקבל את החזר המע"מ.ניצול מרבי של ההוצאות בעסקחלק גדול מהעסקים אינם דורשים הוצאות שהם זכאים לדרוש, ההוצאות מקטינות את הכנסה החייבת שלך. מס הכנסה וביטוח לאומי משלמים על רווח בלבד.ככל שהרווח שלך נמוך יותר כך תשלם פחות מס הכנסה ובעקיפין גם פחות בטוח לאומי.מס הכנסה מכיר בהוצאות לצורך יצור הכנסה, לכן אם יש לך הוצאות עסקיות, תוכל לקזז אותם מההכנסות שלך, כך הרווח שלך לצורך מס יהיה נמוך יותרמכירים את ההוצאות שחוזרות כל חודש או חודשיים אצלכם בעסק. כמו בזק, טלפון, שכר דירה, חשמל, ארנונה, וועד, שכר עבודה, סוציאליות ועוד..שימו לב כי מלוא ההוצאות רשומות בספרים !!
נכתב ע"י דקלה בר ב 02 נובמבר 2016 9:31