האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג קורסים לימודים והכשרות
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

תפירה למתחילים
קורס תפירה זה חובה - הוא הבסיס לכל אשר תלמדי בתחום האופנה.
נכתב ע"י סטודיו איי ב 10 אוגוסט 2020 21:39

איך לכתוב קורות חיים
כולנו צריכים בשלב כלשהו בחיים לכתוב או לתרגם קורות חיים.הנה כמה טיפים קצרצרים לכתיבה נכונה של קורות חיים: כתבו מהסוף להתחלה – התחילו ממקום העבודה הנוכחי או האחרון ולכו אחורה. כך גם בסעיף הלימודים. המעביד הפוטנציאלי רוצה לראות במה אתם עוסקים כעת, לא בשנת תרפפ"ו... השתדלו לא לכתוב יותר מעמוד אחד (לכל היותר שניים). מי שקורא את קורות החיים שלכם קורא עשרות אם לא יותר קורות חיים, מתעייף מהר ועם כל הצער שבעניין – הוא לא הגיע לקרוא את האיליאדה. כתבו בצורה מדויקת, תכליתי ועניינית מבלי להגרר לפרטים שאינם רלוונטיים. אם אתם מגישים קורות חיים למשרת עורך דין, למשל, זה לא באמת מעניין אם מכרתם גלידה בתיכון. זכרו שבקורות חיים שאתם שולחים לאנגליה או ארה"ב מקובל לרשום מעין תמצית או הצהרה אישית שכוללת מספר חוזקות, יעדים ואת עיקר ניסיונכם. וכמובן, אל תשכחו לעשות הג(ע)הה כמו שצריך או לדאוג לתרגום נכון ומדויק!
נכתב ע"י איריס לביא תרגום ועריכה ב 04 אפריל 2019 12:23

שמירה על ידיים מטופחות גם בנקיונות
בימי הניקיונות הרציפים, יש להימנע ממגע ישיר עם חומרי הניקוי, הם פוגעים בעור. יש צורך לשטוף את הידיים מספר פעמים ,ובסוף היום למרוח קרם הזנה .
נכתב ע"י נייל סטודיו תל אביב ב 31 מרץ 2016 23:9

מומלץ לכל אדם ללמוד ריפוי קבלי
לימוד ריפוי קבלי נותן לכל אדם כלי ריפוי לכל מצב.הריפוי הקבלי נותן פתרוןלכל מצב ואינו מותיר מצב של חוסר אונים ריפוי הקבלי מרפא את המחלה משורשה ולא מהסימפטום שלה.ע"י ריפוי קבלי ניתן לוותר על תרופות, כימיכלים וסכיני הניתוחים.
נכתב ע"י אורנה מגנזי ריפוי בכח קבלי ב 13 אוגוסט 2014 17:19

אפידורל - כן, לא , מתי ואיך  
אחרי שצופים ב"בייבי_בום" חייבים להבין למה דולה!- כדי לקחת אפידורל בזמן הנכון: כשיש לך תמיכה עם הכאב, הדרכה ועיסוי, ההתמודדות איתו אפשרית וניתן להמתין עם האפידורל לרגע המתאים (שיפחית את הסיכוי שהלידה תסתבך לניתוח או לידה מכשירנית)-אפשר גם בלי- הדרכה והכנה לפני לקראת הבאות. חיזוק האמונה בעצמך וביכולת שלך לעשות את זה תמנע ממשפטים כמו "את לא תעמדי בסבל הזה" להגיע אליך (ולצערי בטלויזיה זו לא הפעם הראשונה או היחידה שנתקלתי בהחלשה של נשים כדי שיקחו אפידורל וישתקו).- תנועה וזרימה גם עם אפידורל- גם אחרי שלוקחים אפידורל, חשוב להניע את הגוף, לשנות תנוחות, לסובב את מפרקי הירך ולנענע את הגוף. עם ריבוזו , עם כדור בוטן, עם היד או בכל אמצעי שיש. כל אלו יעזרו לעובר שזקוק לתנועה , להתברג באגן, לרדת בספינות ולהיוולד בשמחה.רק אהבה ולידות שמחות וטובות לכולן.נשיקות
נכתב ע"י חופית מנו ב 02 פברואר 2014 13:2