האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג קידום עסקים במדיה חברתית
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

אטריבוציה לפי קליק אחרון או קליק ראשון.
אטריבוציה לפי קליק אחרון או קליק ראשון.פירוש המושג אטריבוציה, שיוך, הוא הדרך שעבר גולש באינטרנט לפני השארת הליד או ביצוע קנייה. יש כמה מודלים של אטריבוציה והיום אני רוצה לדבר על שניים - לפי קליק אחרון ולפי קליק ראשון.ברירת המחדל של כל הדוחות במערכות אנליטיות, היא אטריבוציה לפי קליק אחרון.כלומר, מאיפה הגיע הגולש לפני שביצע המרה (רכישה או השארת פנייה).לדוגמה:מפייסבוק נכנסו 10 איש וקנו 2מגוגל נכנסו 15 איש וקנו 7 לפי הנתונים האלו אפשר לומר שפרסום בגוגל הרבה יותר יעיל.אבל...אטריבוציה לפי קליק ראשון מאפשרת לנו לבדוק איזה ערוץ הניע את כל השרשרת הפעולות שבסופו של דבר הביאו למכירה..נחזור לדוגמה שלנו.לפי קליק אחרון גוגל הביא 15 רכישותכאשר בדקנו דוח לפי קליק ראשון, גילינו ש-13 איש קודם ראו את הפרסום בפייסבוק ורק אחרי זה ביצעו חיפוש בגוגל ורכשו.זה אומר דבר מאוד פשוט - אם לא היה פרסום בפייסבוק, דרך גוגל היו קונים רק 2 איש. לראות דוחות אנליטיים, זה מאוד חשוב. מה שחשוב אפילו יותר, זה לנתח נכון את הנתונים.
נכתב ע"י עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות ב 15 דצמבר 2021 8:33

איך לא להפסיד מכירות בחנות אינטרנטית
03:20 בלילה.התקלה בחנות האינטרנטית טופלה והאתר חזר לפעילות תקינה.נשלחה הודעה ללקוח. אפשר ללכת לישון.הכל התחיל בשעה 9:00 בבוקר, מהתראה שהגיעה למייל - האתר חווה איטיות לא שגרתית. נא לבדוק.מאותו הרגע התחיל מרתון בדיקות בניסיון לאתר ולתקן את התקלה. בשעה 18:00, אחרי אין ספור ניסיונות לתקן את התקלה והתייעצויות עם בעלי מקצוע נוספים, הגענו להחלטה להשתמש במוצא אחרון - שחזור האתר לגרסה הקודמת שלו.האתגר המרכזי בפעולה הזאת היה לשמור על נתונים של הזמנות כדי למזער את הנזק. בשעה 19:00 התחיל תהליך של גיבוי, סידור ושחזור נתונים.בשעה 01:30 החנות חזרה לחיים. הצלחנו לשמור על כל הנתונים ואף קנייה לא נמחקה.עוד שעתיים הרצנו בדיקות שונות, ורק אחרי שראינו שהכל עובד תקין, הלכנו לישון. עכשיו הדבר החשוב!מתחקיר שנעשה למחרת התגלה, שמקור התקלה היה באדמין של האתר. הוא ניסה לשנות פונקציה מסוימת באתר והתערב בקוד של האתר. ועשה זאת מאוד לא מקצועי.כתוצאה מההתערבות הזאת, החנות הפסידה יום שלם של מכירות. נזק עצום! למה כתבתי כל זה,הרבה פעמים לקוחות דורשים ממני גישת אדמין לאתר שלהם.מצד אחד, זאת דרישה לגיטימית. הרי זה האתר שלהם.מצד שני, אדמין יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר אם הוא לא יודע להיזהר בפעולות שלו.אם אתם לא סומכים על האיש הטכני שלכם ובכל מקרה רוצים גישת אדמין לאתר, תבקשו 2 הרשאות:1. הרשאת אדמין, שתהיה שמורה אצלכם ליתר בטחון.2. הרשאת עורך לעבודה באתר. ורק עם הרשאה זו תיכנסו ותבצעו פעולות באתר שלכם.טיפים נוספים בנושא ניהול אתרים אפשר ללחוץ כאן
נכתב ע"י עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות ב 08 דצמבר 2021 15:17

מה צריך לדעת לפני שפותחים חנות אינטרנטית?
מה צריך לדעת לפני שפותחים חנות אינטרנטית?החלטתם לפתוח חנות אינטרנטית? - מזל טוב!לפני שמתחילים לבזבז זמן וכסף על בניית אתר, קידום ועוד, חשוב לעשות שלושת ההכנות האלו.מחזוריות קנייה - כל כמה זמן לקוח רוכש את המוצר שלכם.אם אתם מוכרים ירקות, סביר להניח, שהלקוחות ירכשו את המוצר שלכם פעם בשבוע.ואם מדובר על רהיטים - פעם בכמה שנים.במקרה הראשון, כאשר למוצר שלכם יש מחזוריות קנייה גבוהה, רוב המאמץ השיווקי יושקע בלהחזיר את הלקוח שכבר קנה.במקרה השני - להביא לקוחות חדשים.מבחינה שיווקית, הרבה יותר קל וזול להחזיר לקוח שקנה פעם אחת מלהביא לקוח חדש. לכן, אם בחנות שלכם יהיו מוצרים עם מחזוריות קנייה נמוכה, אתם חייבים להיערך להוצאות פרסום הרבה יותר גבוהות. ROI - רווחיות של מוצר.לפעמים אני שומע מבעלי חנויות שרווחיות המוצר שלהם יותר מ-400%. נחמד מאוד!וכמה עולה לך לשווק את המוצר? - כאן לרובם אין תשובה.נעשה חשבון פשוט. אם מוצר עולה 2 שקל, מוכרים אותו ב-10, והוצאות פרסום על אותו מוצר הן 6 ש"ח - נשאר בכיס רק 2 שקל.וזה כבר פחות נחמד. לפני פתיחת החנות חשוב לחשב ROI של המוצרים כדי לבנות נכון את תהליך השיווק. אפיון חנות אינטרנטית.רוב האנשים מנסים לחסוך בהוצאות ולא עושים אפיון מקצועי. חבל מאוד, כי אחרי זה תשלמו הרבה יותר עבור תיקונים ושינויים שלא חשבתם עליהם קודם.אפיון חנות אינטרנטית עונה על הרבה שאלות חשובות, כמו - איזה מבנה חנות כדאי לעשות, בניית אינטגרציות לממשקים נוספים (כמו ניוזלטר או CRM), באלו מערכות קידום מכירות כדאי להשתמש באתר, איזה פלטפורמה לבניית חנויות הכי מתאימה, בחירת שרת, בחירת דומיין ועוד. רוצים לבנות חנות רווחית? - תשקיעו בהכנות!
נכתב ע"י עדן שיווק וקידום עסקים - עיצוב, הקמה ושיווק חנויות אינטרנטיות ב 01 נובמבר 2021 17:54

בנייתו והגדרתו של הדף העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם | 2 | DOREL DIGITAL  
נדבר על כמה חשוב כיום לבנות ולהגדיר את הדף העסקי שלנו בפייסבוק ובאינסטגרםולמה זה קריטי לפני כל עניין הקידום האורגני והממומן.מוזמנים להצטרף ללייב הבא ולשתף את ההזמנה הזאת למי שאתם מכירים,הולך להיות מטורףףף !!!יצירת קשר :אתר החברה - דוראל דיגיטל - שיווק דיגיטליhttps://www.dorel-digital.com/
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 10 ספטמבר 2021 19:12

כרטיס ביקור דיגיטלי 💻📲☎📊 | 1 | DOREL DIGITAL  
מדברים על כרטיס ביקור דיגיטלי.תשתפו את הלייב הבא לכל מי שאתם מכירים שהוא בעל עסקותפיצו את הבשורה כמה שיותר, כמה זה חשוב היום כרטיס ביקור דיגיטליבשביל שזה יסייע לנו בעסקים!!!לכרטיס ביקור הדיגיטלי שלי :https://www.digitalbusinesscards.co.il/dorel-digital/
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 10 ספטמבר 2021 19:5

שני חוקי יסוד לכל אדם מצליח ⭐  
תמיד תקיפו אתכם באנשים מרימים וטובים,אל תקימו באנשים מורידים.תמיד תעבדו עם הספקים והעובדים הנכונים,אל תעבדו עם כאלה שהם לא נכונים על פי ההרגשה שלכם.רשמו לי כאן בסרטון,האם גם אתם בסביבה המרימה והנכונה שלכם ?
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 20:6

הדבר החשוב בעסק כרטיס ביקור דיגיטלי 📲  
הדבר החשוב בעסקכרטיס ביקור דיגיטליצפו בסרטון הבא !
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 20:4

כל מה שרציתם לדעת על ממומן 👌🏼💲  
אל תטעו לרגעהפוסטים שאתם מחליקים בפיד שלכם ושלפתע אתם רואיםאת הפוסט שבדיוק אתם דיברתם עם מישהו מסוים ואז פתאום ראיתם את זה?זה בגלל שנכנסתם לאתר של אותה החברה שבמקרה נכנסתם דרך פוסטבגוגל או בפייסבוק ואז עשו עליכם רימרקטינג 📈וזה משהו חברים שגם אתם יכולים לעשות בשביל להגיע לקהל היעדהמדויק שצפה בסרטון שלכם יותר מ 50%,שווה לנסות 💎
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 20:3

כך תעלה רמה בזירה הדיגיטלית ✅🥇  
מאוד מאתגר בזירה הדיגיטלית.ולכן כדי לבלוט אנחנו חייבים אתר שישקף את מי שאנחנו על מנת לבדל אותנו מהאחרים, צפו בסרטון הבאותייגו לי כאן אנשים שהיו רוצים נכס דיגיטלי ( אתר )
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 20:1

זה יעלה את הסרטונים שלכם לרמה הבאה 📊  
סרטונים זה הדבר הבא!לוגו זה מצויין עם זאת חשוב שיראו אתכם..תרשמו כאן בתגובה :איזה סרטון הייתם עושים?ועל איזה נושא הייתם מדברים?
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 20:0

רוצים לשמוע על עשייה? הסרטון הבא הוא בשבילכם 🤗  
כל הסרטונים האלה במיוחד בשבילכם !!!רשמו לי למטה בתגובה, איזה עשייה מטורפת היית לכם השבוע?
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:58

זו הדרך לפרסם בממומן כמו מקצוענית 💯  
כשאת רוצה לפרסם בתשלום לפייסבוק ואינסטגרם.. תנסי לחשוב על אסטרטגיה מאוד ברורה לשיווק שלך ותוכלי להכין : 1. סרטון רגש שיתחברו אליך2. מבצע מטורף שירצו לקנות ממך. 3. שירות/מוצר פרימיום ששם זה הכסף הגדול. וברגע שתעשי את כל זה למשך זמן מסויםותמשיכי לשלב פוסטים לפיד שלך..את צפוייה לקבל תוצאות מדהימות בהצלחה!!!
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:56

הסטורי הזה יביא לכם חשיפה 🤳🧐  
סטורי סטורי סטורי למה זה בכלל חשוב?? העלתם פוסט..כנסו אליו..תלחצו על כפתור השיתוףותעלו בתור סטורי.. תוסיפו :1. האשטגים רלוונטים.2. גיפ.3. כותרת הנעה לפעולה.4. תתיגו את עצמכם.כל זה יתן לכם חשיפה חינמית באינסטגרם עם אופציה גם לסטורי בדף העסקי בפייסבוק. וברגע שתמשיכו עם זה, תראו שתוך פרק זמן קצראנשים שמעולם לא צפו בכם...יכירו ויעקבו אחריכם..
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:51

יש לך עסק ? הכלי השימושי הזה בשבילך ! 🤝🏼💥  
לרוב האנשים לפחות בארץ ישראל, משתמשים בוואטסאפכמובן שבעולם גם אבל אצלינו משתמשים הרבה יותר..רציתי לדבר אתכם על כמה חשוב שיהיה לנו וואטסאפ ביזנס :)הרי אנחנו כבעלי עסקים משתמשים כיום עם כל מיני אפיקים של ערוצי שיווקאם זה :פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אתר תדמית ועוד..לכן וואטסאפ ביזנס יתרום לנו המון במידה ויש לנו קטלוג להראותשל שירותים או מוצרים שיש ברשותינו, כמובן שיש גם אפשרויות נוספות :קטלוג דיגיטלי.קישור למייל.קישור לאתר.הודעות מוכנות מראש.זמנים שאנחנו פעילים בהמשך השבוע.מיקום.אודות ועוד..רשמו לי כאן למטה, איזה ערוצי שיווק שיכול לעזור לבעלי עסקים באמצעות הדיגיטל?
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:49

השיעור הגדול שנתנה הקורונה לכל בעלי העסקים 🤔  
הקורנה הייתה חוויה מאתגרת ולאחר מכן אנשים עם הזמן הבינו זאת שחייבים להיכנס לעולם הדיגיטל!פעם זה היה מומלץ,היום זה חובה,פיקוח נפש!ספרו לי כאן בתגובות, איזה צעדים אתם עושים כדי לקדם את העסק שלכם בדיגיטל?
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:46

זה הנכס הכי חשוב שלך ! 💎  
באמצעות נכס דיגיטלי תוכלו להציג את השירות או המוצר שלכם לגולשים פונטציאלים, ככה יתענינו בכם והנוכחות הדיגיטלית שלכם תיהיה חזקה..💎 אתם חייבים אתר 💎בנוסף לרשתות החברתיות שזה מצויין, אתם חייבים משהו שיתן לכםעוד נוכחות דיגיטלית מסוימת, שירים אתכם בעסקיםושתגיעו ללקוחות פוטנציאלים...תתחילו להתעורר שלא תישארו מאחור!
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:43

בעל עסק? אל תעשה את הטעות הזו ! 😯😯😯 | DOREL DIGITAL  
המון בעלי עסקים פונים אלי לאחרונה שניסו לפרסם אתעצמם בפייסבוק ובאינסטגרם באמצעות ממומן..ושאלתי אותם אם הם ניסו לעשות אורגני??כי אם נחשוב על זה, ברגע שאנחנו עושים ממומןהגולשים מגיעים אלינו לדף העסקי שלנו כדי לחקור אותנובשביל לבדוק אם אנחנו אכן הנותני שירות מתאימים להם..אז אל תעשו את הטעות ותעשו ישר ממומןאלא תשתמשו בכל הכלים שפייסבוק מציע, זה בחינם..ואז אתם באמת תגיעו לתוצאות שאתם תצטרכו 👍קרה ואתם פחות מבינים בשיווק וזה מרגיש לכם שזה סינית?!קחו איש שיווק שיתן לכם את המענה האידיאלי עבורכםבסופו של דבר זה מאוד חשוב להיחשף ברשתות החברתיותכדי שידעו שאנחנו קיימים ולכן אנחנו חייבים לעשות שיווקכי היום, לא מספיק לנו המפה לאוזן..אז תנסו את מה שאני מציע לכם ושיהיה לכם בהצלחה 😎
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 13 אוגוסט 2021 19:37

טיפ לתחילת שבוע
שבוע טוב, שבוע של שגרה....בזמן שגרה, חשוב להקפיד על סדר יום, ולהתחיל את היום בניקוי שולחן, דברים שנשארו מיום העסקים האחרון, ולהתחיל יום עבודה פרודוקטיבי, מלא עשייה!
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 07 יוני 2021 8:45

משפך שיווקי - דברים שכדי לדעת
בבניית המשפך השיווקי, חשוב מאוד לדעת ולהתאים ליכולות העסק, לתנאים בשוק, להכיר את קהל היעד, ובהתאם לגזור את היעדים והמטרות שאותם תרצו לראות בסוף התהליך.דוגמא למדדים של משפך שיווקי: 50,000 חשיפות למודעה1,000 כניסות לאתר200 נרשמים לניוזלטר בחינם50 אנשים רוכשים מוצרי דיאטה5 אנשים רוכשים פגישה ותכנון תפריט בהתאמה אישית
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 27 דצמבר 2020 12:41

בידול עסקי - איך מוצאים אותו?
אין עסק או בעל עסק שלא היה רוצה שהעסק שלו יהיה מבודל.כדי למצוא את הבידול נוכל לשאול 2 שאלות מרכזיות:1) איך אני נתפס בעיני הלקוח?2) איזו בעיה העסק שלי פותר ללקוח?לא על כל החסרונות השוק אנחנו נוכל לתת פתרונות. אבל אם נתמקד בחסרון מסוים בשוק ונציב בו יתרון יחסי – יש לנו אפשרות לבלוט ולמצוא לעצמנו בידול.
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 23 דצמבר 2020 12:33

מי רוצה להגדיל את מחזורי המכירות שלו?
בין כל ערוצי השיווק שיש לעסקים כיום, ישנו ערוץ שיווק אחד, שהתועלת שלו ביחס להשקעה היא הכי גבוהה!קוראים לערוץ השיווק הזה נטוורקינג, ומחקרים מלמדים שמחזורי המכירות גדלים בכ - 30% לעוסקים בדבר.לא להתבלבל, זהו ערוץ שיווק לכל דבר, וגם אותו צריך לטפח, להשקיע בו, להתמיד בו, ותוצאות כמובן יגיעו.אצלנו בוריטיב יש כבר מעל 2500 עסקים רשומים, ו 10 קבוצות ברחבי הארץ...אצלנו בוריטיב העסקים מקבלים כלים להצלחה, ונפגשים עם אנשים בקבוצות שרוצים בהצלחתם...אצלנו בוריטיב כל עסק מקבל כרטיס ביקור דיגיטלי, מהמשובחים שיש לשוק להציע, עמוד עסקי שנסרק בגוגל בצורה אורגנית, אשר דואג לזרימת לקוחות מגוגל, וכמובן חשיפה לכ 15,000 איש נכנסים מידי חודש לאתר שלנו, ומחפשים נותני שירותים ובעלי מקצועות...אצלנו בוריטיב - מקבלים עבודה! נקודה.איך זה אצלך?
נכתב ע"י ברוך בסה ייעוץ וליווי עסקי ב 21 ינואר 2019 16:56