האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג משרד במיקור חוץ
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

ש.א.ה
זיווגים הם לא רק בין בני זוג הם גם בין מנהל ועובד, בין רופא וחולה, בין שותפים לעסק...על מנת למצוא את האדם איתו אני צריך להיות, איתו אני צריך לעשות תיקון כלשהו ניתן לעשות מדיטיציהעל אחד מהצירופים של ה 72 שמות ש.א.ה. מוזמנים למדט לפי הכיתוב בתמונהבהצלחה
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 08 מאי 2022 19:38

הכנת חומר לרו"ח
ידוע שעסקים פטורים ממע"מ או מעבר לעסק ע.מ או חברה בע"מ וכו' צריכים להגיש את ההוצאות שלהם כל תקופה מסויימת. אבל...כשזה מגיע להגשה בפועל קורה שאנחנו שוכחים לתייק את הדברים החשובים ולשים אותם במקומות הנכונים. הטיפ שלי אליכם היום הוא לוודא שכל פעם שיוצאת או נכנסת חשבונית למייל שלכם או לכיס שלכם תייקו אותה במיידית בתיקיית דרייב ייעודית ,שתאפשר לכם אח"כ בשלוף לרכז את הכל ולשלוח לרו"ח.לעזרה בריכוז וסידור המסמכים מוזמנים לפנות אלינו 0528169191
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 29 מרץ 2022 11:58

צ'ק ליסט לניהול מידע נכון בעסק!
היי חברים, קבלו צ'ק ליסט לניהול מידע בעסק: הנה הדברים שאני צריך לתעד ולנהל נכון וכדאי שיהיו שמורים במקום שאני יודע איפה:1. הצעת מחיר ללקוח.2. לקוח חדש - תיקייה חדשה.3. מחברת לקוח - פרטים חסויים.4. תיעוד מפגשים פרונטלים / פגישות בזום.5. תוכנית עבודה - בניית מסגרת.6. מסמכי הנהלת חשבונות. 7. חומר עיוני ומקצועי. להורדת המדריך המלא לחצו כאן:https://kerenoffice.ravpage.co.il/7tips בהצלחה!
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 23 פברואר 2022 10:48

טיפ השבוע!
היי חברים, הטיפ שלי אליכם השבוע הוא תמיד לשאול ולחקור את ה"למה" שלכם :-)אנחנו בתור בעלי עסק רוצים תמיד רוצים להתקדם ולהרוויח אבל בואו נעצור רגע. קודם כל בואו נשאל "למה". ברגע שה"למה" שלנו ברור לנו יותר אנחנו יורדים לשורש העניין ועושים דברים מהמקום הנכון ולא רק מהמקום של "אני רוצה להרויח כסף". אז מציעה לכם לחקור בסופ"ש את ה"למה" שלכם ולראות שאתם באמת מחוברים אליו. שבת שלום :-)
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 17 פברואר 2022 17:34

יום הולדת יום הולדת יום הולדת הנה בא!
היי! מכירים את זה שלעיתים אנחנו שוכחים להגיד מזל טוב אפילו לחבר קרוב?אז מה בדיוק קורה כאשר ללקוח חשוב שלנו יש יומולדת 🥳? איזה נחמד אם נתקשר לא רק בענייני עבודה ונגיד מזל טוב! נאחל לו שנה נהדרת ומלאה בכל טוב🎂.לפעמים זה כיף ומספק להתקשר ללא אג'נדה וכנראה ולא רק בשביל זה נוצרה אחלה אפליקציה שנקראת ME שמתזכרת אותנו לפי אנשי הקשר שלנו בנייד למי יש יומולדת היום💐אז קדימה! למה אתם מחכים הורידו את האפליקציה, תנו הרשאה לאנשי הקשר ותתחילו לקבל תזכורות למי יש יומולדת ויש מצב שתקבלו גם לקוח חוזר. בהצלחה!שלכם,קרן ❤
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 09 פברואר 2022 19:8

עסק מצליח לא שוכח!
היי חברים,נכון שבעסק שלנו יש הרבה דברים לטפל ואנחנו לא תמיד מספיקים את הכל?הכנתי עבורכם מדריך שיעשה לכם קצת סדר בראש וינחה אתכם איך עסק מצליח לא שוכח.על מנת לקבל את המדריך היכנסו לכאן וקבלו ישירות את המדריך:https://bit.ly/31FiS1fלשאלות והזמנת שירות מוזמנים ליצור עימי קשר 0528169191 - וואטסאפ.
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 09 ינואר 2022 12:7

כמה טיפים קצרים לשנה החדשה:
1. שחררו מעצמכם את העול שאינו נגמר, תנו למישהו אחר להתעסק עם הדברים הקטנים שאתם לא מגיעים אליהם.כמו למשל הוצאת הצעות מחיר, גבייה טלפונית, תיאומי פגישות, בדיקות וסקירות בשטח ועוד...2. רפאו את הגוף שלכם בדרך הכי טבעית שיש - מוזמנים לדבר איתי על מי כסף קולואידים, אנטיביוטיקה טבעית. 3. תנו לגוף שלכם את הויטמינים והמינרלים שהוא צריך, מזונות משלימים שיעשו לכם את היום, תרגישו שבעים ותצטרכו לדאוג פחות לאוכל שלכם ותהיו בטוחים שהוא מקבל את המזון הכי נכון לו - דברו איתי על תוכנית הליווי של 10 הימים. ודברו איתי :-)בהצלחה,קרן פלרשירותי משרד בהתאמה אישית.
נכתב ע"י קרן פלר - שירותי משרד בהתאמה אישית ב 02 ינואר 2022 18:36

טיפים לחסון במס לקראת סוף שנה
עוסק פטורכפי שידוע התקרה לצורך מע"מ עומדת השנה על 99,006 ש"ח בשנה. שימו לב ברגע שתעברו את הסכום הנ"ל- תשלמו הפרשי תשלום למע"מ ושנה הבאה תתחילו להיות עוסק מורשה.עוסק מורשה שימו לב לדרוש את המע"מ של החשבוניות. ולדאוג ולצרף חשבוניות מס כדי לקבל את החזר המע"מ.ניצול מרבי של ההוצאות בעסקחלק גדול מהעסקים אינם דורשים הוצאות שהם זכאים לדרוש, ההוצאות מקטינות את הכנסה החייבת שלך. מס הכנסה וביטוח לאומי משלמים על רווח בלבד.ככל שהרווח שלך נמוך יותר כך תשלם פחות מס הכנסה ובעקיפין גם פחות בטוח לאומי.מס הכנסה מכיר בהוצאות לצורך יצור הכנסה, לכן אם יש לך הוצאות עסקיות, תוכל לקזז אותם מההכנסות שלך, כך הרווח שלך לצורך מס יהיה נמוך יותרמכירים את ההוצאות שחוזרות כל חודש או חודשיים אצלכם בעסק. כמו בזק, טלפון, שכר דירה, חשמל, ארנונה, וועד, שכר עבודה, סוציאליות ועוד..שימו לב כי מלוא ההוצאות רשומות בספרים !!
נכתב ע"י דקלה בר ב 02 נובמבר 2016 9:31