האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג פרחים
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

מה זאת חוויה של התרחבות התודעה? מהו המרחב הקוואנטי? איך אפשר לתאר אותו? על מה דולורס קנון מדברת?
בסשן QHHT על פי גישתה של דולורס קנון רבים ירגישו שהתודעה שלהם קיבלה עוד מימדים. התרחבה כאן, הסופרת אניטה מורג'אני מתארת משהו שקרוב מאוד לתחושה הזו:
נכתב ע"י QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי ב 30 יולי 2023 14:34

אורחים לא קרואים אצלי במרפסת - המלחמה
ניצחתי את הפולשים.
נכתב ע"י צברית שפאן - אדריכלות ועיצוב פנים ב 18 נובמבר 2019 16:44

מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.
נכתב ע"י עציצים ממותגים, מארז שי, ישראל רף ב 09 יולי 2019 10:58

מתנות לראש השנה, המתנות שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.
נכתב ע"י עציצים ממותגים, מארז שי, ישראל רף ב 30 יולי 2018 9:20

אסתמה ופתרונות בהומאופתיה
אסתמה, גנחת הסמפונות וקצרת הנשימה הם כולם אותם שמות לאותה מחלה הנקראת על המונח אסתמה –קושי בנשימה או נשימה כבדה - ביוונית באסתמה דלקת שתוקפת את בסמפונות מערימה קשיים על כניסת האוויר לריאות ועל יציאתו. המחלה היא בריאות לרוב כרונית והתקפית – המחלה תוקפת את האדם בצורה ספזמוטית וחסימות שנוצרות במעברי האוויר גורמים לתחושת חנק. באסתמה מיוצר הריר שקיים בגוף בצורה מוגברת – הוא מופרש באזור בריאות ביתר וגורם לחסימה של קנה הנשימה. מצב זה גורם לנשימה קשה קושי בהוצאת אוויר או הכנסה צפצופים שיעול וסיבולת לב ריאה נמוכים – הם תסמינים שמלווים את התופעה. שיעול טורדני, מועקה בחזה, שיעול בלתי פוסק, קושי בדיבור, נשימה מהירה ונשימה קשה מלווה במאמץ רב
נכתב ע"י דר אדית דניאל -PhD MBMD רפואה אלטרנטיבית ב 01 מרץ 2018 13:6

מתנות לראש השנה, איך תשמחו את העובדים והלקוחות ותרוויחו בגדול
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.
נכתב ע"י עציצים ממותגים, מארז שי, ישראל רף ב 02 אוגוסט 2017 16:6

להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'
להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'יש זוגות שמתחתנים ולוקחים מפיקים לאירוע ויש כאלה שלא מוכנים שאף אחד יתכנן להם את האירוע, אלא רק הם החל מבחירת צבע המפיות שיהיו על השולחן ועד לצבע של הפרחים באגרטל.פעם זה היה בלבול מוח שלם. היית רוצה להפיק אירוע, היית נאלץ להתרוצץ בכל הארץ בין כל מיני חברות של השכרת ציוד לאירועים. מאחת היית שוכר שולחנות וכיסאות, מהשנייה כלים דקורטיביים, מהשלישית ציוד הגברה ועד שהייתם מגיעים לאירוע הייתם כל כך מותשים שלא זכרתם שבכלל התחתנתם.
נכתב ע"י אנואר השכרת ציוד לאירועים ב 05 ספטמבר 2015 15:11

שיטת הריפוי נשמה תודעה וגוף
לכל דבר יש נשמה – לכם כאדם, לאוזן שלכם, ללב שלכם, לכל תא בגוף. כך גם לבעלי חיים, לפרחים ולכל דבר הקיים בעולם, גם לאוטו, גם לבית, גם לחפצים.לכל דבר יש תודעה – יש אנטלגנציה עצמאית בכל תא בגוף, בכל איבר – לעיניים שלכם, לברך הכואבת, לכל דבר.לכל דבר יש גוף – זה האיבר, התאים, הרקמה, העור, שרירים, עצמות, עיניים – כל מרכיבי הגוף.אבל .... גם לרגשות כמו דכאון, עצבות, חרדה, פחדים , גם להם יש נשמה תודעה וגוף. גם למחשבות, גם ליחסים בין אנשים. לכל דבר.כל דבר בטבע בנוי מאנרגיה וחומר. כן, אנרגיה. כוח. לכל תא בגוף, לכל איבר, לכל מערכת, לכל דבר.
נכתב ע"י הילינג אנרגטי - דניאל קרני ב 02 מאי 2015 21:23

החלקת קראטין ותוספות שיער - כל מה שבראש שלך!
השיטה הכי פופולרית היום להחלקת שיער היא החלקת קראטין. קראטין זהו סוג של חלבון המשמש בפורמולות מסוימות להחלקת שיער. בהחלקת קראטין נצמדת הפורמולה לשיער, מקבעת אותו ויוצרת החלקה עמידה וקבועה.
נכתב ע"י רוברט ב 10 דצמבר 2014 13:20

יציאת מצרים = לצאת לחירות ולניקיון פנימי
~~בס"ד יציאת מצרים = לצאת לחירות ולניקיון פנימי____________________________________איך פסח קשור לניקיון הנשמה שלנו?למה לקח לבני ישראל הרבה זמן לצאת ממצרים?מה יציאת מצרים קשורה לתחילת המסע שלנו, בזמן שלנו עכשיו?ולמה אביב בא בדיוק בפסח?במאמר שלפנינו
נכתב ע"י רם אליעזר "R.E" ב 09 אפריל 2014 17:59

חשיבות ייעוץ עסקי לעסקים
ייעוץ עסקי הוא צורך של כל עסק ולאו דווקא של עסק מתחיל אפילו של עסק דרך זכיינים. ישנן מגוון סיבות בגינן בעל עסק קטן יבקש ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובכלל זה: עסק שנקלע למשבר נקודתי ומבקש למצוא דרך יעילה לצאת ממנו עסק אשר מבקש לייעל את ההתנהלות השוטפת שלו עסק אשר מתנהל באופן תקין אך מסיבה כלשהי אינו מצליח לייצר צמיחה משמעותית עסק מתחיל אשר מבקש לפתוח ברגל ימין העל עסק המצליח לנהל את העסק שלו באופן חסר דופי אך במחיר אישי כבד של אובדן חופש מוחלט וצורך בניהול אישי של כל עובד ופרט בעסק יבקש לעיתים אסטרטגיות ניהוליות טובות יותר לבסוף גם עסק אשר מצליח יפה והפעילות העסקית שלו מותירה לו תזרים מזומנים נאה יוכל לבקש ייעוץ עסקי על מנת לדעת היכן להשקיע כספים נוספים במינוף העסק שלו.
נכתב ע"י ייעוץ עסקי - Foward ב 22 מרץ 2014 10:52

חיזור.
לבחור, להתמקד ולהתמיד."חיזור". חשבתם פעם על משמעות המילה "לחזר"? כשהתעמקתי במחשבה, התיחסתי לשורש שלה – ח.ז.ר, כלומר חזרה, עקביות. חזרה על משהו בצורה עקבית עד שתושג המטרה הרצויה. משהו מכם משתמש ב"בפועל" הזה בפועל?...
נכתב ע"י פתוח לרוח - אימון בגישה רוחנית ב 06 ינואר 2014 18:40