Winkler Israel - חומרי איטום

חומרי איטום בעתלית

טכנואספלט-TECHNOASFALT

טכנו-אספלט הוא הפתרון המתקדם ביותר לתחזוקת כבישים. זהו מוצר חדשני שניתן להניח אותו בקלות כשהוא קר והוא בעל תכונות של אספלט חם. המוצר הוא אידיאלי לבטיחות כבישים עם אורך חיי מדף של 24 חודשים.

תחזוקת הכבישים הינה נושא אקטואלי וקריטי מאוד כשהרשויות השונות נתקלות בקושי הולך וגדל לבצע תחזוקה שוטפת של כבישים ציבוריים הן ראשיים והן צדדיים. השיטות המסורתיות המבוססות על שימוש בחומר חם, נהפכו ללא יעילות והן אף יקרות. כיום, תודות לטכנולוגיה שפיתחה חברת וינקלר, ישנו פתרון מדויק, מתקדם ועם תוצאות מרשימות.

חברת וינקלר מציגה של הטכנו-אספלט, בטון אספלט קר המאפשר לשחזר במהירות רבה את משטחי הכביש, כולל מילוי בורות, שנהרסו עקב שחיקה מתנועת כלי רכב, ולאפשר המשך תנועת כלי הרכב תוך זמן קצר ביותר אחרי הטיפול. למרות שמדובר  בבטון אספלט קר הוא בעל אותה העמידות כמו המוצר האספלטי החם והוא מאפשר את חידוש התנועה מיד אחרי ההנחה ופעולת הדחיסה.

הנוסחה המיוחדת של הטכנו-אספלט מורכבת מאספלט עם שינוי SBS, המכיל SBR/NR באבקה העשויה מצמיגים משומשים שהפכה לנוזלית יותר בעזרת תוספת של שמנים מובחרים מן הצומח. החומר הוא גרגירי ומורכב מתערובת של חול וחצץ בזלת באיכות מעולה, והחומר המקשר המיוחד מורכב מאספלט שעבר שינוי במצב קר עם אלסטומרים, שמנים מן הצומח ידידותיים לסביבה, חומרים מרככים ותוספים נוספים המאפשרים לעבוד עם התערובת גם בטמפרטורות נמוכות ולהניח את החומר גם בנוכחות מים או כשיורד גשם.

תכונה חשובה נוספת של הטכנו-אספלט היא יציבותו ודחיסותו. החומר אינו מצריך שימוש בפריימר וגם מיד אחרי היישום הוא לא נדבק לצמיגי הרכבים העוברים עליו ולכן הוא מקטין עד למינימום את אובדן החומר הגרגירי ואת הפחת שבמקרים רגילים נדבק לצמיגים ונמשך החוצה. כך שניתן לתחזק את הכביש ללא הפרעות גדולות ובמהירות תוך שמירה על איכות החומר.

לכן, עם הטכנו-אספלט, חברת וינקלר מציעה פתרון חדשני ביותר שמבטיח יתרון תחרותי מצוין, הן למפיץ והן למשתמש. המוצר הוא בלתי רעיל ונטול ריח, הוא מתקשה רק בעזרת הדחיסה ושומר על גמישותו ללא שינויים. הוא לא "זורם" ולא מתפורר, לא בטמפרטורה גבוהה, ולא בטמפרטורה נמוכה. יתרון חשוב אחר הוא שלהבדיל ממוצרים דומים, ניתן לאחסן אותו בלי חשש למשך 24 חודשים מבלי שיאבד כלל את התכונות המהפכניות שלו. המוצר נאמן לפילוסופיה של חברת וינקלר ולטכנולוגיית WinkleSafe – פתרונות בטוחים לאדם וידידותיים לסביבה. גם הטכנו-אספלט הוא ידידותי לסביבה ומקטין את הפליטה המזיקה עד ל-20 ק"ג CO2 לכל טון מוצר. המוצר זמין בשקים במשקל 25 ק"ג.

 

https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=AiIhljoXEKA&spfreload=1

 

 

פרוייקטים / תיק עבודות