מדים זיוה – בגדי עבודה

מדים ובגדי עבודה בפתח תקווה

למה חשוב להשקיע בבגדים נוחים ונעימים לצוות העובדים שלכם

בגדי עבודה נוחים הם אינם פריווילגיה, אלא אלמנט בסיסי לטובת הצלחת העסק. כאשר עובד מגיע לעבודה והוא חש במהלכו בנוח, הוא לא יהיה עסוק במרמור ובתחושת אי נוחות, ועל כן כולו יהיה מכוון למטרה, הוא יהיה נתון לעבודה ואף יבצע אותה באופן הטוב ביותר.

בגדי עבודה נוחים הם אינם פריווילגיה, אלא אלמנט בסיסי לטובת הצלחת העסק. כאשר עובד מגיע לעבודה והוא חש במהלכו בנוח, הוא לא יהיה עסוק במרמור ובתחושת אי נוחות, ועל כן כולו יהיה מכוון למטרה, הוא יהיה נתון לעבודה ואף יבצע אותה באופן הטוב ביותר. כאשר בגד עבודה אינו נוח, הוא לא רק פוגם בהנאה של העובד מהעבודה, אלא גם במישור הביצועי ניתן לראות לכך השלכות. כיוון שאם לא נוח, העובד יהיה עסוק בסידור הבגד, ביציאה להפסקות ארוכות יותר, והוא גם עשוי ליצור תחושה כללית לא נעימה במקום. לעומת זאת אם בגד העבודה כן יושב כראוי, הרי שהעובד יהיה חיוני וישרה אווירה נעימה.

בחירה מושכלת

אין זה סתם שאנשים שהולכים לעבודה יודעים מראש בין אלו בגדים הם יבחרו, וזאת כיוון שלכל מקצוע יש את הצורה והבד שנכונים לו. כך שאדם שעובד במפעל עם מכונות יבקש ללבוש בגד אחר מאשר אדם שעובד בפעילות ספורטיבית, ובין אדם שעובד בשדה. לכל עבודה יש את המאפיינים שלה שמשפיעים על בחירת הבגד הנכון. כך שאדם שעובד בפעל יבקש בגד עם כיסים על מנת להניח כלי עבודה, ואף ייבחר בבגד כהה עליו כתמי שמן המכונות פחות יבלטו, ואילו אדם שעובד תחת השמש בחוץ ייבחר בבגד ארוך ודק, כך שייתן לו הגנה מפני השמש במקביל לתחושת אווריריות.

אפקט הפרפר

כאשר בית עסק רוכש עבור עובדיו בגדי עובדה, מתבצעים במקביל מספר יתרונות. ראשית מדובר על חזות אחידה אשר יוצרת אצל הלקוח רושם רב, יוצרת אצלו התרשמות שמדובר בבית עסק שחושב על הכול, שהוא רציני, כך שהוא אפילו מצא פנאי לדאוג לעובדיו. במקביל מדובר על מקום אליו העובדים מגיעים לעבוד עם חיוך ועל כן נותנים את המיטב שלהם.

חסכון

כל עובד מחפש תנאי עבודה טובים. כאשר יש בגדי עבודה, קודם כל לא צריך לבזבז זמן בבית עבור בחירת הבגד, ושנית הבלאי של הבגדים הפרטיים נמנע, כיוון שהבלאי שנגרם מושלך על הוצאות בית העסק. באופן שכזה שוב מרוויחים עובדים מרוצים, שוב בית העסק זוכה בנקודות זכות. ואפילו נוצרת מעין גאוות יחידה.

תחושת שיתוף

כאשר באים לרכוש בגד עבור העובד, יש לוודא שהם איכותיים, נוחים ונעימים, אחרת במקום דאגה לעובד רכישה זו עלולה להתפרש כזלזול. על כן לפני רכישה יש לוודא את טיב הבד, ההרגשה בו לאורך יום וההתאמה שלו למזג האוויר. כמו כן ניתן להגדיל ולעשות, ניתן לתת לעובד להלך בבגד זה לאורך כל יום העבודה, וזאת רק על מנת לוודא את איכותו. בסוף היום יש לשאול את העובד לגבי פידבקים ובהתאם להם להחליט על הרכישה. כך גם יוצרים מעורבות וגם הולכים על בטוח.

המאמר בחסות: מדים זיווה בגדי עבודה ומדים איכותיים

מדים זיוה – בגדי עבודה

מדים זיוה – בגדי עבודה
מפעל זיוה מדים מתמחה עם יבוא, שיווק וייצור בגדי עבודה איכותיים לכל סוגי עבודה. אצלנו תמצאו בגדי עבודה ממותגים עם הדפסה או רקמת לוגו העסק. כמוכן אנו מתמחים עם בגדי שומרים, מדים, בגדי אחיות, בגדים לתחום המסעדנות ועוד.

שם איש קשר: אריאל

סיווגים