פנסיונרים בפוטנציה? תשקיעו בנדל"ן !!!!

השקעה בנדל"ן הוכחה מזה 68 שנים כהשקעה בטוחה ויעילה ביותר,

יש לכם 300/500 אלף ש"ח תשקיעו בנדל"ן

הפנסיה מתקרבת? נכסים נדל"ניים עשויים להקל עליכם.

 

זה נהדר שתוחלת החיים עולה, אבל כל הסימנים מראים שהכסף בקופות הפנסיה פשוט לא יספיק.
כדי לשמור על רמת החיים שהורגלנו אליה גם בשנות הפנסיה, יש צורך בתכנון פיננסי.

 

אחד הדברים המטרידים ביותר עבור הישראלי הממוצע היום הוא:
מה יקרה בפנסיה?
השיטה של קרנות הפנסיה, שפעם נראתה בטוחה, מתגלה בשנים האחרונות כפחות יציבה ממה שחשבנו, אינה נושאת הרווחים המשמעותיים שלהם קיווינו והכסף שצבור בהן אינו שומר על ערכו. מצד שני, תוחלת החיים רק עולה ועולה ואנחנו צריכים לתכנן היטב את השנים הארוכות שבהן לא נעבוד אבל נצטרך לשמור על אורח החיים שאליו הורגלנו ואולי גם לעזור קצת לילדים, שלא תמיד מצליחים לגמור את החודש.

 

למי מתאימה רכישת נכס נדל"ני?

בחלק האחרון של החיים המקצועיים נמצאים לא מעט אנשים במלכוד: מצד אחד, הם רואים שקרן הפנסיה והחסכונות לא יספיקו להם. מצד שני, הם כבר סיימו לשלם את המשכנתא ואפילו הצליחו לחסוך קצת כסף. הכסף לא מספיק אולי להשקעות אדירות או לרכישת דירה קיימת, אבל הוא יכול לשמש לרכישת קרקע או נכס נדל"ני מניב שישביח מאוד את ערכם תוך זמן קצר יחסית.

אוכלוסייה ייעודית נוספת היא פנסיונרים של כוחות הבטחון והמשטרה: אלה יוצאים לפנסיה בגיל צעיר יחסית ויכולים לנתב את כספי הפרישה, או חלק מהם, לרכישת קרקע, לעשות אקזיט אחרי מספר שנים ולחיות ברווחה כלכלית ובנוחות את שנות הפנסיה.
גם בני 40 פלוס, שחושבים על גיל הפנסיה שבאופק, ויש בידם חסכון קטן, יכולים לעשות השקעה מושכלת, שתואמת למשאב הזמין עבורם: זמן. יש להם כ-25 שנים שבהן רבות מהקרקעות היום יופשרו לבנייה ויעלו את ערכן, או שייבנה עליהן בניין שבו יקבלו דירה או שתיים, שיניבו שכר דירה חודשי שיהיה תוספת הכרחית למימון שנות הגיל השלישי או לחילופין רכישת נכס לפני פינוי-בינוי או תמ"א -38 שישביח את עצמו במועד הקצר ביותר ובטווח של עד 5 שנים

 

כמה צריך?
לא צריך לשים בהשקעה כזו את כל החסכונות. להיפך, דווקא אפיק השקעה הזה מאפשר השקעה ראשונית נמוכה יחסית, דבר שיאפשר למשפחה עם חסכונות ממוצעים לשמור חלק מהכסף באפיקים אחרים - לא לשים את כל הביצים בסל אחד. לא משנה בכמה קונים, יותר חשוב לקנות באזורים עירוניים הזוכים לביקוש רב ודחיפה אקטיבית של יזמים, ואז סכום ההשקעה הזה יכול להפוך לסכום משמעותי בהרבה תוך מספר שנים.

 

בכל מקרה יעוץ נדל"ני יחסוך לכם הרבה כסף,
אנחנו כאן כדי לייעץ ולסייע,

אשר חזות - ונדלן-טוב

אחד שמחבר אנשים לנדל"ן-טוב

נדל"ן טוב - הגשר להצלחה שלך

אצלנו תוכלו להתעדכן וללמוד מקרוב בכל הקשור, לשוק הנדל"ן בישראל. לקבל טיפים חשובים טרם ביצוע עסקת נדל"ן, וכן הצעות לרכוש או לשכור נדל"ן שווה ואטרקטיבי באזור השרון הירוק ודירות יוקרה לאורך קו החוף. ברשותנו: נחלות במושבים, בתים צמודי קרקע, דירות, משרדים, מגרשים ועוד. חושבים למכור או לקנות? פנו אלינו והצוות המדהים שלנו יסייע לכם ביעילות, במקצועיות והכי חשוב - בנאמנות!!
אל תהססו להתקשר: 054-4891156

שם איש קשר: אשר חזות Asher Hazout

סיווגים