האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
מאמרים בסיווג עיצוב
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

לחקור את היסודות של אריזות קרטון - אלירן קרטונים
בעולם המהיר של היום, אי אפשר להפריז בחשיבותה של אריזה יעילה. קרטונים, מרכיב עיקרי באריזה, ממלאים תפקיד מרכזי בתחום זה. כאן אנו מתעמקים ב-5-7 היבטים מכריעים שכל מי שעוסק באריזות קרטון חייב להיות מודע אליהם.
נכתב ע"י אלירן קרטונים ב 28 פברואר 2024 4:51

תובנות מפתיעות לגבי אריזות קרטון אצל 'אלירן קרטונים'
בתחום האריזה, קרטונים הם מראה מוכר, אך עם זאת ישנם היבטים של המיכלים הצנועים הללו שרבים אינם מודעים אליהם. כאן אנו חושפים 5-8 עובדות פחות מוכרות על קרטונים החיוניות לכל מי שעוסק באריזה וגם על מידות של קרטונים אצל אלירן קרטונים.
נכתב ע"י אלירן קרטונים ב 20 פברואר 2024 9:20

ארונות אמבטיה מעוצבים
חשיבות איכות ועמידות של ארונות אמבטיה:ארונות אמבטיה חייבים להיות איכותיים במיוחד, שכן הם עוברים שימוש באופן יומיומי על ידי כל בני הבית. הם עומדים במקלחת במהלך מקלחת ואחריה, במזג אוויר ולחות משתנים. מסיבה זו על ארונות האמבטיה להיות עמידים ואיכותיים במיוחד. ארונות אמבטיה צריכים להיות חזקים אל מול טיפות מים, לחות, חום וקור קיצוניים. חבל שחווית המקלחת תיהרס רק בגלל ארון אמבט שבור או מלא חלודה. מנעו מעצמכם את החיפוש,הגעתם למקום הנכון. eBath- ארונות אמבטיה: אצלנו eBath מעצבים לכם ארונות אמבטיה ברמה ובאיכות גבוה במיוחד. אצלנו תמצאו ארונות אמבטיה עמידים מפני לחות, מים, קור וחום, ותיהנו מיופי ואסתטיקה ייחודיים ועיצובים בלעדיים שמתאימים לכל חדר אמבטיה. הצבעים, הגימורים, היוקרה, כל אלה יהפכו את חדר האמבטיה שלכם למושלם וישדרג אותו הן מבחינת העיצוב והן מבחינת
נכתב ע"י איבס אביזרי אמבטיה בשיווק ישיר ב 14 אוקטובר 2023 5:55

Loosh - מהו לוש? ולמה מדברים על זה בכל מקום?
"לוש" Looshהוא מושג שטבע רוברט מונרוהוא בא לבטא זרימה חזקה של אנרגיה חיונית - תדר. אנרגיה הנפלטת מהמערכת שלנו והיא נגרמת כתוצאה מתשוקה חזקה אצל מי שחווה אותה.זה גל האדרנלין שאדם מרגיש במצב הישרדותי FFF (או: קפא, הלחם או ברח). אבל זהו יותר מחומר כימי, כי נאמר לנו ש 'לוש' נוצר גם במצב בו לא מעורב אדרנלין.בשני המקרים יש מרכיב משותף: תשוקה רגשית חזקה.לפי הסיפור של רוברט מונרו, נראה שהשליליות היא זו שמאפשרת את הגישה לחומר הזה על ידי "אוכלי אנרגיה בין-ממדיים". והם מלקטים אותו, או בשפת ההפחדה: "קוצרים" אותו.שליליות איננה הרגש המהותי אלא רגש 'שכבתי-עליון', וכאשר היא נוכחת כמו קצפת על העוגה, היא מתעבה לזרם של אנרגיה חיונית מוחשית במימדים שונים מזה שלנו.במילים פשוטות,בכל פעם שיש לנו רצון עז ללא תחושות נלוות של פחד, עצב, חרטה וכו', מה אנחנו חווים? גל של חיים, טעינה מחדש. אנחנו אומרים "אני מתלהב" או "אני מתרגש". אנחנו מרגישים כוח.אבל כשיש לנו רצון עז המלווה ברגשות השליליים, זה כבר סיפור אחר.ואז נראה שהרצון העז בתוכנו, גורם לייסורים.במקרה הראשון, אנרגיית החיים זורמת אלינו. ובמקרה השני, היא מתנקזת מאתנו.עוד קצת על לוש - במה שמצורף כאן
נכתב ע"י QHHT ISRAEL- שיחות עם נשמה- קוואנטום הילינג. ריפוי קוואנטי ב 22 ינואר 2023 17:36

טכנאי מחשבים במודיעין
רוצים למצוא את טכנאי המחשבים הכי טוב במודיעין?צלצלו למומחים שלנו עכשיו 054-6999087 והזמינו טכנאי מחשבים בביטחון ובראש שקט. מוקד השירות שלנו ילווה אתכם עד לסיום ...
נכתב ע"י עידן מעבדת מחשבים ב 18 יוני 2022 13:37

קרטונים למכירה – כיצד רוכשים קרטונים בצורה נכונה | אלירן קרטונים | 0544.874.776
על פניו, אנחנו לא צריכים לקנות קרטונים בשביל שיהיה לנו היכן וכיצד לארוז חפצים ופריטים שונים, בין אם אנחנו מעוניינים לאחסן אותם בבית או במחסן ובין אם אנחנו מעוניינים לעבור דירה או עסק.
נכתב ע"י אלירן קרטונים ב 11 יוני 2022 15:45

תמונות ברשת האם מותר להשתמש או אסור?
מוכנים לטיפ מנצח בתחום העיצוב שיקל עליכם?הנה זה בא…כשאתם רוצים לפרסם פוסט או להכניס כתבה לאתר, מאיפה אתם לוקחים תמונות?הרבה יגידו לי מגוגל, וזה מסוכן מאוד!!!שמעתם על זכויות יוצרים?
נכתב ע"י designet alex ב 12 אפריל 2022 11:49

חשיבות של עיצוב גרפי לעסק !
עד כמה חשוב שיהיה עיצוב גרפי לעסק ולאיזו מטרה?
נכתב ע"י DOREL DIGITAL ב 15 אוגוסט 2021 11:28

טרנדים במטבחים קטנים
הטרנדים הבולטים בשנת2020
נכתב ע"י אלפא קיטצ'ן ב 21 יולי 2020 19:13

לצאת מהקופסה. תכנון לא שגרתי לבית קיים - חלק ראשון
מקצוע האדריכלות והעיצוב פנים הפך בשנים האחרונות לנחלת הכלל במיוחד בזכות תכניות טלויזיה ששם נראה הכל 'קל ופשוט'.הכתבה מראש למתכנן מה לעשות, כי הלקוח ..'יודע'...יכולה לחסום אדריכלים ומעצבים בראשית דרכם.
נכתב ע"י צברית שפאן - אדריכלות ועיצוב פנים ב 16 אוקטובר 2019 11:33

שעונים - הרבה יותר מספרות ומחוגים
שעון הוא פריט פונקציונאלי שבו משתמשים גם בשביל לדעת מה השעה וגם כדרך להעביר מסר אופנתי.
נכתב ע"י ג'וליאן שעוני מותגים ב 16 ספטמבר 2019 9:49

עוגות מעוצבות, עוגות בעיצוב אישי,עוגות בת/בר מצווה, עוגות יום הולדת מיוחדות ,עוגיות מרוקאית ,סדנאות זילוף,מגשי אירוח, קינוחים אישים
עוגות עוגיות
נכתב ע"י המתוקים של מירה ב 07 ינואר 2019 22:17

איך נכון לשלוח קטלוג ?
אם בחברה שלכם יש קטלוג או מגזין, יש לך מושג על כמות ההשקעה הנדרשת.החל משלב התכנון, העיצוב, צילום במידת הצורך, עריכה וכתיבה - ועד לשלב השיווק וההפצה.מדובר בהמון עבודה והמון חשיבה.
נכתב ע"י סופר מייל המובילה בדיוור ישיר לעסקים קטנים ובינוניים ב 30 יולי 2018 16:58

חידוש מטבחים - נגרית חידושים
חזיתות של ארונות מטבח, כלומר דלתות מטבח, יכולות להיות בעיצובים שונים ועשויות מחומרים שונים-עץ מלא, עץ מצופה פורניר, עץ מצופה פורמייקה או מלמין, ואפילו נירוסטה. לכל חומר יש היתרונות שלו.
נכתב ע"י חידוש מטבחים-נגרית חידושים-0523432275 ב 19 פברואר 2018 20:1

מוצרים בעבודת יד
מוצרים בעבודת יד במיוחד לגנים ולילדי הגנים
נכתב ע"י פניני קסם ב 02 דצמבר 2017 9:27

הדבר הבא בחדרי הרחצה: משטחי קוריאן בגימור ובעיצוב אישי
משטחים בשילוב כיור אנטגרלי ייצוק במראה חדשני ויוקרתי משדרגים את המראה של כל חדר רחצה. הקוריאן מבית ארקדה עמיד מאוד מפני לכלוך ואבנית וניתן להזמנה אישית בגדלים שונים, מה שהופך אותו למוצר המושלם עבור חדר רחצה
נכתב ע"י ארקדה ב 31 ינואר 2017 14:4

שיקום והקמת גינות
הקמת גינה חדשה? רק אצל אביגדור – גינון ברמה אחרת!הקמת גינות היא תחום מורכב, אשר כולל פרטים רבים, הן טכניים ופרקטיים והן עיצוביים. ישנם מגוון סוגים של גינות – גינות פרטיות, גינות למוסדות, גנים ציבוריים וכדומה. גם לאחר שישנה גינה קיימת, לעיתים קרובות יש צורך בשיפוץ ובשיקום של הגינה, בעקבות הזנחה או הרס משמעותי. אביגדור – גינות ברמה אחרת מציע שירותים של שיקום והקמת גנים ברמה גבוהה במיוחד, ליצירה של גינות חדשות ויפהפיות בכל מקום, מגינות פרטיות ועד גנים ציבוריים.
נכתב ע"י גינון ברמה אחרת ב 10 דצמבר 2016 20:10

עיצוב גינות
עיצוב גינות, רק אצל אביגדור – גינון ברמה אחרת.גינות הוא תחום אשר נפרד מתחום הגינון הסטנדרטי, אך לא פחות חשוב ממנו. עיצוב גינות יוצר גינה יפה, פרקטית ונעימה למראה, אשר נותרת יפה לאורך כל ימות השנה. אביגדור – גינון ברמה אחרת מציע לכם עיצוב ייחודי של גינות מכל הסוגים – גינות ביתיות, ציבוריות ועוד.
נכתב ע"י גינון ברמה אחרת ב 10 דצמבר 2016 20:9

מתנות לראש השנה, תנו עציצים ממותגים מעוצבים למתנות, ותקבלו תוצאות מדהימות לשנים רבות לקידום עסקכם.
מתנות לראש השנה, רעיונות למתנות, עציצים ממותגים למתנות, עציצים מעוצבים, עציצים מיוחדים, בכלי קרמיקה יפים עציצים עם מיתוג של צמחים מיוחדים בעלי משמעות,בונסאי עץ האהבה, בונסאי עץ השפע, בונסאי עץ האושר, עץ המזל ,צמח הבריאות, אלוורה, קקטוס צבעוני, סוקולנטים קקטוסים ועוד.
נכתב ע"י עציצים ממותגים, מארז שי, ישראל רף ב 31 יולי 2016 8:25

הדמיות חוץ
הקונספט החדשני שלנו, היוקרה והעבודה עם טכנולוגיות מתקדמות בדוגמת הדמיות תלת ממד, הם שמאפשרים לנו לספק מגוון של שירותים מתקדמים בתחום העיצוב והמיתוג ליזמים וקבלנים. כל אחד מחברי הצוות המקצועי של סטודיו דניאל מיכאלי מבצע הדמיות חוץ ברמה הגבוהה ביותר תוך שסופג השראה ללא הרף מפרויקטים נבחרים בארץ ובחו"ל.
נכתב ע"י דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות ב 23 יולי 2016 9:10

הדמיות פנים
הטכנולוגיה המתקדמת בתחום של הדמיות הפנים מאפשרת לספק תמונה ריאליסטית לחלוטין המאופיינת עם איכות גבוהה ועם כניסה לדקויות. הדמיות פנים ממוחשבות מהוות כלי יעיל ושימושי לשיווק פרויקטים מכל סוג ובכל סדר גודל החל בבניין פרטי, דרך שכונות מגורים ותמ"א 38 ועד לפיתוח שטח או נוף.
נכתב ע"י דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות ב 23 יולי 2016 9:9

עיצוב פנים
שירותי עיצוב הפנים מטעם סטודיו דניאל מיכאלי ניתנים בליווי הדמיות תלת ממדיות ומאפשרים לכם לדעת, להבין, לראות ולחוות איך יראה החלל, עד לרמת הפרט הקטן ביותר. אתם תוכלו לראות את התמונה הכללית כבר בהתחלה ולא כשיהיה כבר מאוחר מדי לבצע שינויים וכך לזכות לחיסכון מרבי הן בעלויות והן בזמנים.
נכתב ע"י דניאל מיכאלי עיצוב פנים והדמיות אדריכליות ב 23 יולי 2016 9:6

דק במבצע לכל מטרה
התקנת דקים יוצרת אוירה חמימה ונעימה. אם בחצר שלכם מותקנת פרגולה להצללה, הרי שדק יוצר השלמה למראה העץ. גם בלי פרגולה מעל, דק המותקן על הגג , צמוד לבריכה או בכניסה לבית משדר אוירה נעימה וחמימה, המתאימה לכל בית.
נכתב ע"י הבונים בעץ ב 17 אפריל 2016 15:5

להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'
להפיק את האירוע שלך לבד- השכרת ציוד לאירועים מא' ועד תו'יש זוגות שמתחתנים ולוקחים מפיקים לאירוע ויש כאלה שלא מוכנים שאף אחד יתכנן להם את האירוע, אלא רק הם החל מבחירת צבע המפיות שיהיו על השולחן ועד לצבע של הפרחים באגרטל.פעם זה היה בלבול מוח שלם. היית רוצה להפיק אירוע, היית נאלץ להתרוצץ בכל הארץ בין כל מיני חברות של השכרת ציוד לאירועים. מאחת היית שוכר שולחנות וכיסאות, מהשנייה כלים דקורטיביים, מהשלישית ציוד הגברה ועד שהייתם מגיעים לאירוע הייתם כל כך מותשים שלא זכרתם שבכלל התחתנתם.
נכתב ע"י אנואר השכרת ציוד לאירועים ב 05 ספטמבר 2015 15:11

השכרת ציוד לאירועים- אין סוף עולם של סגנונות!
אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע, הוא האופי והאווירה שלו ואת זה בין השאר יוצר הריהוט, פריטי הדקורציה, כאשר כולם ביחד באים לבטא סגנון מסוים שרוצים ליצור באירוע בשביל זה יש ציוד לאירוע שנטי, וציוד אחר לאירוע קלאסי וטרופי. אירוע יפני ומזרחי ולכל אירוע כזה הריהוט והציוד המיוחדים שלו. לכל סגנון של אירוע יש את המאפיינים, הצבעים והפריטים השייכים לו.
נכתב ע"י אנואר השכרת ציוד לאירועים ב 05 ספטמבר 2015 15:8

הסרטים שלנו - NLP ודמיון מודרך
כאשר אנחנו עובדים עם כלי ה-NLP והדמיון המודרך, אחד הדברים הראשונים שנלמד הוא שבסרט שלנו אנו השולטים והאחראים הבלעדיים לו. מכאן נחליט שבכל רגע נתון בסרט הזה נמלא את כל התפקידים - תסריטאי, במאי, גיבור, מפיק, צלם, מלחין ועורך - מתוך מודעות לתפקיד המתבקש בכל מצב.
נכתב ע"י אסנת בוקופצר מטפלת בדמיון מודרך ו-NLP ב 06 יוני 2015 21:28

אחרי פסח, רגע לפני כתה א'
אחרי פסח מפלס הדאגה עולה. האם ילדי מוכן לכתה א'?כשאני פוגשת בתכנים ,ידע וכלים שאני מאמינה שעשויים להועיל לך ,למשפחה ולילדים שלך אני רוצה לעדכן אותך כי אני יודעת כמה אתגר כרוך בתפקיד ההורות.כחלק מקהילה נאמנה שמקבלת ממני, חשוב לי מאוד שתקבלו את מיטב הידע וכלים שיקלו עליך כהורה ושיעזרו לקדם ולפתח את ילדיכם .העידוד החשוב ביותר לילדים הוא עידוד הבונה ומעצב בטחון ודימוי עצמי, חוסן נפשי הוא בסיס ראוי להצלחת ילדיכם בעתיד.
נכתב ע"י הדרכת הורים, טיפול דיאדי ב 06 אפריל 2015 13:56

איש מקצוע שלא אבחר בו
ברצוני לשתף אתכם במעשה שהיה -חברתי שאצלה בבית נשעה הדבר. כמובן קיבלה על הראש. אבל מה זה עוזר כעת בסופו של תהליך ??!!
נכתב ע"י מבט אחר - תיווך-השבחה -עיצוב פנים ב 05 אפריל 2015 7:34

10 הנקודות בבחינת תהליך הבנייה
מוגשות לכם 10 הנקודות שעליכם לפני הכניסה לתהליך של בנייה או שיפוץ יש לתת את הדעת. אלה הן המלצות "מבט אחר"ומכאן נשאר לכם להכנס בסוף התהליך לבית או העסק בזמן ובחיוך...
נכתב ע"י מבט אחר - תיווך-השבחה -עיצוב פנים ב 05 אפריל 2015 7:12

רעיונות לעיצוב חדי שינה
רוצים לקבל רעיונות מקצועיים לעיצוב חדר השינה?
נכתב ע"י רביבו - עיצוב רהיטים יוקרתיים לבית ב 15 מרץ 2015 17:48

החלקת קראטין - בביטחון גמור!
בתחום הזה של החלקות, אין כמו ניסיון. ואם אתם רוצים לעשות החלקת קראטין, כדאי מאוד שתפנו למספרה שיש לה קהל לקוחות גדול ומרוצה שעשה אצלה החלקות קראטין, ואל תהססו לבקש מהם גם המלצות. יתכן שיהיו להם גם תמונות כי לעיתים עושים תמונות של לפני ואחרי, ואז תוכלו לראות לאיזה הישג של החלקה תוכלו להגיע במספרה הזו.
נכתב ע"י רוברט ב 28 ינואר 2015 17:0

הגורמים לשיער דליל והפתרון
Hairdreams מותג היוקרה המוביל בעולם בתחום התוספות שיער, מציע פתרון אמיתי לנשים הסובלות מדלילות שיער: שיטת הווליום פלוס – ללא גילוח וללא דבק!
נכתב ע"י רוברט ב 08 ינואר 2015 17:10

מייחלת לשיער עבה יותר?
עיבוי שיער באמצעות תוספות שיער טבעי היירדרימס הוא הפתרון האידיאלי והשיטה הטובה ביותר להענקת מראה סמיך ושופע לשיער דק וחסר נפח באורכים ובקצוות.
נכתב ע"י רוברט ב 08 ינואר 2015 17:9

מהי הארכת שיער בשיטת היירדרימס?
שיער ארוך ומטופח היטב היה מאז ומתמיד סמל ליופי נשי. השיער שחלמת עליו עכשיו בהישג ידך- הרבה יותר מהר וללא כל מאמץ. תוספות שיער היירדרימס זמינות בשמונה אורכים סטנדרטיים הנעים מ- 20 ועד 55 ס”מ.
נכתב ע"י רוברט ב 08 ינואר 2015 17:7

האדם מחכה לעצמו בעתיד והפחד הגדול מכל הוא לא למצוא שם את עצמו
''האדם מחכה לעצמו בעתיד והפחד הגדול מכל הוא לא למצוא שם את עצמו'' - חלק א'משפט קצר זה של הפילוסוף הצרפתי `ז`אן פול סארטר` מתמצת באופן אמיתי וריאלי זווית הסתכלות נוספת ומעניינת בכל הקשור לחיזוי וניבוי עתידות בקלפי הטארוט. במאמר זה אני פותח בטרילוגיה של מאמרים להבנת אחד הכוחות החזקים והמסתוריים הקיימים בנו – שלמרבה הפלא רובנו אינו מודע לו ופשוט מתעלם ממנו. כל פרק מהשלושה יעסוק בהיבט אחר של כח מסתורי זה בתוכנו ויאירו מזווית ראייה אחרת. הבנה של שלושתם תיתן לנו תשובה הגיונית ומעשית בכל הקשור לחיזוי ולניבוי העתיד, כמו גם להעצמה אישית וקבלת תובנות על צד נוסף בחיינו שרובנו אינו מודע לו.כאמור, במאמר זה אנסה לשפוך אור ולהבהיר פעם נוספת (אולי, לאכזבתם של רבים) מדוע קלפי הטארוט אינם כלי נבואי ואינם יכולים לחזות את העתיד לקרות – גם הפעם כדרכי בקודש אתן זווית ראייה שונה ולא שגרתית בעליל, עם תובנות מרחיקות לכת על צד אחר ופחות ידוע של המהות שלנו, אז הבה נתחיל.............בואו נדמיין לעצמנו לרגע אדם העומד על גגו של מגדל `עזריאלי` ומתבונן למטה אל הרחוב (לא לדאוג יש ``הפי - אנד``), ככל הנראה יחוש אותו אדם פחד גדול מהאפשרות (אפילו הקלושה) שייפול למטה. מבחינה עובדתית זהו פחד ברור מוחשי ומצמרר. עצם הידיעה המודעת כל כך שעומדת בפניו האפשרות לקפוץ מגובה חמישים קומות, ועצם העובדה שעומד לרשותו חופש הבחירה המוחלט לכך שאינו תלוי בדבר, גורמת לו למורא גדול.המחשבה שיש לנו את החופש המוחלט והיכולת לבחור בכל רגע ורגע כל אפשרות הניצבת בפנינו, אפילו באפשרות הנוראה ביותר, גורמת לנו פעמים רבות לאימה נוראה ומשתקת, זוהי אימה הנובעת מדברים חיצוניים כמו בדוגמא לקפוץ ממגדל `עזריאלי`, וכמו לעבור כביש בין – עירוני אל הגדה השנייה נוכח תנועה סואנת ועצבנית, או לבצע עקיפה מסוכנת לכאורה במכוניתנו וכדומה.חופש הבחירה המוחלט העומד לרשותנו גורם לנו פעמים רבות הן לסקרנות והן לחשש, אך בעיקר לפחד של ממש כאשר מדובר בהתרחשויות שנושאות עימן סכנה אמיתית ומוחשית. כאמור אלה הם פחדים חיצוניים איתם אנו חיים ומתמודדים בחיי היום יום.יחד עם זאת - וזאת הנקודה - בכולנו טמון פחד נוסף! פחד שרובנו אינו מודע לו - זהו הפחד מפני עצמנו! זוהי מעין תשוקה ומשיכה לא מוסברת לכל מה שמחריד ומפחיד אותנו, המהולה יחד עם החרדה מפני מה שאנו חושקים בו (אי אפשר שלא להיזכר בתמונת הילדים הצווחים באימה כשהם יושבים מכווצים ברכבת השדים בלונה פארק.איך זה קשור לניבוי וחיזוי עתידות? פשוט, כיוון שהצורך לדעת מה יקרה בעתיד נובע מהחרדה הקיומית שלנו להתייצב מול האין! פעמים רבות חרדה זו מתייחסת לעתיד אשר כלל אינו קיים מפני שאנו ורק אנו אחראים לעתידנו ובוראים אותו כל יום מחדש, והחשש והחרדה נובעים מן האחריות הכבדה הרובצת על כתפנו יחד עם תכנון, `עיצוב`, וניהול חיינו בהווה למען העתיד.זוהי הסיבה העיקרית שאנשים רבים כל כך מגיעים לקורא ומייעץ בקלפי הטארוט ומבקשים לדעת מה צופן להם העתיד, מכיוון שלאמתו של דבר הם רוצים לספק את אותה תשוקה שהזכרתי המחרידה אותם, וכתוצאה מכך ובאופן לא מודע ברצונם להוריד את מפלס החרדה מפני מה שהם חושקים בו. זה בדיוק כמו להציץ בדף האחרון שבספר מתח אותו אנו קוראים.בשתי הארות תודעה אסיים את חלקו הראשון של פרק זה מתוך השלושה בדבריו של סארטר:``האדם מגדיר את עצמו בכל רגע ורגע של חייו ועליו לקחת אחריות מלאה על קיומו ועל מעשיו – מכאן נובע שכך יוכל גם להגדיר את עתידו``אפשר גם לראות זאת מהיבט נוסף: ``כפי שאדם אומר אמת לא משום שהוא ישר, אלא על ידי בחירה חוזרת ונשנית של אמירת אמת, היא היא שיוצרת לאדם את יושרו כמו גם את עתידו``.בפרק הבא, חלק ב` נתוודע אל אותו כח מסתורי מן ההיבט המיתולוגי הטמון בכל אחד ואחת מאיתנו.(המאמר מוצג באתר בקישור זה: http://www.mysticstore.co.il/html5/ARCLookup.taf?_id=17259&did=2227&G=8682&SM=10037"דרך הטארוט" בוכבינדר צבי * התפתחות והעצמה אישית * הארת התודעה * חניכה והנחיה * קורסים * הרצאות * יעוץ והכוונה אישית, זוגית ועסקית. אתר: www.mysticstore.co.il נייד: 050-2030205
נכתב ע"י מיסטיק - חנות מיסטיקה ואומנות מזרח ומערב ב 01 ינואר 2015 18:10

מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 16 דצמבר 2014 13:43

תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך!
תוספות שיער הינן תוספות לשיער הטבעי באמצעות טכנולוגיות הדבקה מתקדמות המיוחדות לשיער, התוספות יכולות להיות משיער סינטטי וכן משיער טבעי, כמובן שהתוצאות נראות טבעיות ויפות הרבה יותר כאשר השיער הינו אמיתי וטבעי.
נכתב ע"י רוברט ב 10 דצמבר 2014 13:23

מי אמרה שיער חלק ולא קיבלה?
כיום, יותר ויותר נשים מחפשות פתרון קבוע לשיער שלהן, פתרון אשר יגרום לשיער שלהן להיות חלק וישר לאורך זמן ויחסוך מהם את הטרחה בללכת כל שבוע להחלקה מחודשת, את הפתרון הזה נותנות להן ההחלקות השונות, כאשר אחת הדומיננטיות ביותר שבהן עקב האיכות והיתרונות שלה היא החלקת קראטין.
נכתב ע"י רוברט ב 10 דצמבר 2014 13:21

החלקת קראטין ותוספות שיער - כל מה שבראש שלך!
השיטה הכי פופולרית היום להחלקת שיער היא החלקת קראטין. קראטין זהו סוג של חלבון המשמש בפורמולות מסוימות להחלקת שיער. בהחלקת קראטין נצמדת הפורמולה לשיער, מקבעת אותו ויוצרת החלקה עמידה וקבועה.
נכתב ע"י רוברט ב 10 דצמבר 2014 13:20

מצלמות אבטחה - חובה בכל בית, חנות ועסק
היום, מצלמות אבטחה בהישג ידכם יותר מתמיד. מצלמות האבטחה שהיו פעם נחלתם של מוסדות, עסקים או דירות יוקרה הפכו בשנים האחרונות לנחלת הכלל.כיום מצלמות אבטחה הן פחות יקרות, ידידותיות למשתמש ומאפשרות מגוון רחב של פעולות צפייה ובקרה מרחוק.תוכל לצפות במצלמות אבטחה בשידור חי מהסמארטפון שלך.
נכתב ע"י נס מצלמות אבטחה ב 09 נובמבר 2014 18:43

+ טען תוצאות נוספות