האפליקציה שתחסוך לכם כסף, זמן וכאב ראש

עסקים וחברים עונים לשאלות בכל תחום

עסקים מקושרים דרך חברים ממליצים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון מקרר? - AskIt!

לילד יש חום ואתם בעד טיפול טבעי? - AskIt!

מי מכיר טכנאי סלולרי אמין? - AskIt!

להורדת האפליקציה, לחצו כאן
טיפים בסיווג קוסמטיקאיות - קוסמטיקה
חפש:   
סיווג:
טקסט חופשי:

שמירה על ידיים מטופחות גם בנקיונות
בימי הניקיונות הרציפים, יש להימנע ממגע ישיר עם חומרי הניקוי, הם פוגעים בעור. יש צורך לשטוף את הידיים מספר פעמים ,ובסוף היום למרוח קרם הזנה .
נכתב ע"י נייל סטודיו תל אביב ב 31 מרץ 2016 23:9

המסת קמטים, הצערת עור הפנים, החלקת קמטים, עור צעיר ורענן
המסת קמטים, הצערת עור הפנים, החלקת קמטים, עור צעיר ורענן
נכתב ע"י אנג'לה המכון לטיפולים קוסמטיים רפואיים ב 23 אוקטובר 2014 12:2

אל תפוצצו את הפצעים על הפנים
כאשר אנחנו מפוצצים פצעונים אנו מפנים את השטח להופעת פצעונים חדשים ורעננים במקומם. כשאשר אנחנו מפוצצים פצעונים אנחנו מתירים את העור פצוע ומדמם. המצב הזה עלול להותיר את העור מצולק לכל החיים. צלקות אקנה אינן נעלמות לבד ולרוב דרוש טיפול קוסמטי באמצעות לייזר או פילינג עמוק כדי להעלים אותן. מלבד זאת, אם אנחנו מפוצצים פצעונים בידיים לא נקיות, כל השומן והחיידקים שנמצאים על כפות הידיים מצליחים לחדור מתחת לעור מה שיזרז הופעת פצעונים חדשים באותו מקום.
נכתב ע"י sara קוסמטקיה ואפילציה ב 10 יולי 2014 19:36

כיצד לשמור על עור נקי מפצעונים
כה מעצבן להתעורר בבוקר ולגלות פצעונים חדשים על עור הפנים, הרי את גיל ההתבגרות עברנו מזמן! שינויים הורמונלים עלולים לגרום להופעת אקנה אבל כך גם הצטברות לכלוך, שומן וחיידקים על עור הפנים שגורמים לסתימת נקבוביות ולהופעת פצעונים.הפתרון האולטימטיבי להימנע מהופעת פצעונים על העור הוא שמירה על עור פנים נקי מידי יום כדי להסיר תאי עור מתים ושאריות שומן מהעור. אבל כדי לשמור על עור נקי, לא מספיק לשטוף אותו במקלחת באמצעות סבון זמין בהישג יד אלא צריך לעשות זאת נכון, באמצעות תכשירים מיוחדים כגון פילינג וכן סבון מיוחד שמתאים לסוג העור שלכם, מפני ששימוש בתכשירים שלא הותאמו בדיוק לעור הפנים יכולים לעיתים להחמיר את מצב האקנה ולגרום לריבוי פצעונים במקום.
נכתב ע"י sara קוסמטקיה ואפילציה ב 10 יולי 2014 18:58

טיפול נכון ויעיל לעור הפנים
כדאי שתדעי ! כשאת מנקה את עור הפנים (שזו כמובן פעולה חשובה ונחוצה מידי יום), את אמנם מסירה את הלכלוך "שנדבק" במהלך היום, אבל זה לא מספיק ! מאוד מאוד חשוב להשתמש במסכה לפנים שמותאמת לסוג העור שלך. טיפול עם מסיכת פנים הוא טיפול מאוד חשוב לניקוי העור מכיוון שהמסכה "מושכת" את הלכלוך והזיהום שנמצא מתחת לשכבות של האפידרמיס. מסכה טובה שמותאמת לסוג העור שלך, מסייעת מאוד בקילוף תאי עור מתים ופותחת נקבוביות כך שהעור שלך מוכן לספיגה מקסימלית ולפעולה יעילה של מוצרי ההגנה והלחות על עור הפנים. מסכה טובה עוזרת להמריץ את זרימת הדם ומשאירה את העור שלך חלק, רענן ורך הרבה יותר. (-:
נכתב ע"י אנג'לה המכון לטיפולים קוסמטיים רפואיים ב 05 פברואר 2014 10:16